بهترین راهکار های جذب ثروت

جذب ثروت

 

جذب ثروت اگر برای پول و ثروتمند شدن ارزش زیادی قائل نیستید، به‌احتمال‌زیاد به آن نمی‌رسید. اگر  به دنبال جذب ثروت و خوشبختی هستید، آن‌هم به جستجوی شما می‌پردازد; اگر در درونتان هیچ‌گونه اشتیاق پرسوزوگدازی برای جذب ثروت ندارید، در اطراف شما هیچ ثروتی پدیدار نمی‌شود;  هدف گذاری و داشتن هدف مشخص برای جذب ثروت امری ضروری و اساسی جهت رسیدن به آن است; این سخن، سخن یکی از میلیاردرهای خودساخته است.با جذب ثروت در 8 دقیقه می توانیم مانند ثروتمندان جهان باشیم حتماً شنیده‌اید: در زندگی به هر چیزی فکر کنید آن را جذب می‌کنید; آیا به ثروت فکر می‌کنید؟

موضوع جذاب

جذب ثروت و خوشبختی موضوع جذابی است که خیلی از افراد به دنبال آن هستند با این حال افراد زیادی هم هستند که موضوع جذب کردن ثروت را انکار می کنند و به این موضوع باور ندارند اما نکته ای که در اینجا وجود دارد این است که چه این موضوع را قبول داشته باشید و چه نداشته باشید این موضوع وجود دارد و تأثیر زیادی در زندگی همه ما دارد.

حال ما قصد داریم در این مقاله در مورد راه های جذب ثروت و خوشبختی با انجام اقداماتی بپردازیم که شاید در نگاه اول بسیار ساده و پیش‌پاافتاده باشند، اما باید به شما بگوییم بهتر است فریب سادگی آن ها را نخوریم و با انجام آن ها هر روز یک قدم برای موفقیت و پیشرفت و  ثروت برداریم.

مهم ترین قانون هستی

مهم ترین و قوی ترین قانون در کل کائنات قانون جذب است. اگر یادتان باشد در مدرسه خوانده ایم که نیوتن می گوید انرژی نه به وجود می آید و نه از بین می رود بلکه از شکلی به شکل دیگر در می آید. با این وجود همه چیز از انرژی تشکیل شده است. اگر اتم ها را بشکافیم درون آن ها الکترون‌هایی وجود دارد که در حال جنبش هستند که همین الکترون ها و پروتن ها توانسته اند به ماده تبدیل شوند.

در مورد پول و ثروت نیز همین موضوع صادق است. وقتی شما در مدار ثروت قرار می گیرید ثروت و پول از هرسو به سمت شما جاری می شود. وقتی شما افکار و باورهای خود را تغییر می دهید و همسو با خواسته های خود اقداماتی انجام می دهید، جذب ثروت در 8 دقیقه آغاز می شود.

با این وجود جذب ثروت و خوشبختی برای خیلی از افراد غیر قابل باور است به همین خاطر  برای این افرادرسیدن به ثروت و آن زندگی که آرزوی آن را دارند، بسیار سخت و دور از دسترس است. یکی از بزرگ‌ترین افراد موفق دنیا می گوید: آن هایی که می‌گویند می شود و آن هایی که می‌گویند نمی شود هر دو راست می‌گویند.

به همین دلیل است که وقتی باورهای محدود کننده ای در مورد ثروت و پول داریم این موضوع باعث می شود جهان به ما ثابت کند که ما درست می‌گوییم. برعکس آن نیز صادق است یعنی اگر باورهای قدرتمندی درباره ثروتمند شدن داشته باشید جهان به ما ثابت می کند که باورهای ما درست است.

به این ترتیب برای این موضوع باید اقداماتی را انجام دهید که بتواند به شما کمک کند این روند را سرعت ببخشید به همین خاطر در ادامه مواردی را بیان می کنیم که به شما کمک می کند جذب ثروت در 8 دقیقه را انجام دهید و معنای موفقیت در زندگی را به درستی درک کنید.

 

جذب ثروت

شاید بگویید: چه کسی از ثروتمند شدن بدش می‌آید؟! بله درست است حق با شماست; هیچ‌کس از پولدار شدن رفاه، آسایش، آرامش و غنی بودن بدش نمی‌آید اما آیا تا به‌ حال فکر کرده‌اید که چرا همه افراد ثروتمند نیستند؟همه دوست دارند ثروتمند باشند ولی چرا فقط تعدادی می‌توانند جذب ثروت  کنند؟

جذب ثروت در 8 دقیقه فقط با اندیشیدن اتفاق نمی‌افتد; دقیقاً مانند هر چیز دیگری که فقط بافکر کردن نمی‌شود به آن دست پیدا کرد. اگر شخصی هر روز از صبح تا شب بنشیند و به ثروت فکر کند، چه می‌شود؟

اتفاق خاصی نمی‌افتد; فقط تبدیل به یک رؤیاپرداز حرفه‌ای می‌شود که طولی نمی‌کشد که احتمالا به بیماری‌های مختلفی چون افسردگی هم مبتلا می شود؛ اما چه عاملی باعث جذب پول و ثروت در زندگی می‌شود؟

قانون جذب ثروت در 8 دقیقه

 

قانون جذب

 

شاید همه‌ی شما قانون جذب را می‌شناسید و یا لااقل اطلاعات محدودی از آن به گوشتان رسیده است. می‌خواهم کمی درباره‌ی قانون جذب صحبت کنم:طبق تحقیقات کاملاً علمی توسط دانشمندان بسیاری در زمینه‌های مختلف چون کیهان‌شناسی; روانشناسی، فیزیک و… جهان هستی با توجه به قوانینی  خاصی کار می کند; بدون هیچ نقصی; طبق این تحقیقات جهان بر پایه از انرژی تشکیل‌ شده است.همه‌ ی موجودات، هوا، خاک، آب و… همه از انرژی تشکیل‌شده‌اند. زمانی دو چیز همدیگر را جذب می‌کنند که انرژی‌ هایی از یک جنس داشته باشند.انرژی‌های یکسان همدیگر را جذب می‌کنند.با این وجود  این انرژی از کجا می‌آید؟

پیشنهاد ما به شما : راز موفقیت در زندگی چیست؟

ثروتمند شدن

اگر بخواهم در مورد تمام جنبه‌های این تحقیقات صحبت کنم; نیاز به ساعت‌ها زمان و صدها برگه کاغذ دارم که اینجا قصد ما این نیست; الآن در زمینه‌ی جذب ثروت در 8 دقیقه صحبت می‌کنیم; ثروت و فراوانی هم نوعی انرژی است.به همین دلیل توسط افرادی جذب می‌شود که آن را جذب می‌کنند; چه کسانی ثروت را جذب می‌کنند؟کسانی که با ثروت هم فرکانس و یا هم انرژی هستند; زمانی که فردی می‌گوید ثروت اصلاً چیز مهمی نیست!چطور انتظار دارد ثروت را در زندگی‌اش جذب کند؟! این دقیقاً دفع ثروت است.زمانی که به‌طور ناخودآگاه یعنی با تمام سلول‌های وجودتان ثروت را ارزشمند می‌دانید، آن را جذب می‌کنید.

انرژی ثروت ساز

آگاهی از این موضوع به شما بسیار کمک می‌کند تا در فرکانس و انرژی ثروت قرار بگیرید; بنابراین زمانی می‌توانید ثروت را جذب کنید که با ثروت هم انرژی باشید; دقیقاً مانند زمانی که دو فرد هم انرژی همدیگر را جذب می‌کنند.اگر کمی دقت کنید زمانی که بی انرژی هستید گرایش زیادی به آهنگ‌های آرام و شاید کمی منفی دارید و زمانیکه سرحال و پرانرژی هستید از گوش دادن به آهنگ‌های شاد و پرانرژی لذت می‌برید.

مثال بسیار است که اگر کمی خودتان دقت کنید متوجه این گرایش می‌شوید؛ این‌یک قانون است: هم انرژی‌ها همدیگر را جذب می‌کنند.جذب ثروت آسان است اگر خود را در فرکانس ثروت; قرار دهید و قرار گرفتن در انرژی و فرکانس ثروت تنها زمانی اتفاق می‌افتد که ثروت را به‌عنوان ارزش باور کنید و اعتماد داشته باشید که می توانید جز  ثروتمندترین افراد جهان باشید.

پیش نهاد ما به شما : یهودیان چگونه ثروتمند شدند؟

چند نکته برای جذب ثروت بیشتر

 

ثروت

نسبت به پول احساس خوبی داشته باشید

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که نسبت به پول چه احساسی دارید. تقریبا همه افراد در پاسخ به این سوال خواهند گفت که پول را دوست دارند. اما واقعیت این است که اگر آنها به اندازه کافی پول نداشته باشند نسبت به پول احساس خوبی پیدا نمی کنند. بیشتر پول و ثروت دنیا در دستان 10% از مردم است. یکی از بارزترین تفاوتهای افراد ثروتمند و دیگران این است که آنها نسبت به پول بیش از انکه احساسات بد نشان دهند از خود احساسات خوب بروز میدهند. مردم به دو دلیل عمده ممکن است نسبت به پول احساس خوبی نداشته باشند.

دلیل اول این است که آنها به اندازه کافی پول ندارند و به همین دلیل تمام مشکلات خود در زندگی را به گردن پول می اندازند و رفته رفته نسبت به پول دید منفی پیدا میکنند. همچنین عده دیگری نیز وجود دارند که از طرف معلمان، والدین و جامعه از همان دوران کودکی جملات منفی در مورد پول میشنوند. برای مثال آنها میشنوند که پول کثیف است و یا پول خوشبختی نمی آورد. این جملات اشتباه و ناقص نیز میتوانند باعث القای افکار منفی نسبت به پول در ذهن نا خود آگاه افراد شود.

یادتان باشد زمانی که میشنوید کسی پول زیادی به دست آورده است خوشحال شوید و به وجد بیایید. طوری از این اتفاق خوشحال شوید که انگار برای خودتان اتفاق افتاده است. اگر نسبت به چنین اتفاقی برای فرد دیگر با شادی و هیجان واکنش نشان دهید در واقع شما دارید به پول و موفقیت بیشتر برای خودتان پاسخ مثبت میدهید.

پیشنهاد ما به شما : افزایش تمرکز و کنترل ذهن

قدردان پول خود باشید

یکی دیگر از روش های جذب ثروت و خوشبختیبه این موضوع فکر کنید که پولی که در اختیار شما قرار دارد برای شما چه کای انجام میدهد. برای مثال با آن غذا و پوشاک میخرید و اجاره منزل خود را میپردازید. این امکانات تنها به واسطه پولی که در اختیار دارید به شما تعلق میگیرد پس به نظر شما آیا لازم نیست که قدردان این پول باشید. زمانی که شما در مورد پولی که در اختیار دارید قدردان و شکرگذار هستید در واقع به خدا و کائنات اعلام میکنید که پول احساس خوبی به شما میدهد و از آن راضی هستید. همین موضوع میتواند باعث جذب پول بیشتر به طرف شما شود.

تصور کنید که پول زیادی دارید

همانطور که گفته شد اگر در زندگی به اندازه کافی پول ندارید احتمالاً در مورد پول احساس خوبی نیز نخواهید داشد و تصویرسازی های شما هم بر پایه عدم وجود پول است. حال بیایید تصور کنید که پول زیادی دارید و درحال خرج کردن آن هستید. سعی کنید از این تصورات لذت ببرید. هر انچه را که دوست دارید در این زمینه تصور کنید و مطمئن باشید که دنیا و کائنات به آنچه که در ذهن شما تشکیل شده است پاسخ میدهد. اگر تا به حال نتوانسته اید به میزان دلخواه پول به دست بیاورید و کسب درآمد داشته باشید نیازی نیست  از تصویر سازی و تخیل در مورد آن نیز هراسی داشته باشید و مطمئناً این کار را به خوبی میتوانید انجام دهید. سعی کنید این تصورات را در ذهن خود ایجاد کرده و از آن لذت ببرید با این کار قدرت ذهن انسان را درک خواهید کرد.

 

دوستان

جذب ثروت

 

سعی کنید به گروه هایی بپیوندید که در مورد پول احساس خوبی دارند. سعی کنید دوستانی را پیدا کنید که در مورد پول با شادی و هیجان صحبت میکنند و همواره با شما در این ارتباط صحبت میکنند. به طور کلی سعی کنید در کنار افرادی باشید که با دادن انرژی و انگیزه به شما در رسیدن به هدف کمک کنند. شاید به این موضوع فکر کنید که به تنهایی نیز میتوانید پول را جذب کنید. مطمئناً این فکر شما درست است و قانون جذب به شما اجازه میدهد که  پول بیشتری را به سمت خود جذب کنید. اما واقعیت این است که اگر در زمان پیمودن این مسیر یک دوست و پشتیبان در کنار شما قرار بگیرد خیلی راحت تر میتوانید به اهداف خود برسید. یک دوست با افکار و احساسات مثبت نسبت به پول و ثروت میتواند باعث افزایش اعتماد به نفس شما در این زمینه نیز بشود.

شما شایسته ثروتمند شدن هستید

بسیاری از مردم پول را پس میزنند چرا که احساس میکنند شایستگی آن را ندارند. شاید این جمله غیر واقعی به نظر برسد اما باید گفت که بسیاری از مردم از آنجایی که خود را شایسته پولدار شدن نمیدانند در نتیجه افکارمثبتی نیز راجع به پول ندارند و نمی توانند آن را جذب کنند. یکی از راه حل های این مشکل آن است که پول را برای هدفی بزرگ بخواهید. شما میتوانید پول را به خاطر دلیلی بزرگ و با ارزش بخواهید . این  یک روش زیبا برای جذب پول است . آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که با ثروتمند شدن چقدر میتوانید به اطرافیان و جامعه خود خدمت کنید. به این موضوع فکر کنید که پول میتواند برای همه مفید باشد.

پیشنهاد ما به شما : جملات انگیزشی

نتیجه گیری

ما در این مقاله می آموزیم که جذب ثروت در 8 دقیقه زمانی حاصل میشود که به این باور برسیم که می توانیم ثروتمند شویم و فرکانس انرژی با باید به سمت جذب ثروت  و خوشبختی سوق داده شود. توسط قانون جذب متوجه شدیم دو چیز زمانی همدیگر را جذب میکنند که انرژی یکسانی داشته باشند.

خواهشمندیم با دیدگاه سازنده  خود ما را در ارائه هرچه بهتر مقالات یاری نمایید

من ماهان تیموری هستم و در راه رسیدن به ثروت و آرامش شما را یاری میکنم.

 

سوالات متداول :

آگاهی از این موضوع به شما بسیار کمک می‌کند تا در فرکانس و انرژی ثروت قرار بگیرید; بنابراین زمانی می‌توانید ثروت را جذب کنید که با ثروت هم انرژی باشید; دقیقاً مانند زمانی که دو فرد هم انرژی همدیگر را جذب می‌کنند.اگر کمی دقت کنید زمانی که بی انرژی هستید گرایش زیادی به آهنگ‌های آرام و شاید کمی منفی دارید و زمانیکه سرحال و پرانرژی هستید از گوش دادن به آهنگ‌های شاد و پرانرژی لذت می‌برید. مثال بسیار است که اگر کمی خودتان دقت کنید متوجه این گرایش می‌شوید؛ این‌یک قانون است: هم انرژی‌ها همدیگر را جذب می‌کنند.جذب ثروت آسان است اگر خود را در فرکانس ثروت; قرار دهید و قرار گرفتن در انرژی و فرکانس ثروت تنها زمانی اتفاق می‌افتد که ثروت را به‌عنوان ارزش باور کنید و اعتماد داشته باشید که می توانید جز  ثروتمندترین افراد جهان باشید.

نسبت به پول احساس خوبی داشته باشید- قدردان پول خود باشید- تصور کنید پول زیادی دارید-

 

همین حالا شروع کن!

8 پاسخ

  1. با سلام به استاد تیموری
    ممنونم از شما بسیار انرژی اول صبحی پیدا کردم. مرسی که هستید.
    دو ماهی است که با مجموعه شما آشنا شدم آنهم در اثر یک شب بی خوابی و تلگرام گردی
    عالیه عالیه
    ضمنا دوره هوش مالی شما رو هم خریداری کرده ام و بسیار پیگیر آن هستم.
    متشکرم حمید متینی برومند

  2. (آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که با ثروتمند شدن چقدر میتوانید به اطرافیان و جامعه خود خدمت کنید)
    همیشه یکی از اصلی ترین افکار من همین بوده و خیلی برام جالب بود که اینجا این رو دیدم .

  3. بسیار عالی و تاثیر گذاربود.‌من هم همیشه از بی پولی نالانم.‌اما این مطلب ارزشمند این اگاهی رو به من دادکه دیدگامو تغییر بدم.خیلی خوشحالم جناب تیموری براتون ارزوی موفقییت بیشتری دارم.و سپاسگزارم

  4. عالی بود مطالب جناب تیموری عزیز
    همه دوست دارند ثروتمند باشند ولی چرا فقط تعدادی می‌توانند جذب ثروت کنند؟ مطالبی که فرودید عالی بود اما در ادامه مطالب شما باید بیان کنم که واقعا همه افراد دوست دارن پولدار شوند اما از انجا که باور ندارن میتوانند با جملات منفی خودشان را گول میزنن افرادی میتوانند موفق شوند که باور داشته باشن که میتوانند وقتی باوره در وجود فرد شکل گرفت باید هدف داشته باشه و برای رسیدن به هدفش تلاش کنه و فنون لازم جهت رشد در جهت هدفش را یاد بگیره و با یک افق و دید بلند مدت در جهت رشد و پیشرفت گام برداره
    موفق باشید و پیروز به بودن افرادی همچون شما افتخار میکنم

    1. سلام دوست عزیز
      سوالات خودتون رو در قسمت سوالات مربوط به هوش مالی بپرسید

دیدگاهتان را بنویسید