فصل جدید استارتو | قسمت یازدهم

به فصل تازه استارتو خوش آمدید
از این به بعد پاسخگوی سوالات شما هستیم
پس سوالات، ایده ها و چالش های خود را با ما به اشتراک گذاشته و با ما همراه باشید.

 

همین حالا شروع کن!

7 پاسخ

    1. سلام دوست من

      تمامی ویدئو هایی که در سایت گذاشته می شوند در آپارات هم هستند.

    1. بسیار عالی
      امیدوارم که موفق باشن ما هم در کنارتون هستیم اگر به مرحله ی اجرایی شدن رسیده خوشحال می شیم تجربیاتشون رو با ما و با بقیه دوستان به اشتراک بذارن

  1. سلام.خداقوت
    من سه سال هست که با تیم ماهان تیموری هستم و در دوره های ایشون هم شرکت کردم و البته شغل هم دارم ولی خواستم بگم که تمام قسمت های استارتو رو تا اینجا دیدم و تمام شغل هایی که معرفی کردین رو قبلا با سرچ در اینترنت دیده بودم و واقعا دلیلش رو نمیدونم که چرا این بخش از برنامه های تیم موفق ماهان تیموری تا این حد ضعیف داره عمل میکنه یعنی به نظر من یا ی کم وقت بزارین و ایده هایی بدین که واقعا اجرایی و بدردبخور باشه که یک جوون بتونه اجرا کنه و یا اینکه این بخش رو تعطیل کنید و ب بخش فوت کوزه گری کمک کنید که اقای تیموری بتونه بیشتر کار خوب معرفی کنه. اگر یک مقایسه ساده داشته باشید بین فوت کوزه گری و استارتو میبینید که استارتو حتی 5% فوت کوزه گری هم موثر نیست.
    با تشکر

    1. سلام دوست عزیز
      امیدوارم حالتون عالی باشه
      ممنونم از بازخورد سازنده تون و ممنونم که مجموعه ی ما رو در بخش های مختلف همراهی می کنید. راه اندازی بخش استارتو با رسالت صرفا مطرح کردن ایده انجام شد و به زودی بخش های دیگه ای هم بهش اضافه میشه. در پاسخ فرمایشتون که ایده ها در اینترنت هست، بله قطعا هست ما ایده هایی که بیشتر در کشور های دیگه پیاده شده و در ایران یا هنوز انجام نشده و یا هنوز تازه هست و فرصت محسوب میشه. در مورد همکاری فوت کوزه گری و استارتو هم حتما سورپرایز هایی خواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید