درآمد زایی از شغل مبل سازی

همان طور که می دانید در هر خانه ای حداقل یک دست مبل وجود دارد و جوامع امروزی برای راحتی خود از آن استفاده می کنند بنابراین صنعت مبل سازی با وجود تمام مشکلاتی که در تولید وجود دارد، بازهم طرفداران زیادی دارد و در اصل به یک نیاز برای خانواده های ایرانی تبدیل شده است. به همین خاطر حتی اگر به خانه های روستایی هم سری بزنید خواهید دید آن ها نیز از این کالا استفاده می کنند.

شغل مبل سازی زوایای مختلفی دارد که مهم ترین آن ها نجاری چوب است که قالب و پایه این نوع کسب و کار محسوب می شود و در نهایت برای دکوراسیون و زیبایی اداره، خانه، ویلا و… مورد استفاده قرار می گیرد.

در  نتیجه می توان گفت این حرفه هیچ زمانی از بین نمی رود، زیرا انسان ها برای راحت نشستن، خوابیدن و استراحت کردن به آن نیاز دارند به همین دلیل این بیزینس از جمله کسب وکارهای پرطرفدار در ایران وجهان است که هنوز هم جای کار و پیشرفت دارد. با این حال سؤالات متعددی درباره این حوزه وجود دارد. به عنوان مثال

درآمد مبل سازی چقدر است؟

هزینه راه اندازی کارگاه مبل چه میزان است؟

و سؤالاتی از این دست  که می خواهیم در این مقاله به آن ها بپردازیم تا در نهایت شما با یک دید باز  وارد این حوزه شوید.

شغل مبل سازی یکی از کسب و کارهای پردرآمدی است که اگر فوت و فن  آن را یاد بگیرید، می تواند درآمد  صددرصدی برای شما به وجود آورد.

قیمت فروش این نوع محصول به شدت متغییر است و با توجه  به موادی که در آن  به کار می رود مثل نوع چوب یا استیل استفاده شده در آن، جنس پارچه و … مشخص می شود.

بیشتر کسب و کارهایی که در این حوزه فعالیت می کنند واحدهای صنفی هستند و شرکت و یا  واحدهای صنعتی زیادی در این حوزه فعال نیستند به همین خاطر نیز ممکن است کمی قیمت محصولات بالاتراز ارزش واقعی آن باشد.

با این وجود اگر شما بخواهید این کسب و کار را انتخاب و شروع به فعالیت در این حوزه کنید، می توانید از روش های مختلفی کسب و درآمد کنید  که در ادامه به آن خواهیم پرداخت و آن را مورد بررسی قرار می دهیم تا شما بتوانید راحت تر این کسب وکار را مورد بررسی قرار دهید و در نهایت اگر با شرایط شما سازگار بود در این حوزه وارد شوید.

 

مطلب پیشنهادی : چگونه کسب درامد کنیم

کسب و کار مبل سازی

 

مبل سازی جز آن دسته هایی از کسب وکارهاست که حداقل سود آن ۱۰۰ درصد می باشد به شرطی که فوت و فن این کار و فروش را به خوبی یاد گرقته باشید. در این مقاله می خواهیم به مهم ترین نکاتی که برای راه اندازی کارگاه مبل سازی به آن نیاز دارید را برای شما شرح دهیم.

بسیاری از خانواده ها علاقه دارند که پس از گذشت چهار تا پنج سال، دکوراسیون خانه و ست مبلمانشان را تغییر دهند.

این موضوع به ما نشان می دهد که اگر محصولات خودتان را با کیفیت بالایی ارائه دهید و همچنین سعی کنید که علاوه بر مبلمان، حس خوبی به مشتری بفروشید، می توانید مشتریانی وفادار برای خودتان خلق کنید که هر چند سال  یکبار برای تعویض مبلمان منزلشان به شما مراجعه کنند. از این طریق اعتبار کارگاه مبل سازی شما در میان مشتریان چند برابر افزایش می یابد.نکته ای که وجود دارد این است که یکی از تکنیک های فروش در هر کسب و کاری مخصوصا صنایع چوب ، راهای افزایش مهارت های کلامی می باشد.

 

صنایع چوبی

صنایع چوبی

از گذشته تا کنون چوب و کالاهای ساخته شده از ان بخش عمده ای از نیازهای بشری را فراهم کرده اند. این ماده طبیعی دارای خصوصیاتی است که آن را از بسیاری از مواد دیگر مجزا میکند، به همین دلیل است که این صنعت تا به امروز پا بر جا بوده و مواد جایگزین نتواسته اند جایگزین آن شوند.

خواص مهندسی ویژه و سهولت در فن اوری و سازگاری با طبیعت باعث حفظ جایگاه و محبوبیت وسایل چوبی در سطح جهان میشود.صنایع چوب و کاغذ را میتوان جزء بزرگترین صنایع در سطح دنیا دانست. صنعت مبل سازی نیز یکی از مهمترین صنایع وابسته به صنعت چوب است که در بسیاری از کشورهای جهان و از جمله ایران دارای رونق بسیار خوبی می باشد. 

صنعت مبلمان در ایران

از 50 سال قبل ما شاهد پیشرفت زیادی در صنعت مبلمان ایران بوده ایم. حرکت رو به رشد در ساخت انواع مبلمان باعث ایجاد خوش بینی نسبت به این صنعت و کسب و کار در ایران شده است. در کشور خودمان امروزه دیگر مبل به عنوان یک وسیله لوکس شناخته نمی شود و در بسیاری از منازل می توان آن را مشاهده کرد.

گسترش استفاده از مبلمان در بین خانواده های ایرانی باعث شده است که این صنعت برای کسانی که می خواهند یک کسب و کار جدید را راه اندازی کنند یک فرصت بسیار عالی باشد. در حال حاضر مرکزی برای آموزش مسائل مربوط به مبلمان وجود دارد که هر ساله شاهد دانشجویانی هستیم که از این مرکز در زمینه های طراحی مبلمان و طراحی دکوراسیون داخلی فارغ التحصیل می شوند. این مطالعات و آموزش ها در نهایت میتواند پتانسیل خوبی را در اختیار تولید کنندگان قرار دهد.

 

مقاله‌ی پیشنهادی : کسب کار خانگی

 

صنعت چوبی

تولید مبلمان در ایران

در حال حاضر در ایران بیش از 50 هزار کارگاه کوچک و بزرگ تولیدی فعال هستند. در ایران بخش عمده تولید مبلمان بر عهده واحدهای صنفی است و واحد های صنعتی کمتر در این بخش حضور دارند. تهران را میتوان به عنوان قطب اصلی در صنعت مبلمان دانست، البته امروزه شاهد رشد صنعت مبلمان در شهرهایی دیگر نظیر اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز و …. نیز هستیم. این کارگاه ها فرصت اشتغال رابرای 117 هزار نفر از هموطنانمان فراهم کرده اند.

 

مطلب پیشنهادی : راه اندازی کسب و کار

صنعت مبلمان میتواند در زمینه کارآفرینی نیز کمک زیادی به اقتصاد کشور کند. اتفاقا یکی از دوستان من به نام آقای امیر اعرابی در این حوزه فعالیت دارد و اطلاعات بسیار مفیدی را  در اختیار ما قرار داده که ما نیز در اختیار شما خواهیم گذاشت .

در کسب و کار مبل سازی به سه طریق می توانند درآمد زایی کنیم:

  1. تاسیس تولیدی مبلمان
  2. تاسیس فروشگاه مبلمان
  3. شرکت در نمایشگاه های مبلمان 

تاسیس تولیدی مبلمان

راه اندازی کارگاه مبل سازی

برای تاسیس کسب و کار مبلمان به صورت تولیدی به ۱۰۰ میلیون تومان سرمایه نیاز می باشد، درامد این کسب و کار حدود ۱۵ میلیون تومان می باشد که در صورت داشتن روابط عمومی خوب و تخصص در زمینه ی فروش می توان این درآمد را افزایش داده و به حدود بیست میلیون تومان رساند.

چطور کارگاه مبل سازی موفقی بسازیم؟

بسیاری پیش از شما در  این حوزه مشغول فعالیت بوده اند. اگر قصد ورود به عرصه مبل سازی را دارید پس از یادگرفتن کار باید طوری کار کنید که ظرف مدت کوتاهی در بازار جای خود را پیدا کنید. خوش قولی، فروش به موقع محصولات و داشتن کارمندان راضی می تواند اعتبار شما در بازار را افزایش دهد..

-خوش قولی و تحویل به موقع سفارشات

خوش قولی و تحویل به موقع سفارشات یکی از عواملی است که باعث می شود یک تولیدی مبلمان بتواند از فروشنده های بیشتری سفارش بگیرد. به خصوص زمانی که نوروز نزدیک می شود و سفارشات افزایش پیدا می کند؛ تحویل به موقع سفارشات باعث می شود که فروشنده ها نیز کم تر با مشتریان خود سر و کله بزنند و سر وقت مبل هایشان را به آنها تحویل دهند.

همچنین خوش قول بودن باعث می شود که تامین کنندگان چوب و پارچه، بقیه تولید کنندگان و کسانی که به آنها سفارش کار می دهید مانند نجار و… روی شما حساب ویژه ای باز کنند. در این صورت اعتبار شما به مرور زمان افزایش پیدا می کند و اعتبار بیشتر یعنی سفارش کار بیشتر.

۲- بازاریابی و فروش به موقع محصولات

در ابتدای کار که وارد کسب و کار تولید مبلمان می شوید، باید تلاش کنید که سفارش بگیرید و آنها را به موقع تحویل دهید. برای گرفتن سفارش می توانید نمونه کار های خود را میان فروشندگان مختلف تقسیم کنید و با داشتن مزیت های رقابتی نسبت به سایر تولید کنندگان، کم کم سفارش بگیرید.

پس از مدتی که سفارش های شما زیاد شد و در بازار میان فروشندگان و سایر تولید کنندگان شناخته شدید و سرمایه نسبتاً خوبی به دست آوردید، می توانید برای خودتان یک فروشگاه هم راه اندازی کنید و محصولاتتان را در آنجا به فروش برسانید.

پیش از  راه اندازی  فروشگاه می توانید با هزینه بسیاری پایین تر برای خودتان سایت راه اندازی کنید و محصولاتتان را در آنجا به فروش برسانید. در هر حال باید روی برندینگ خود کار کنید. در این صورت است که می توانید فروش های  چند برابری را تجربه کنید.

 

۳-کارگران راضی

تقریباً اکثر کسانی که در رشته مبل سازی به موفقییت های زیادی دست پیدا کرده اند، صحبت می کنید متوجه می شوید که آنها از کارفرما و صاحب کار خود رضایت بسیار دارند. برای مثال تاکیید می کنند که کارفرمای ما علاوه بر آنکه حقوق و مزایای ما را سر وقت پرداخت می کند، بلکه در شرایط سخت هم می توانیم مساعده هم بگیریم.

به طور کلی در هر کسب و کاری باید تلاش کنید که رضایت ذی نفعان خود را جلب کنید.

منظور از ذی نفعان تمام کسانی هستند که به نحوی با شما کار می کنند. مشتریان، فروشندگان، تولید کنندگان، کارکنان و… همگی جز ذی نفعان شما هستند. در نتیجه رضایت آنها باعث موفقیت شما  خواهد شد.

تاسیس فروشگاه مبلمان

تاسیس فروشگاه مبلمان:

برای ایجاد فروشگاه سرمایه  بیشتری مورد نیاز است زیرا نیاز به اجاره ی یک مغازه در جای مناسب دارید. علاوه بر آن شما باید چند دست مبلمان را در مغازه خودتان بیاورید و در معرض دید مشتریان قرار دهید. علاوه بر تمامی این هزینه ها هزینه هایی مانند قبوض برق و مالیات و … را نیز در نظر داشته باشید. اگر در ابتدای راه هستید و سرمایه زیادی ندارید، این گزینه نمی تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

چطور یک فروشگاه مبل پرفروش داشته باشیم؟

فروشگاه های زیادی  هستند که مبل می فروشند، شما با انتخاب یکی از راه های زیر می توانید مشتریان زیادی را جذب کنید.

داشتن تنوع در محصولات

همیشه  فروشگاه هایی که  تنوع زیادی از محصولات را دارند، مشتریان زیادی دارند. زیرا مشتریان می دانند که در این فروشگاه ها می توانند هر چه می خواهند را به راحتی تهییه کنند و دست آنها در انتخاب باز است.

تخصصی کار کردن

همانطور که داشتن تنوع زیاد محصولات در صنعت مبل سازی باعث  افزیش مشتری می شود، از طرف دیگر تخصصی کار کردن و فروش یک محصول نیز باعث می شود که عده ای به شما به دید یک متخصص در آن حوزه  نگاه کنند و بیشتر به شما رجوع کنند. برای مثال فقط می توانید مبل هایی با پایه استیل به فروش برسانید.

شرکت در نمایشگاه مبل

سومین راه پولسازی از صنعت مبلمان حضور در نمایشگاه های مبلمان است. برای شرکت در نمایشگاه ها نیز سرمایه ی کمتری نسبت به موارد ذکر شده نیاز است. در صورتی که کسی سرمایه ی کافی برای ایجاد فروشگاه و یا تولیدی نداشته باشد می تواند با خرید کالا از تولیدی ها در نمایشگاه شرکت کند و از این طریق به درآمدزایی در این کسب و کار بپردازد. هم چنین افراد متخصص در تولید مبلمان و فروشندگی نیز می توانند درآمد قابل قبولی از این کسب و کار به دست بیاورند.

 

شروع کسب و کار مبلمان

شروع و راه اندازی تولید مبل با سرمایه کم:

پول زیادی ندارم، چطور می توانیم در این حرفه مشغول شوم؟

این سوال یکی از سوالات پرتکراری است که هرکس که به دنبال انتخاب شغل است از خودش می پرسد. باید به این نکته توجه کنید که مهم ترین اتفاقی که در شروع هر کاری به آن نیاز دارید، آموزش دیدن است.

شما برای آموزش می توانید در انواع کلاس های طراحی مبلمان و کار با چوب و … شرکت کنید و چند ماه در یک کارگاه به عنوان کارآموز استخدام شوید و همچنین می توانید در یک فروشگاه مبلمان نیز استخدام شوید.

پس از آنکه با این کار اشنا شدید و شناخت نسبی به انواع چوب ها، انواع پارچه ها و تشک های رایج آشنا شدید و به سلیقه مشتریان در اثر کار در فروشگاه، آگاهی پیدا کردید، نوبت به راه اندازی کسب و کار خودتان می شود.

اینستاگرام، یک شریک خوب:

یکی از راه کار های اجرایی کردن ایده های پولساز ، استفاده از اینستاگرام می باشد.شما می توانید برای شروع کسب و کار مبلمان خودتان از اینتساگرام شروع کنید. اما چطور؟

شما می توانید با صاحب کارتان توافق کنید که مشتریان بیشتری برای او بیاورید و هر چقدر که توانستید بالای قیمت بفروشید، آن پول را برای خودتان بردارید.

شما می توانید با تولید محتوای جذاب و مورد نیاز مخاطب، مشتریان مختلفی را به مغازه بکشانید و نه تنها برای مغازه مشتری بیاورید بلکه پورسانت خودتان را نیز به دست بیاورید. از طرفی شما اگر روزی بخواهید از آن فروشگاه خارج شوید، یک پیج مبلمان دارید که می توانید با یک فروشگاه دیگر به صورت مشارکت در فروش همکاری کنید.

چرا کسب و کار مبل سازی؟

بازار مبلمان در ایران بیش از 30 هزار میلیارد تومان در سال گردش مالی دارد. سوداوری و ارزش افزوده صنعت مبلمان در بخش های مختلف میتواند بین 30 درصد تا 100 درصد متغییر باشد. چون ساختار این صنعت به صورت شبکه ای است و برای تولید یک مبل بخش های مختلفی باید به صورت شبکه ای کار کنند تا محصول نهایی وارد بازار شود. در بخش تولید اگر محصولات شما دارای کیفیت قابل قبولی باشند مطمعناً تقاضای خوبی در این بازار دارند.شما می توانید از طریق تبلیغ اینستاگرام هم کسب و کار خود را رونق دهید.

کلام آخر

سوداوری در شغل مبل سازی سریع است و برای کسانی که هدف آن ها رسیدن سریع به سودآوری است بسیار مناسب می باشد. حتما قبل از راه اندازی این کسب و کار تجربه ی لازم را به دست آورده و به هیچ وجه بدون تجربه سرمایه گذاری نکنید.

اپلیکیشن هوش مالی

سوالات متداول :

تاسیس فروشگاه مبلمان،شرکت در نمایشگاه های مبلمان ،تاسیس تولیدی مبلمان

شما می توانید درابتدا به عنوان کارآموز در این حرفه مشغول به فعالیت شوید ،زمانی که به درستی نیازهای مخاطب را شناسایی کردید ، آنگاه نوبت به تاسیس کسب و کار خودتان است.

نکته ای که همیشه باید به آن توجه کنید این است که قدم اول برای شروع هر کار آموزش دیدن است.

شما برای آموزش می توانید در انواع کلاس های طراحی مبلمان و کار با چوب و … شرکت کنید و چند ماه در یک کارگاه به عنوان کارآموز استخدام شوید و همچنین می توانید در یک فروشگاه مبلمان نیز استخدام شوید.

پس از آنکه با این کار اشنا شدید و شناخت نسبی به انواع چوب ها، انواع پارچه ها و تشک های رایج آشنا شدید و به سلیقه مشتریان در اثر کار در فروشگاه، آگاهی پیدا کردید، نوبت به راه اندازی کسب و کار خودتان می شود.

همین حالا شروع کن!

85 پاسخ

  1. مقاله بسیار عالی بود مرسی از شما ! من توی وبسایت خودم به این مقاله ارجاع دادم . این لینک صفحه ای هست که لینک شمارو درونش گذاشتم : خوشحال میشم بخونید و در صورتی که تایید کردین به بازدید کننده های خودتون پیشنهاد بدین : چوب راش ترکیه : https://panjeitrading.com/%da%86%d9%88%d8%a8-%d8%b1%d8%a7%d8%b4-%d8%aa%d8%b1%da%a9%db%8c%d9%87/

    1. درود خدمت شما دوست و همراه گرامی. شغل مبلسازی حاشیه سودی از 20 تا 50 درصدی برای شما به همراه داره البته بستگی به میزان و کیفیت و بازار کار هم داره

    1. درود خدمت شما دوست و همکار گرامی. بله اگر یک جست و جو ی ساده در شهر یا منطقه سکونت خود داشته باشید و بخواهید اطلاعاتی در مورد بازار کار چوب و نحوه کار کردن با اون ها را یاد بگیرید قطعا آموزشگاه ها و موسسات زیادی هستند که مهارت های فنی را به شما یاد می دادند که بزرگترین آن ها خد فنی حرفه ای است.

    1. سلام و عرض ادب
      لطفا شماره تماستون رو بذارین که باهاتون تماس بگیریم.
      ارادتمند

    1. سلام دوست عزیز در خدمتتون هستم
      کار افرینی قبل از ایده و سرمایه به آموزش درست و صحیح احتیاج داره
      کارافرینی که راه رو بلده و از همه جوانب و احتمالات اگاهی داره مسیر رسیدن به موفقیت رو سریعتر و با خطای کمتری طی میکنه
      برای راهنمایی بیشتر در خدمتتون هستیم

  2. سلام خسته نباشید ببخشید من یه سوال دارم من میخاهم یک کارگاه تولید مبلمان باز کنم ولی نمیدونم ایا این شغل برای ایده بهتر است یا نه و یه سوال دیگر اگر کارگاه تولیدی مبل حتما باید در شهر باشد یا میشود کارگاه را در جای بیرون از شهر تاسیس کرد و سفارش هارا به داخل شهر اورد اگه میشه من رو راهنمایی کنین با تشکر

    1. سلام دوست عزیز چه عالی که به فکر تولید و کارآفرینی هستید
      بسیار عالی که تولیدی مبلمان را انتخاب کردید این شغل باعث تقویت خلاقیت و تجسم فضایی میشود
      و کاریست که اگر مهارت های ساخت و تولید ، و دانش کارآفرینی رو داشته باشید میتونید در شغلتون بسیار موفق باشید
      ما در این مسیر حد الامکان در کنارتون هستیم
      برای مشاوره بیشتر و کارگشا تر با متخصصین مجموعه ما لطفا شماره تماستون رو بفرمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و به صورت رایگان در خصوص تولید و کار آفرینی به شما مشاوره بدهند
      امیدوارم همواره شاد و موفق باشید

    1. سلام دوست عزیز، لزومی نداره که حتما فروشگاه بزنی می تونی در ابتدا به جای فروشگاه محصولاتت رو در اینستاگرام به فروش برسانی و پس از گذشت چند وقت که به درآمد خوبی اون وقت به فکر تاسیس یک فروشگاه باشی. برای مشاوره گرفتن هم اول مطالبی که در اینترنت وجود داره رو مطالعه کن و یک سری اطلاعات کلی داشته باش و بعدش سعی کن به بازار های مبل بری و از اونها مشاوره بگیری.

    1. سلام
      درود بر شما
      امیدوارم عالی باشید
      باید ابتدا علاقه و مهارت خودتون رو بررسی کنید و نسبت به نیاز جامعه و مخاطب خدمات خودتون رو ارائه بدید، اگر بخوایم این موضوع رو هم به صورت علمی بررسی کنیم شما باید برای راه اندازی کسب و کارتون حتما مدل کسب و کار خودتون رو داشته باشید و با دقت اون رو طراحی کنید. و برای ثروتمند شدن باید روی ذهنیت ، شخصیت و مهارت های خودتون کار کنید و از سمتی با استفاده از ایجاد پول حفظ پول و رشد پول دارایی های خودتون رو افزایش بدید.

  3. سلام اقا من تویه یه شهرکوچیک زندگی میکنم سوالم این بود که من ایا میتونم با۵۰ یا ۶۰ میلیون سرمایه یه فروشگاه مبل بزنم ؟ هزینه اجاره این مکان ها بیشتر از ۲ میلیونم نیست ولی فروش و مشتری خوبی میتونه داشته باشه یه نظر بدید ممنون .

    1. سلام
      درود بر شما
      امیدوارم حالتون عالی باشه
      در صورتی که امکان ثبت نام دوره هوش مالی پلاس رو ندارید ، نگران نباشید .
      چرا که خیلی از افراد و دانش آموختگان هوش مالی پلاس ابتدا با آموزش های رایگان شروع کردند.
      برای شروع :
      اگر بدهی دارید ، برای برطرف کردن مشکل بدهی ویدئوی زیر رو چند بار به دقت ببینید :
      https://mahanteymouri.com/?p=32927
      حتما ویدئوی های زیر رو هم ببینید :

      https://mahanteymouri.com/?p=41450
      https://mahanteymouri.com/?p=44000
      https://www.instagram.com/p/B6prfwsnAaO/

      یادتون نره که همه ی ما برای موفقیت و نتیجه گرفتن باید اقدام کنیم .
      شاد و موفق و سلامت باشید .

    1. سلام
      درود بر شما
      امیدوارم حالتون عالی باشه
      در صورتی که امکان ثبت نام دوره هوش مالی پلاس رو ندارید ، نگران نباشید .
      چرا که خیلی از افراد و دانش آموختگان هوش مالی پلاس ابتدا با آموزش های رایگان شروع کردند.
      برای شروع :
      اگر بدهی دارید ، برای برطرف کردن مشکل بدهی ویدئوی زیر رو چند بار به دقت ببینید :
      https://mahanteymouri.com/?p=32927
      حتما ویدئوی های زیر رو هم ببینید :

      https://mahanteymouri.com/?p=41450
      https://mahanteymouri.com/?p=44000
      https://www.instagram.com/p/B6prfwsnAaO/

      یادتون نره که همه ی ما برای موفقیت و نتیجه گرفتن باید اقدام کنیم .
      شاد و موفق و سلامت باشید .

  4. با سلام. من طراحی صنعتی خوندم و علاقمندم بعنوان طراح در زمینه مبلمان، سرویس خواب و میز و صندلی فعالیت کنم. همچنین یه سری ایده و طرح برای تولید محصولات متفاوت در زمینه دکوراسیون دارم که خیلی دوست دارم اجرایی بشه. چطور میتونم یک تولید کننده علاقمند برای همکاری پیدا کنم.

    1. درود بر شما همراه گرامی، سوال شما نیاز به یک تحلیل و متخصص داره که خدارو شکر تو مجموعه ما هم خیلی زیاد هست. اما شما باید سوالات به این شکل تخصصی رو از داخل اپلیکیشن هوش مالی و در قسمت فوت کوزه گری و سولات کربران مطرح کنید تا متخصصین ما به صورت رایگان به شما پاسخ بدهند.

    2. سلام دوست عزیز ما قصد راه اندازی تولیدی مبل داریم اگر به ایدی زیر پیام بدین خوشحال میشم تا در زمان مناسبش باهاتون همکاری کنم و از ایده هاتون استفاده کنم
      @Mahdii48

    1. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز. شما میتونید دوره های هوش مالی رو ابتدا استفاده کنید و در ادامه هم میتونید از آموزش های دیگه هم بهرهمند بشید. ممنون

    2. سلام بنده خودم فروشگاه مبلمان دارم اگه کمکی خاستین راجب کار میتونین به ایدی زژر داخل تلگرام پیام بدین خوشحال میشم کمکتون کنم
      @Mahdii48
      اینم ایدیم

  5. سلام بسیار ممنون از این تحقیق ها و کمک های بی منت شما .
    اما میخاستم بپرسم من ب همراه دوستم رویکوب مبل هستیم و با ماشین کار میکنیم ما چجوری باید پول جمع کنیم یا شروع کنیم تا کارگاه بزنیم .الان پول نداریم یعنی حدودا دوملیون جمع کردیم

  6. سلام اقای تیموری . بنده شرکت ساختمانی دارم . که موفق هستم . میخوام برای کسب و کار دومم یه تولیدی راه بندازم . میخواستم از شما مشاوره بگیرم تا کمکی بشه . ازتون میخوام مشاوره راه گشایی بدین . ممنون میشم. تو کسب کار تولیدی هاتون بین مبلمان و پنجره upvc گیر کردم . ازتون میخوام بگین کدوم بهتره از هر لحاظ به خصوص درامد . دلیلشم بگید . ممنون .

  7. سلام اقای ماهان تیموری . من یه شرکت ساختمانی دارم که خیلی موفق هست. میخوام . برای درامد بعدی یه کاره تولیدی و درامد زا بکنم . ولی از شما یه مشاوره عالی میخوام و ازتون میخوام مشاوره عالی و راه گشا بدین . بین دو کسب و کار مبلمان و تولیدی پنجره upvc که گفتید گیر کردم . کدوم بهتره از هر لحاظ به خصوص درامد. دلیلشم بگید. ممنون . حتما اقای تیموری جواب بدن . ممنون و متشکر .

    1. سلام.خوبین.ببخشید شما که کارگاه مبل داشتید.به نظرتون آیا الان سود داره یا نه.چون ریسکه ۱۰۰ میلیون برا مبل سازی مصرف کرد.ممنون از راهنماییتون

    2. سلام من اطلاع زیادی در مورد مبلمان ندارم اما میدونم که کسب و کار های آنلاین خیلی نتایج بهتری دارن

  8. سلام خسته نباشید من الان ۱۰سال مبل سازم داخل استان قزوین از نظرمن راه اندازی کارگاه مبل سازی احتیاج ب ۱۰۰میلیون نیست اول میتونه یاد بگیره بعدی کارگاه کوچیک تعمیرات بزنه ک سرامایه انجنانیم نداره حداقل با گرایه ۲۵تا۳۰تومن بعد ب فکرکارگاه بزرگ باشه اینم بگم ب دوستامون ک داخل این کار۱باید جذب مشتری کنین یعنی خوش رفتارو خوش سخن باشین ۲تبلیغات همین ممنون از استا گلم ک داره ب چندتا از افراددیگه گسب کار یاد میده

    1. سلام خسته نباشین درامد خوبی دارین ایا به نظر شما کسی از 17 سالگی شروع به یاد گیری کنه موفق میشه

    1. ی نفر کمه دوست گلم مبلمان ب چند نفر احتیاج است نجار رکوب خیاط شما اگه ینفر دارین ببینین اونم میتونه گروهشو تکمیل کنه یا ن اگ شد سرمایه با شما کار از اون سود نصف نصف

  9. سلام آقای تیموری. من درتهران هستم ومیخواستم بدونم اون اسپری های نانو که درفوت کوزه گری کارواش سیار گفتید چه قیمتی دارن واز کجا میتونم تهیه کنم وسوال بعدی اینکه برای تبلیغات چه کارهایی بکنم وچه متنی بنویسم

  10. سلام استادتیموری خسته نباشید بخاطرزحماتی ک‌ میکشید
    استاد من کفش فروشی دارم تقریبا۵ماه پیش افتتاح کردم اما فروشم از روزای اول خیلی کمتر شده ،،کلیپ کسب و کار کفشتون هم دیدم و اون طرحهایی ک گفتین اجرا کردم یعنی قیمت کارام تقزیبا پایین تر از بقیه جاهاست اما سودوفروشم خیلی پایینه لطفا راهنماییم‌کنید،متشکر

  11. با سلام خدمت جناب تیموری.من شما رو بعنوان معلم و استاد خودم انتخاب کردم و به گفته هاتون ایمان دارم ولی متاسفانه توانایی خرید بسته هوش مالی رو ندارم ولی در اولین فرصت اقدام میکنم و حتی بدون تخفیف خریداری میکنم .از میان صحبت های شما یه جمله به مم تلنگر زد..شاید این آخرین نشانه برای تغییر سرنوشت شماست… بابت همه چیز از شما ممنونم

  12. سلام دوستان من تولید کننده هستم و توانایی تولید انواع سرویس ناهار خوری و مبلمان از نظر علم و حرفشو دارم اگر کسی خواست تو این حرفه
    سرمایه گذاری کنه من اماده ام به صورت همکاری باهاش وارد کار بشم . ممنون از اقای تیموری و همکارانش

  13. سلام، من تولیدی میز و صندلی ناهار خوری دارم و تولیدم بسیار قوی و با تیراژ بالاست.
    میخوام یه فروشگاه هم اجاره کنم و تولیدات خودم رو خودم بفروشم
    به نظر شما یه مغازه 50 متری مثلا تو بازار مبل خلیج فارس یافت اباد چقدر هزینه اجاره داره؟
    هرچی search کردم چیزی پیدا نکردم!

    1. سلام داوور عزیز
      برای شروع کردن در یک کسب وکار من اعتقاد دارم که باید سریع استارت زد به نکات مثبت توجه کنید و سوال عالی بود
      منع قانونی نداره شما میتونید
      با گرفتن یه جواز تولید از اتحادیه خیلی راحت این کارو شروع کنید
      شاد و پیروز باشید

    1. سلام دوست عزیز
      شما با یک میلیون هم میتونید این کارو شروع کنید …مثلا روی کوسن های مبلمان کار کنید
      شاد و پیروز باشید

    1. سلام پژمان عزیز
      خیلی راحت می تونی این کار را یاد بگیرید
      حتی شما میتونید با همین شرکتی که با ما هم اشناست درخواست کاری بفرستید تا مشغول به کار شوید
      برند نانو تک آقای اعرابی
      شاودو پیروز باشید

    1. سلام خانم شهلا
      هیچ مشکلی نداره شما برای فروش یه اموزش تو همون فروشگاهی که تشریف میبرید میبینید و شروع به کار میکنید
      البته بیشتر فروشندها در این صنف مرد هستند
      شاد باشید

    1. سلام شهرام عزیز
      با پنجاه میلیون میتونید با خرید یک دستگاه ساده شروع به تولید میز جلو مبلی بکنید و کم کم کارتون رو گسترش بدی
      پر توان باشید

    1. سلام اشتیاق عزیز
      ببینید اگر همه کارها را درست انجام بدین و با دید باز و حرفه ای کار کنید
      برگشت دو میلیارد تومان تو سال حدود دویست میلیونه سود خالص میباشد
      البته قبلش حتما نیاز به مشاوره هست

    1. سلام اشکان عزیز
      با دو میلیارد تومان راحت میشه به این کسب و کار وارد شد
      و وارد شدنش اجاره یک سوله برای استارت تولید و جمع اوری پرسنل تولید و تولید به راحتی شکل میگیره ولی برای این حد سرمایه حتما نیاز به مشاوره هست
      شاد باشید

    1. با سلام حالا من چه طوری اون ۱۰۰ میلیون اولیه رو جفت و جور کنم ؟ و چه طور مهارتها و تخصص خودم رو توی این رشته بدست بیارم؟

    2. سلام دوست عزیزم اگر سرمایه اولیه مناسب برای این کار یعنی صد ملیون رو ندارید می تونید با مبالغ کمتر هم در قسمت های دیگر این کسب وکار وارد شوید
      شاد و پیروز باشید

    3. سلام من حدود ۵سال هست که در این رشته دارم کار میکنم و دوره‌ی کامل طراحی و تولیدی رو گذروندم الان در حال حاضر دنبال سرمایه گذارم من هم موندم توی شهر خودمون و اطراف همه منو میشناسند ولی سرمایه گذاری نیست برای شروع من

دیدگاهتان را بنویسید