چگونه در عرض سه سال میلیاردر شدم (قسمت دوم)

امروز میخوام بهتون توضیحات بیشتری بدم که چگونه در  عرض سه سال میلیاردر شدم. دیروز مقدمه ای از اینکه چگونه در عرض سه سال میلیاردر شدم را توضیح دادم و گفتم با توجه به اینکه دوره هوش مالی آماده شده و برای اینکه بتونه به دیگران آموزش بده ، باید خودش به موفقیت هایی رسیده باشه.

خیلی ممنونم از اینهمه سوال و نظراتتون و اینهمه آدمی که دوست دارن به موفقیت برسن. تا همین الان بیش از 200 تا نظر برامون فرستادین و ما تمام تلاشمون رو می کنیم تا بتونیم به تمامی نظرات شما پاسخ بدیم.

چگونه در عرض سه سال میلیاردر شدم (قسمت دوم)  در مورد چیست؟؟؟

دوستان نظراتی که برای بنده فرستاده بودید خیلی عالی بود و اکثرا سوالات مشابهی داشتید خیلیا میپرسیدن چطور میشه کسب و کارمون رو رشد بدیم، چطور میتونیم بدون داشتن سرمایه کاری رو راه اندازی کنیم و یا اینکه کلا چطور میتونیم کارآفرینی داشته باشیم و بیزینس خودمون رو راه بیاندازیم و از این کارمند بودن خودمون رو خلاص کنیم.

من در دوره هوش مالی تماما به سوالات شما پاسخ دادم. من در این دوره به شما یاد میدم که چطور میتونید پاسخ تمامی این سوالات رو دریافت کنید و چطور میتونید برای خودتون خلق ثروت داشته باشید. دوستان من هر چند سالی که داری بذار یک طرف و فقط یکسال با من باش و به کارهایی که میگم عمل کن، تا ببینی چطور میتونی زندگی خودتو متحول کنی.

 

پیشنهاد ما به شما : انیمیشن انگیزشی

چگونه در عرض سه سال میلیاردر شدم (ترس داشتن)

خیلی از عزیزان بهم پیام دادن که میترسن و استرس دارن از اینکه نکنه زندگیشون مثل پدرانشون باشه و به کارمندی بگذره یا در همین سطحی که هستن میترسن باقی بمونن، من شما رو درک میکنم که چی میگید و بهتون تبریک میگم از این بابت که استرس دارید، خیلیا هستن که واسشون عادیه و چنین استرسی ندارن. اگر جوونید و سنتون کمتر از 25 ساله بهتون میگم که باید ریسک کنید، باید آموزش ببینید. من در فوت کوزه گری کامل بهتون کسب و کارهایی رو توضیح میدم که سرمایه اولیه چندانی نمیخوان و شما میتونید با دیدن این ویدئو ها با خیلی از کسب و کارها آشنا بشین.

برای دیدن قسمت سوم این مقاله روی این متن کلیک کنید

در هوش مالی(جلسه دوم) چه چیزی رو دریافت میکنید

من در جلسه دوم هوش مالی هرم مازلو رو توضیح میدم که چطور میتونین با سرمایه کم کسب درآمد داشته باشین و پول دربیارین. خیلیا هم هستن که بهم پیام میدن و میگن که نمیتونن کسب و کارشون رو رشد بدن، من به این افراد میگم یاد بگیرید که چطور نمایندگی بدین و کسب و کار خودتون رو رشد بدین، یا چطور شعبه های خودتون رو زیاد کنین، چطور ذهنتون رو در سطح بین المللی رشد بدین.

توصیه ای که دارم اینه، برای رشد ثروت و کارتون اطلاعات خودتون رو افزایش بدین و میخوام حتما عمل کنید. دانش خودتون رو افزایش بدید تا بتونید سرمایه گذاری کنید.

چرا خیلیا نمیتونن سرمایه ای داشته باشند

اینکه خیلی از افراد نمیتونن سرمایه ای داشته باشن با اینکه کارشون هم خوبه، به اصطلاح دخل و خرجشون باهم نمیخونه، واسه اینه که این افراد مدیریت مالی ندارن. خیلی باید حواسمون باشه پولمون رو از دست ندیم. خیلیا پول زیادی بدست میارن در حد میلیاردی ولی وقتی میبینیشون 500 تومن ندارن ، اینا همه به مدیریت مالیشون برمیگرده .

من در دوره هوش مالی بهتون میگم چطور هزینه های خودتون رو مدیریت کنید و بهتون میگم که چطور سرمایه گذاری کنید. باید دزدان مالی خودتون رو بشناسید که من این رو در پکیج هوش مالی کامل به شما آموزش دادم.

مصاحبه با افراد مولتی میلیاردر

من با افراد مولتی میلیاردر زیادی مصاحبه داشتم و ازشون این سوال رو پرسیدم که اگه تمام سرمایه شما رو ازتون بگیریم چند سال طول میکشه تا دوباره به این جایگاهی که هستید برسید. همه این افراد به بنده پاسخ دادن طی مدت دو یا سه سال ما به موفقیت هایی حتی بیشتر از این جایگاهی که هستیم دست خواهیم یافت. چرا این افراد به این شکل پیشرفت خواهند کرد؟؟

این افراد یاد گرفتن که چطور پول خلق کنن و چطور با پول رفتار کنن. واسه همین میتونن به سرعت پیشرفت کنن و من به شما در دوره هوش مالی یاد میدم که چطور به سمت پولدار شدن قدم بردارید.

چرا پکیج هوش مالی در 10 ماه ارائه می شود

من سه تا دلیل دارم واسه اینکه چرا این پکیج رو در ده ماه آموزش میدم.

دلیل اول با توجه به اینکه با دور دوم ریاست جمهوری همراه هستیم، میدونید که این وضعیت ممکنه اقتصاد کشور و کسب و کار کشور رو متحول کنه و من میخوام اطلاعاتی که به شما میدم کاملا بروز بوده و اطلاعاتی رو در اختیار شما قرار بدم که با توجه به رفتار بازار باشه.

دلیل دوم یه طرح پرسش و پاسخ دارم تا افراد بتونن به طور عمیق درک کنن و کارایی پکیج دوره هوش مالی براشون حداکثر باشه. به این صورت که شما سوالات خودتون رو با توجه به هر جلسه می پرسین و من به سوالات شما پاسخ میدم تا بتونید اون جلسه رو به طور کامل درک کنید و همه ی زوایای آن برای شما روشن شود.

دلیل سوم که اصلا دوست نداشتم بگم ولی میگم، افرادی هستن که دوره های قبلی مارو تهیه کردن و نگاه کردن و حالا دارن آموزش میدن. با اینکار حداقل 10 ماه میتونیم از تلاشمون مراقبت کنیم و مالکیت مادی و معنوی پکیج برای خودمون باشه.

توصیه آخر

توصیه آخر من به شما اینه که حتما به آموزه های هوش مالی عمل کنید. نتیجه ای که می گیرید اینه که یاد می گیرید چطور پول خلق کنید، درآمد خودتون رو حفظ کنید و اینکه چطور سرمایه گذاری موفق داشته باشید.

دوستان من هرچی به شما میگم حاصل دانش، تحقیق و تجربیات شخصی خودم هست و همیشه درحال مطالعه هستم تا بروز ترین اطلاعات رو در اختیار شما قرار بدم.

دوست شما ماهان تیموری

امیدوارم هرجای ایران هستید شاد و پیروز و سربلند باشید.

اگر سوالی در ارتباط با این ویدئو دارید می توانید دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید

تیم آموزشی ماهان تیموری

ارائه دهنده آموزش های کسب و کار ، کارآفرینی ، فن بیان ، اعتماد به نفس

 

پیشنهادی دیگر : کارتون انگیزشی

سوالات متداول :

اینکه خیلی از افراد نمیتونن سرمایه ای داشته باشن با اینکه کارشون هم خوبه، به اصطلاح دخل و خرجشون باهم نمیخونه، واسه اینه که این افراد مدیریت مالی ندارن. خیلی باید حواسمون باشه پولمون رو از دست ندیم. خیلیا پول زیادی بدست میارن در حد میلیاردی ولی وقتی میبینیشون 500 تومن ندارن ، اینا همه به مدیریت مالیشون برمیگرده

من با افراد مولتی میلیاردر زیادی مصاحبه داشتم و ازشون این سوال رو پرسیدم که اگه تمام سرمایه شما رو ازتون بگیریم چند سال طول میکشه تا دوباره به این جایگاهی که هستید برسید. همه این افراد به بنده پاسخ دادن طی مدت دو یا سه سال ما به موفقیت هایی حتی بیشتر از این جایگاهی که هستیم دست خواهیم یافت.

همین حالا شروع کن!

151 پاسخ

  1. باسلام و خسته نباشید اگه امکانش هست راهنمایی کنیدمن حدودا 7.8 ساله که کار عکاسی و فیلمبرداری میکنم متاسفانه و البته به دلیل اینکه این آموزش درست و حسابی ندیدم و تقریبا خود آموزی کارم رو جلو بردم الان دارم واقعیتش در جا میزنم وکارم هر روز کمتر وکمتر میشه ورقبا که حرفه ای تر کار میکنن ما رو پس میزنن بطوریکه دارم از علاقه به کارم هم میافتم و میخام تغییر شغل بدم نمیدونم چیکار کنم متاهل هستم و دو تا فرزند دارم و 45 سال سن میترسم خیلی دیر بشه و کاری برا خانواده دیگه نتونم بکنم لطفا یه راهکاری برام نشون بدید ممنونم

  2. سلام
    آیا دوره تخفیف برای هوش مالی هست دوباره؟چون من یک سرمایه ای دارم کم که میخواهم بیزنس راه اندازی کنم و دوره هوش مالی رو بخرم.اگر امکان داره خواهشا دوره تخفیف جدید بگذارید.سپاس

  3. سلام
    ممون استاد . خدا قوت چقدر انرژی دارید . با دیدن کلیپهای شما به این باور میرسم که از جنس زمینیان نیستی . انشالله خداوند هر چی میخواهی بهت روز به روز به خودت و تیم پر تلاشت اعطا نماید.
    شاد و سربلند و کامیاب باشی

    1. سلام خانم بشارتی می تونید با دفتر تماس گرفته(66968436) و از کارشناسان ما راهنمایی بگیرید.

  4. سلام,من یه مشکل خیلی بزرگی دارم وازشما میخوام لطف کنید وپاسخ سوال منو بدید,من حدودا دوهفته ای میشه توشرکت پنبه ریز شروع به کارکردم که باید نماینده جذب کنم وحدود1500000تومان خرید بزنم اما متاسفانه نتونستم درامدی داشته باشم,لدر بالاسرمن هم2ماهه اومده امادرامدی نداره,نگرانم که نکنه تواین ماه درامدی داشته باشم ومیخوام شرکتو ترک کنم لطفا لطفا کمکم کنید وبگید چیکارکنم؟

    1. سلام دوست عزیز
      ما فقط در حوزه رشد و توسعه کسب وکارها فعالیت میکنیم و هیچ ارتباطی با بازاریابی شبکه ای نداریم

  5. سلام وقتتون به خیر من 32سالمه،آرایشگر هستم چند جا کارکردم اما هیچ پیشرفتی احساس نکردم هم دوست دارم کسب وکار خودم داشته باشم هم فکر میکنم منطقه ما کشش زدن آرایشگاه نداره،اصلا نمیدونم چیکار کنم یا بهتر تخصص تویه رشته آرایشگرس یاد بگیرم خود تهران برای کسی کارکنم،از اطراف تهران بهتره؟ نمیدونم هر بار یه تصمیم جدید میگیرم بعد چند روز دوباره بی خیال میشم!!!!!!!لطفا راهنماییم بفرمایید

    1. سلام دوست عزیز
      اینکه شما بعد گذشت چند روز بی خیال میشید حاکی از اینه که خوب هدفگذاری نمیکنید، توصیه مابه شما اینه مطالب و مقالات و ویدئوهای سایت در این باره رو دنبال کنید تا بتونید به موفقیت برسید

    1. سلام دوست عزیز
      شما مقالات سایت مارو دنبال کنید و در ابتدا بحث هدفگذاری رو دنبال کنید و پله پله پیش برید تا به موفقیت برسید

  6. سلام استاد تیموری عزیز
    من ۲۵ سالمه و دندونا ساز تجربی هستم
    من کلا با یه میز کوچیک کار شروع کردم و الان خداروشکر تموم وسایل پسشرفته رو خریدم
    الان تصمیم گرفتم ک برای تحصیل به خارج از کشور برم ک به توسیه یکی از همکارانم بود ولی متاسفانه پشت وانه مالی ندارم و احتمالا شرایط سختی پیش رو داشته باشم و باید راستش نمیدونم باید چیکار کنم دنبال حامی مالی هستم ولی کسیو پیدا نمیکنم به نظرتون چیکار کنم

  7. سلام چندین سال شرکت پخش داشتم و متاسفانه بعد از مدتی یک دفعه با حجم زیادی از چکهای برگشتی مشتریان و مشکلات این چنینی مواجه شدم و هر چی تلاش کردم برای گرفتن پولم به جایی نرسیدم تا جایی که اعتبارم رو جلوی کارخانه ها از دست دادم با حجم بدیهی زیادی مواجه شدم در صورتی که خودم خیلی طلبکارم مجبور شدم یک مغازه از همون محصولاتی که داشتم یا از دیگر شرکتهایی که باهاشون کار میکردم و داشتم راه اندازی کنم ولی متاسفانه درآمد مغازه جوری نیست که هزینه های من رو در بیار چه برسه به پرداخت بدهی هر شیوه تبلیغاتی که میدونستم استفاده کردم ولی فروش پایین هست و خیلی از اجناسم تاریخاشون داره تمام میشه و باعث ضرر بیشتر میشه ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. سلام دوست عزیز
      شما میتونید سایر مطالب سایت و کانال رو دنبال کنید میتونه خیلی به شما کمک کنه

  8. سلام .من یک باز نشسته هستم حدود ۴۵ ساله که با حقوق کارگری روزگار سپری کردم .الان با حدود ۸۰میلیون پول سابقه که دارم میخاسم ببینم چیکار میتونم بکنم .از کجا شروع کنم .حقوق باز نشستگی منم حدود سه میلییون در اومده .ولی تقریبا هیچی ندارم .ولی با دیدن ویدیوهای شما واراده شما به خودم میگم منم میتونم .باید برسم به جایی که میخام .لطفا راهنماییم کنید

    1. سلام دوست عزیز
      شما میتونید مطالب سایت رو دنبال کنید ، همچنین دوره هوش مالی کامل به شما آموزش میده که چطور میتونید کسب درآمد خودتون رو متحول کنید

  9. باسلام خدمت استادارجمند وگرامی سوالی داشتم شخصی که ازنظرمالی واقعن صفر صفر چطورمیتونه موفق بشه من حتی توان خرید پکیج شمارونداشتم امسال من باید دراین وضع باقی بمونیم
    اون شخصی که شما درموردش صحبت کردین همون دوربین مداربسته اون شخص یا وام گرفته یامسی بوده که بهش سی میلیون قرض داده منم ایده دارم برای رشد پولی ندارم
    این قضیه رو بگین چطور حل بکنم
    واقعا سرمایه اولیه لازمه هوش مالی بدون سرمایه اندک ینی هیچ فایده نداره

  10. باسلام خدمت استادارجمند وگرامی سوالی داشتم شخصی که ازنظرمالی واقعن صفر صفر چطورمیتونه موفق بشه من حتی توان خرید پکیج شمارونداشتم امسال من باید دراین وضع باقی بمونیم
    اون شخصی که شما درموردش صحبت کردین همون دوربین مداربسته اون شخص یا وام گرفته یامسی بوده که بهش سی میلیون قرض داده منم ایده دارم برای رشد پولی ندارم
    این قضیه رو بگین چطور حل بکنم

  11. سلام اقای تیموری .ی سوال داشتم اونم این ک من یک مقدار سرمایه دارم بنظرتون تو چ کاره سرمایه گذاری کنم من 24 سالمه و خیلی بلند پروازم اینجایی ک هستم اصلا اونچ چیزی نیست ک من ارزو دارم هدف من خیلی بزرگه لطفا کمکم کنید ممنون

  12. سلام وخسته نباشین خدمت آقای تیموری، بخدا خیلی عاشقتم آخه یه جوری صحبت میکنین آدم اشکش درمیاد، میخاستم ازتون کمک بگیرم بخدا موندم چیکاکنم ازکجاشروع کنم مشکلات زندگیم بدجوری خردم کرده خیلی دلم میخادموفق بشم ولی راهشونمیدونم،مرسی

  13. سلام من کارشناس ازمایشگاه هستم وتوی ازمایشگاه خصوصی توی قم کار می کنم با حقوق خیلی کم ، خیلی خوشحال هستم با شما اشنا شدم ولی در حال حاضر پول ندارم دوره هوش مالی را بخرم ، تا ماه اخر ماه اینده می تونم بخرم ؟ خیلی ممنون از کمک شکا

  14. سلام استاد.من ایمان دارم که میلیاردر میشم .مطمنم .فقط یه سوال چجوری میشه از آموزش های پول دار شدن شما استفاده کرد .منظور اینکه ازکجا بایدشروع کنیم .میشه راهکاراهم توضیح بدید

    1. سلام هانیه عزیز
      شما با دفتر تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما رو راهنمایی کنند

  15. سلام من یه زن 30ساله متاهل هستم شوهرم توی بازار مغازه داره وماهی 10تا20میلیون درآمدشه اما خیلی سخت به من پول میده یعنی فقط به اندازه ی خرج خوراک وپوشاک ولی من دوست دارم درآمد خوبی داشته باشم واستقلال مالی وپولدار بشم.اما نمیزاره برم سرکاروپول هم ندارم که این پکیج آموزشیتونو بخرم
    اصلا زنهاهم میتونن یا فقط مختص مرداست؟
    میشه راهنمایی کنیدکه چیکار باید بکنم
    آیا میشه توی خونه درآمدداشته باشم؟

    1. سلام دوست عزیز
      پکیج مخصوصا تمامی افرادی است که میخوان زندگی خودشون رو تغییر بدن و برای همه افراد کارایی داره

  16. سلام
    من ٣١سال سن دارم و كارمند يكي از ارگانها با حقوق ماهيانه يك ميليون و هفتصد بكار مشغولم.متاسفانه چيزي بيشتر از دريافتي ماهيانمو اقساط وام و غيره بدهكارم و عملا هميشه بدهكارم
    متاهلم و وضع ماليم خيلي رو زندگيم تاثير گذاشته
    لطفا راهنمايم كنيد

  17. درود آقای تیموری تمام ویدیو ها و وویساتون تبلیغ و قانع کردن ما به شرکت در سمینارهاتونه یا دوره که فرمودید .اولین نکته اینه که توان مالیش رو خیلی ها ندارن و نکته بعدی اینکه حداقل چند نکته آموزشی داخل یه کیلیپ ارائه بدید ببینیم اصلا چیه این مطالب.
    خلاصه بگم خیلی دلم میخواد در دورتون شرکت کنم با همسرم اما فعلا توانش رو نداریم .ما تو این مسیر هستیم و قطعا موفق خواهیم شد کاش داخل کانالتون هم راهنمایی هم در کنار تبلیغ داشتید همسر من پیمانکار هست و شدیدا دنبال کار اآفرینی هستیم گرفتن کار اونم داخل اهواز خیلی سخته یک ماه کار چند ماه بیکار واقعا به درد نمیخوره واقعا میخوایم پیشرفت کنیم اما هوش مالی خوبی نداریم ?لطفا راهنمایی کنید

  18. سلام من صادقی هستم از مازندران محموداباد شهر سرخ رود من تمای زندگی از بین رفت فقت یک زمین برای من مانده و زن من هم جودا شد حال نمیدانم. که ج کار کنم بیکارم سراین زمین پرورش ماهی دارم که دراین 5 سال پول ازاین نگرفتم شما بکین ج کار کنم زمین را برای فرش گزاشتم کار پول ان را ج کارکنم شما بکین من سواد ندارم خوان بلدم خدا حفظ

  19. سلام … بنیانگذار هوش مالی نه؟ .. جالبه که چقدر سرنوشت همتون شبیه همه …. ارنست همینگوی در رابطه با قدرت دیدن آن سوی تقلب ، تبلیغ ، ارزشهای جعلی اجتماعی و دیگر اشکال تعریف های اجتماعی موفقیت ، عبارت زیبای ” مزخرف شناسی” را ابداع کرد. او میگفت یک نویسنده خوب نیاز دارد که در درونش کارآگاه ضدضربه ای داشته باشد تا مزخرفات را شناسایی کند. هر یک از ما برای رسیدن به موفقیت ، به یکی از این کارآگاه ها نیاز داریم.

  20. سلام ممنون بابت تلاشتون برای تغییر زندگی انسانها … راهتون واقعا مقدسه … من ده ساله که معلمم و الان ۳۰ سال دارم متاسفانه علی رغم تلاشهام هیچ موفقیت مالی کسب نکردم دوبار سرمایه گذاری کردم که متاسفانه هیچ کدومش نگرفت … ولی با این اوضاع و شغل کارمندی به جایی نمیرسم… خیلی به فرش دستبافت علاقه دارم … و سرمایه اولیه م سی میرسونه … میخوام کار خودمو شروع کنم و کسایی رو میشناسم که فرش می بافن و دوست دارم در سطح بین المللی کار کنم و کارمندی رو ول کنم ….ولی نمیدونم کارم درسته یا نه؟ و یا از کجا شروع کنم ممنون میشم راهنمایی کنید …و هزینه کلاسهای هوش مالیتون چقدره

  21. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای تیموری عزیز
    من الان در حال حاظر هیچ که سرمایه ای ندارم بدهکارم هستم
    چگونه هوش مالی خود را تقویت کنم
    چگونه میتونم سرمایه خود رو افزایش دهم
    ممنون میشم اگه راهنمای کنید.

  22. نام من را به خاطر بسپار من نيز متوانم .
    دو بار رو شكست شودم و دو بار از صفر شروع كردم .
    شما خوبيد چون باعث اين جمله من شديد .
    من توان ماليم خيلي پايين به اين اندازه كه حتي توان خريد لب تاپ رو ندارم .
    و نميتونم از دوره ي هوش مالي استفاده كنم .
    ولي اشكال نداره از تمام داشته هاي كمم كمك ميگيرم تا به خودم و همه ثابت كنم خواستن توانستنست .
    الان در حالي اين جملات رو مينويسم كه بر گذشته و حال خودم واقفم .
    تا بخواي استعداد مالي دارم ولي قدرت ريسك ندارم يا شايد بهتره بگم شجاعت ندارم .
    البته شجاعت براي شروع نه براي سرمايه گذاري اصطلاحا ما ها عادت به زردالو بيا تو گلو داريم ، به همين خاطر شجاعت ندارم .
    بهتر يه داستان كوتاه از زندگيمو بگم تا بهتر بر استعداد خودم إشاره كنم .
    من در سن ٣٠ سالگي بعد ورشكستگي ١٠٠ ميليون توماني تصميم گرفتم براي اينكه از فشار عصبيم كاسته بشه برم تهران (الان جوانرودم – خانه ) چون پولمو خوردن و فرار كردن ، من در رستوراني در مجموعه ي كوهستان جماران در سه راه ياسر نياوران كارم رو شروع كردم به عنوان صندوقدار و أمور مالي اون صاحب رستوران آقاي ن اف .
    من خيلي موارد رو ميديدم و خيلي أيده به ذهنم ميرسيد كه در اينجا به چندتاشون اشاره ميكنم .
    ١- عذاي بيرون بر در ٣ پك مختلف براي هر پرس من ٢ هزار ميخواستم با تضمين فروشي در ماه اول هر روز ٣٠٠ پرس كه متاسفانه فقط به صورت آزمايشي بهم اجازه دادن بعد نه رو بهم گفتن و بعدا فهميدم كه خودشون براي خودشون دارن ميفروشن در ديگه شعبه شون .
    ٢ – خريد تره بار با قيمتي كنتو از قيمت خريداران قبلي با كيفيتي بهتر و مدت دار .با شعاع سود دهي ماهي ١٠ ميليون تومان ، كه متاسفانه اينم ازم گرفتن ، چون من راحت فكتور خريدم رو ارائه ميدادم .
    خلاصه اين كه من چگونه و با چه قيمتي اين كارو كردم بماند كه اين چنين شعاع سودي داشتم .
    دوستان من خوشحالم كه با اين جمع آشنا شدم .
    من از خيلي چيزا و كس ها سر خورده شدم .
    خيلي باور خودم رو نسبت به موفقيت از دست داده بودم .
    اين حدودا ١ ماه كه با آقاي تيموري آشنا شدم خدا رو شكر امروز بعد ديدن حدودا ٤ ويديو و چند صوت يه قوت قلب گرفتم كه بسيار منو خوشحال كرده .
    من ستاردرويشيم و كوردم و أهل كرمانشاه .
    خوشحال ميشم كه به نظراتتون گوش دلو جان بسپارم .
    من رو در باسازي دوباره كمك كنيد .

  23. سلام . آیا شما ثبت ماهیانۀ درآمد و خرجی رو توصیه میکنید ؟ ( حتی ثبت 100 تومان ). از اونجایی که خانه دار هستم و درآمدی ندارم ، احساس کردم ثبت خرجی یک کار بیهوده است . یا اگر بیزینسی داشتم بهتره ثبت انجام بشه؟ خواستم نظر استاد رو بدونم . سپاسگزارم

  24. من بیکار هستم هیچ سرمایه ای هم ندارم اما توانایی کسب و کار رو درون خودم میبینم ولی سرمایه ندارم حتی ۱۰۰۰۰۰۰ تومن حالا با این وضعیت میشه به ثروت رسید واقعا؟ شما بیا یه شغل برای من ایجاد کن بعد در سودش شریک باش تا مدتی ببینم این کار رو انجام میدید

  25. سلام استاد خدا قوت
    من قربانی هستم از تبریز کارم مانتو فروشیه
    استاد من ماهانه تقریبا چهار میلیون تومن اقساط بانکی پرداخت میکنم ولی متاسفانه درامدی که دارم خیلی ناچیزه که حتی نمیتونم اقساطم رو به موقع پرداخت کنم از شما خواهشمندم یه راهی برام نشون بدید که بتونم درامد بیشتری کسب کنم در ضمن مغازه ام اجاره هستش با تشکر

  26. سلام و ارادت خدمت تیم متخصص هوش مالی
    دوست دارم در دوره‌های شما شرکت کنم ، ایا در مشهد هم برنامه‌ای برای برگذاری دوره اموزشی دارین ، ممنون میشم زمانش رو اطلاع بدین
    ضمنا ایا دوره ده ماهه شما رایگان هست؟ و کلیپهای اموزشیتون رو توی کانالتون میذارین؟
    سپاس از زحمات شما ، منتظر پاسخ هستم

  27. سلام من ٣٠سالموهست و تا حالا دو تا كار توي زمينه هاي مختلف راه اندازي كردم و ورشكست شدم و الان دوباره توي يك زمينه شغلي جديد شروع به كار كردم و در حال حرضر براي توسعه كارم نياز دارم كه وام بگيرم ولي بخاطر ضررهاي مالي قبلي جرأت اخذ وام ندارم و كسي هم حمايتم نميكنه و اعتمادشونو از دست دادن ولي من همچنان دارم سعيمو ميكنم و با سرمايه كمي كه دارم تبليغات ميكنم و نتيجه هم گرفتم و مطمعنم شكست نخواهم خورد وام بگيرم به نظر شما يا اينكه كمي صبر كنم

  28. سلام دوباره دارم میپرسم بار گذشته جوابم رو ندادید
    لطفن راهنماییم کنید
    ممنون از سایت عالیتون
    من ۲۶ ساله هستم و همینطور که خوده آقای تیموری فرمودن منم مدام تشویق به درس خوندن میشدم و بنابراین کسب و کاری نداشتم الان شروع کردم به فروش ، نصب و .. پنلهای بتنی _میخواستم بپرسم من باید چطور رفتار درست داشته باشم ؟ هنوز تجربه ندارم که کسب و کاره خودم رو شروع کنم و ایده ای هم ندارم در این مرحله باید چیکار کنم ؟ روی چه کاری تمرکز کنم ؟ چه مهارتی یاد بگیرم؟
    لطفن راهنماییم کنید یا بفرمایید استاد پاسخم رو در کلیپ بدن

    توو نظرات میبینم که خیلی افراد مثل من هستند به تجربه ، بدون مهارت کافی و بدون ایده لطفن مارو راهنمایی کنید
    خیلی ممنونم ازتون
    بی صبرانه منتظرم

  29. ببخشید سوالم این بود که چرا از ویدیوی کانال هیچ چیز دریافت نکردم؟ حتما باید پکیج ها رو خرید؟ ویدیو ها هیچ توضیح درمورد چجوری انجام دادن این کار و رسیدن به موفقیت نداشت ؟و به جز سایت هم جایی در تلگرام برای پرسیدن سوال و ارسال نظر ندارید چرا؟
    لطفا کامل جواب بدین ممنونم..
    ایمل دارم اما استفاده ازش رو بلد نیستم اگه میشه جواب رو به این شماره ارسال کنید مرسی09164136454

  30. سلام استاد.صمیمانه ازتون بابت تلاشهای بیدریغتون سپاسگذارم.من سعیدهستم40ساله.سالهاست باتمام توانم میجنگم برای رسیدن به خواسته هام ورسیدن به ثروت وبارهاشکست خوردم.استادازتون خواهش میکنم یاریم کنیدکه چطورمیتونم بدون هیچ سرمایه ای به خواسته واهدافم برسم؟من نیازمندیاریتون هستم چون هیچ امیدی دیگه ندارم.

  31. سلام من یه دختر ۱۶سالم که از بچگی آرزوی دکتر شدن رو داشتم و دارم و غیر از اون آرزوها و هدف هایی دارم که میخوام بهش برسم اما در حال حاضر وضعیت مالی خانواده مسائد نیست و من نمیتونم اونطور که باید از امکانات استفاده کنم و قصد دارم حداقل بتونم خرج خودم رو در بیارم و سرمایه هم ندارم،از شما خواهشمندم که من و راهنمایی کنید.
    ممنون

  32. باسلام خدمت سرورگرامی ،آقای ماهان تیموری.
    خانم سیروس هستم.33ساله.مجرد.لیسانسه هنرهای تجسمی.یک هنرمندبااستعدادوپرازایده های هنرمندانه وکاربردی.اماهمیشه برای مردم کارکردم.حالاتصمیم گرفتم براخودم کارکنم.بخاطر رویاهام کارنت ورک وانتخاب کردم.امادرحال حاضر دردوراهی بزرگی گیرکردم.بین نت ورک مارکتینگ وعلاقه شدیدم به کارنقاشی وحرفه نقاشی وایده هام.سرمایه کارندارم.اماآیاارزش داره باگرفتن وام خودمودرگیرخلق ایده هام کنم که آیابشه یانشه؟یاکارنت ورک مارکتینگ(شرکت بیز) وکه علاقه دارم اماتوقسمت فروش محصول علاقه ای ندارم وقت وزمان بزارم؟؟.باتوجه به اینکه شرایط سخت مالی ای ومیگذرونم وسرپرست خانواده ام میباشم.بزرگواری فرموده اینجانب وراهنمایی کنید.باتشکر

  33. سلام آقای تیموری بسیار ممنونم از آموزشهای خوبتون
    لطفا منو راهنمایی کنید
    در حال حاضر مشغول به کارم حدود یک سال و نیمه. محل زندگیم با محل کارم ۴ ساعت راهه. حقوق ماهیانم تقریبا ۲میلیون ۱۰۰ تمن هست. تازه گیها به اسرار خانمم ماشین ثبت نام کردم. اقساط ماشین به علاوه سایر اقساط وام هایی که گرفتم بصورت دقیق ۱میلیون ۳۰۰ میشه. برام میمونه ۷۹۰ هزارتومان. حدودا تا ۲ سال آینده اقساطم صفر میشه. شرایط کارم ۱۴روزکار ۷ روز استراحت. ساعت کاریمم ۶:۳۰ تا ۱۸ هستش. از شما خواستار اینم که راهنماییم کنین.

  34. سلام آقای تیموری بسیار ممنونم از آموزشهای خوبتون
    لطفا منو راهنمایی کنید
    در حال حاضر در شهرستان عسلویه مشغول به کارم حدود یک سال و نیمه. حقوق ماهیانم تقریبا ۲میلیون ۱۰۰ تمن هست. تازه گیها به اسرار خانمم ماشین ثبت نام کردم. اقساط ماشین به علاوه سایر اقساط وام هایی که گرفتم بصورت دقیق ۱میلیون ۳۰۰ میشه. برام میمونه ۷۹۰ هزارتومان. حدودا تا ۲ سال آینده اقساطم صفر میشه. شرایط کارم ۱۴روزکار ۷ روز استراحت. ساعت کاریمم ۶:۳۰ تا ۱۸ هستش. از شما خواستار اینم که راهنماییم کنین.

  35. سلام
    استاد شما گفته بودید اطلاعات مالی خودتون رو افزایش بدید و توی کلیپ هایی هم که گذاشته بودید توضیح دادید ولی من خیلی درست نفهمیدم از کجا باید اطلاعات بگیریم
    محمد حسین چهارده ساله

  36. سلام خدمت شما آقای تیموری عزیز ،اول از همه بابت اطلاعاتی که در اختیار ما قرار میدین ممنون ام.یه راهنمایی هم ازتون میخواستم.آقای تیموری من یه کارگاه کوچک تولید قطعات جلوبندی خودرو رو دارم ،درآمد این کار نقدی نیست فقط چکهای ۴_۶ ماهه ست برای همین میخوام یه کار دیگه ای کنار این کارم شراکتی شروع کنم برای تأمین نقدینگی و همچنین درآمد بیشتر.یعنی استارتش هم زدیم (نمایندگی لبنیات).الان سردخانه ،دفتر ،وانت یخچالدار رو دارم.شریکم دوست قدیمی منه من فقط ویزیتشو تایید میکنم و به خاطر همین میخوام باهاش شریک بشم ،چون من فروشنده خوبی نیستم و وقتش هم ندارم ،ولی متاسفانه الان که رسیدیم سر قرار داد متوجه شدم ۶۰۰۰۰۰۰۰ تومان بدهی داره.این یعنی پولی نداره بیاره و… ولی مشکل اصلی پول نیاوردنش نیست ،ترس من از قرض دوستم هست که کار به شکایت بازی و بگیر و ببند بکشه کارمون لنگ بمونه.لطفا منو راهنمایی کنید چیکار میتونم بکنم که تو این کار شکست نخورم.فقط اگه ممکنه زود جواب بدین چون اگه صلاح نیست ادامه بدم،دیگه قرار داد نبندیم و اگه با تبصره در قرار داد و …. راهنماییم کنید که تو قرارداد چیزی اضافه بشه و یا هر کاری که به ذهنتون میریه راهنماییم کنید ،من خودم تمایا دارم ادامه بدم ولی اگه میشه راه رو برام روشن کنید.منتظر جوابتونم.ممنون بابت کمکتون.جوابو کجا میتونم بگیرم.ایمیل یا کانال؟باز هم ممنون.

  37. سلام باتشکر از اقایی تیموری
    من جوانی 20 ساله هستم سرمایه چیزی غیر از بدن سالم ندارم مثال خودتون که از بیست سالگی شروع کردیدمنم راهانمایی کنید که باید چکار انجام دهم شما هم از بیت سالگی شروع کردید شما چکار کردید ما رو هم راهنمایی کنید تا در ایران هم از لحاظ مالی چیزی کم نداشته باشند تیموری ها رو زیاد کنید

  38. سلام من یه زن خانه دار32ساله متاهل ولی تنها هستم شوهرم نه منو دوست داره نه به من هیچ خرجی میدهد خدا مبدونه فقط فقط بخاطر دو تا پسرم زنده بودم ودارم زندگی میکنم،
    کل داراییم یه انگشتر که 300هزار تومن قیمت می خوره تو رو خدا برادری کن دستمو بگیر نجاتم بده خواهش میکنم به من راهکار یاد بده بتونم از این بدبختی نجات پیدا کنم تا شوهرم منت یه لقمه نون از سر من نگذاره

  39. سلام استاد
    بنده 25 سالمه ارشدم رو تموم کردم
    از قبل کارشناسی کار میکردم و عاشق پول و کارم هستم، اما ایراد اینه که کارمندی کردم. میدونم که از خیلی ها بالاترم و باید اینو اثبات کنم، اما هر کار میکنم انگار شرایطش فراهم نمیشه.
    یکسال اخیر چندبار تلاش کردم تو حوزه خدمات آنلاین از طریق سایت و اپلیکیشن وارد بشم اما موفق نشدم. الانم این خدمت سربازی مونده
    واقعا بین چندین گزینه درگیرم، فکرم مشغوله و مسائلی که نمیذاره تمرکز داشته باشم.
    بنظرتون چیکار کنم، بیخیال شم و برم سربازی رو تموم کنم؟ کاری پیدا کنم که با سربازی بتونم انجام بدم؟ اصلا از تهران برم؟ دکتری بگیرم؟ و و و …
    اگر راهکاری بنظرتون میرسه، یا کسی تو این شرایط من دیدید که تونسته نتیجه مثبتی بگیره بفرمایید بیام خدمت برسم.
    ممنون از سایت خوبتون
    شرمنده از مطالبتون استفاده میکنم اما خیلی کم نظر میذارم

  40. سلام و عرض ادب خدمت استاد تيمورى
    على زهتابان هستم دو سال هست كه آلمان زندگى ميكنم درگير كارهاى اقامت, زبان و اجازه كار بودم
    ميخواهم يك بيزينس با ايران شروع كنم چجورى و چگونه نميدانم از طريق كانال تلگرام با شما آشنا شدم و تحت تاثير حرفهاى شما قرار گرفتم
    در صورت امكان لطفا راهنمايى كنيد كه چكار كنم
    ممنون از لطف شما

  41. سلام اقا ماهان من مهدی خزایی هستم ۲۴سالمه در خانواده ای فقیر ب دنیا اومدم تا دیپلم خوندم ولی ادامه ندادم….اقا ماهان از این زندگی لعنتی خسته شدم دوس دارم پیشرفت کنم و چون شهرم کوچیکه نمیتونم..اوایل بلوغم بود ک عاشق شدم و چون فقیر بودم دختره رو بهم ندادن و من معتاد شدم..بعداز چندسال اعتیاد ترک کردم و چون هیچ انگیزه ای نداشتم باز شروع ب کشیدن کردم الان چند روزی هست ک ترک کردم ولی خب باید اعتراف کنم ک با این وضعیت باز هم احتمال کشیدنم هست…پر و مادر مریض و کارگری دارم…کمکم کنید ک بتونم منم زندگی کنم

    1. سلام مهدی عزیز مطالب سایت مخصوصا قسمت رشد و بهبود فردی رو دنبال کنید حتما کمکتون میکنه

  42. سلام خداقوت استاد دروهله اول چطورمیشه شمارو ملاقات کرد.دومن من کل دارایی زندگیم ۳تومنه چکارکنم وچه پیشنهادی دارین.۰۹۱۹۵۲۰۹۱۶۱این خطم تلگرام داره منتظر شما هستم

    1. سلام سعید عزیز

      شما با شماره های دفتر که در قسمت پایین سایت ارائه شده تماس بگیرید تا مشاورین ما شما رو برای مشاوره حضوری راهنمایی کنند

  43. سلام خدا قوت ممنون از سایت عالیتون
    من 26 ساله هستم و همینطور که خوده آقای تیموری فرمودن منم مدام تشویق به درس خوندن میشدم و بنابراین کسب و کاری نداشتم الان شروع کردم به فروش ، نصب و .. پنلهای بتنی _میخواستم بپرسم من باید چطور رفتار درست داشته باشم ؟ هنوز تجربه ندارم که کسب و کاره خودم رو شروع کنم و ایده ای هم ندارم در این مرحله باید چیکار کنم ؟ روی چه کاری تمرکز کنم ؟ چه مهارتی یاد بگیرم؟
    لطفن راهنماییم کنید یا بفرمایید استاد پاسخم رو در کلیپ بدن
    خیلی ممنونم ازتون
    بی صبرانه منتظرم

  44. سلام ازاینکه به فکر مردم هستی که اونا هم ثروتمند شوند سپاسگزارم.منم میخوام وضع مالیم خوبه بشه هیچ سرمایه ای ندارم 4 سال دریه شرکت بیمه ای کار کردم بادرامد بسیارپایین وخسته شدم میخوام تغییر شغل بدم نمیدونم چگونه راهمو پیدا کنم وچگونه یه کار جدید بدون هیچ سرمایه وهیچ پشتیبانی شروع کنم وچه کاری براخودم راه اندازی کنم.من 35 سالمه ؟؟؟؟(نظرتون درمورد کاربازاریابی شبکه ای چیه)؟/

  45. سلام به اقای تیموری و همزاهان ایشان: باعرض خسته نباشید به شما بززگوار و دوستان فعال در این وبسایت و تشکر فراوان از انرژی و کمک بالایی که به هموطنان عزیز کشورمان میدید. من خیلی خوشحالم که بصورت اتفاقی تونستم به این کانال شما دعوت بشم و از لحظه اول وابسته کلیپهای شما و خود شما شدم. هر روز که تلگرامم رو باز میکنم به امید کلیپ جدید و آموزه های جدیتون هستم. باتشک فراوان و امید موفقیقت برای تمام عزیزان و شما بزرگوار وهمراهانتون

  46. سلام و عرض ادب
    اول ماهی خوبی رو سپری کنید

    یک مغازه پوشاک دارم
    هرچه شما گفتی اجرا کردم
    تیلیغات در تلگرام و انیستا گرام و چهارسو و دیوار و تراکت و غیره…
    ولی هنوز چندماهی گذشته خبری نیست از بازار خوب

  47. سلام بنده 31سالمه لیسانس فیزیک دارم و درحال حاضر یکسالی هست مغازه عطاری بازکردم با 10میلیون سرمایه 25میلیون جنس اوردم والان زیاد بدهی دارم بنظر شما ایا با این شغل جای پیشرفت دارم؟ممنون میشم اگه توضیح بدید درباره شغل بنده. باتشکر

  48. سلام با عرض خسته نباشید خدمت آقایه ماهان تیموری من یک جوان 25 ساله هستم کاردانی برق تو این 25 ساله کاری که دوست داشتم را نتوانسته ام پیدا کنم هر کاری که میخواهم انجام بدم رقبتی ندارم دلسردم نا امیدم علاقه ای به ان نشان نمیدهم میخواستم مرا راهنمایی کنید من همین امروز وارد کانال شما شدم امیدوارم با راهنمایی شما دوست عزیز بتدانم از این گردابی که افتاده ام نجات پیدا کنم چون واقعا عمرم در حال طلف شدن است و روزم را شب کردن واقعا خسته شدم خواهشا مرا راهنمایی کنید با تشکر.

  49. سلام من بطور اتفاقی کانل شما رو پیدا کردم گفتم بازم یکی دیگه اومده…
    آخرین کلیپ یه جرقه تو ذهنم زد دیدم رو راست دارید صحبت میکنید به امید خدا

    من رسول 28 سالمه از 18 سالگی کار کردم در کرمان زندگی میکنم اما کار اصلی من بعد از دانشگاه که در رشته معماری درس خواندم طراحی شد به مدت 6 سال برای شرکت ساختمانی کار کردم با درامد بسیار ناچیز که حتی الان که بیرون آمدم فقط تنها سرمایه من بیمه وسابقه کاریه منه الان چند ماهه که بیکارم البته کار شخصی انجام میدم با این وضعیت رکود نا امید کننده باز دارم کار میکنم ولی هیچ درآمدی نیست الان تازه میخوام کار کابینت رو انجام بدم کا یه جورایی طراحی داخلی محسوب میشه نمیدونم این کارو انجام بدم یانه با این عوضای مالی حتی وام جور کنم جوابگو هست یانه

  50. سلام خدمت آقای تیموری .. من یه سوال داشتم استاد و اون اینه که بهترین روش برای اینکه بتونیم پولمون رو از کسایی که به اونا جنس قرضی دادیم بگیریم ؟ من مغازه سوپر مارکتی رو اجاره کردم الان میشه گفت دوسالی هست. منظورم اینه که چجوری میشه سریعتر به پولمون برسیم و برای پیشرفتمون چه پیشنهادی میدین؟مرسی از راهنماییتون

  51. با سلام
    راستیتش کاملا کاملا اتفاقی با کانال شما روبرو شدم و… حرفاتون با وجود اینکه قشنگه و ادم می بره به دنبای خیالات اما درکش برای من سخته البته ادم ریسک پذیری هستم.ببخشید رک صحبت کردم.
    تقریبا 30 سالمه،و ان شاا… تا چند ماه دیگه در مقطع دکتری تحصیل می کنم.
    استاد میخواستم راهکار خاصی برای یه معلم جوان (با تمام احترامی که به این شغل قائلم،اما با گذشت بیش از ده سال سابقه کار از این شغل اصلا راضی نیستم) ساکن در دورترین و محروم ترین استان(س و ب) برای تغییر در زندگیم ارائه دهید.فعلا بجز همان حقوق کارمندی،درامد دیگری ندارم.فقط به نظرم تو کار تهیه مقاله و اکسپت و… تا حدودی میتونم کاری انجام بدم البته نه بصورت حرفه ای. ولی در کل اهدافم خیلی خیلی بزرگه نه برای خودم برای همه بدور از مرزهای زمینی!
    کاش میشد بهشون رسید.ثروت رو اصلا برای خودن تنها نمی خوام.ممنون میشم راهنماییم کنید.با احترام

  52. با سلام
    راستیتش کاملا کاملا اتفاقی با کانال شما روبرو شدم و… حرفاتون با وجود اینکه قشنگه و ادم می بره به دنبای خیالات اما درکش برای من سخته البته ادم ریسک پذیری هستم.ببخشید رک صحبت کردم.
    تقریبا 30 سالمه،و ان شاا… تا چند ماه دیگه در مقطع دکتری تحصیل می کنم.البته هیچکس انتظارشو نداشت که من بتونم.اما خودم خواستم.
    استاد میخواستم راهکار خاصی برای یه معلم جوان (با تمام احترامی که به این شغل قائلم،اما با گذشت بیش از ده سال سابقه کار از این شغل اصلا راضی نیستم) ساکن در دورترین و محروم ترین استان(س و ب) برای تغییر در زندگیم ارائه دهید.فعلا بجز همان حقوق کارمندی،درامد دیگری ندارم.فقط به نظرم تو کار تهیه مقاله و اکسپت و… تا حدودی میتونم کاری انجام بدم البته نه بصورت حرفه ای. ولی در کل اهدافم خیلی خیلی بزرگه نه برای خودم برای همه بدور از مرزهای زمینی! خیلی ها میگن همین که معلم شدی و سر ماه حقوق میگیری خدا رو شکر کن و برو تشکیل خانواده بده و زندگی کن اما من رویاهایی زیادی دارم، حتی تو رویاهام میخوام پامو از استانم برای تغییر بیرون بذارم فراتر از ایران! که مطمئنم با این اوضاع راه به جایی نمی برم.الخصوص که منطقه ما محروم از همه چیزه.سینما و… خیلی دوست داشتم خودم برای ساخت حداقل یک سینما در مرکز استان یا شهر خودم پا پیش میگذاشتم تا دل مردم استانم رو شاد میکردم اما سرمایه و رابطه میخواد که یه معلم ساده ای (که حدود 20 ساله پایتخت کشورشو ندیده ) برنمیاد.الخصوص که خودم خیلی به نجوم علاقمندم اما کو امکانات! اینجا فقط گرما و… بگذریم با احترامات خاص
    کاش میشد بهشون رسید.ثروت رو اصلا برای خودن تنها نمی خوام.ممنون میشم راهنماییم کنید.با احترام

  53. سلام دختري هستم ٢٥ ساله كه كلي دنبال كار گشتم و پيدا نكردم ولي هميشه پول تو جيبي هامو جمع ميكردم از عيدي هم نميگذشتم
    الان بعد از چند سال فقط ٢٠ ميليون دارم نميدونم چه كنم
    تروخدا يه سرمايه گذاري بهم پيشنهاد بدين تروخدا
    منتظر جوابتون هستم

  54. با عرض سلام و خسته نباشيد
    من ٧ ماه پيش با اين فكر كه براي خودم كسب و كاري راه بندازم از كار فروشندگي كه ميكردم بيرون اومدم و در حال راه اندازي يك كار از طريق سايت هستم و خيلي ممنون ميشم اگر راهي باشه كه بتونم در مورد كارم با شما صحبت كنم و مشاوره بگيرم تا موفق شم. همچنين اگه ايده ديگري هم باشه كه در كنارش بتونم انجام بدم عالي ميشه لطفا راهنمايي كنيد
    با تشكر

  55. سلام استاد
    ما سه برادر هستم دو سال پیش 360میلیون دادیم یک ماشین سنگین و با ماهی سه میلیون قسط که متاسفانه در طول این دو سال فقط تونستیم یک درامد بخور نمیر داشته باشیم و کار اصلا نیست و خرج هم بالا است حالا قیمت ماشین حدود دویست میلیون شده با کلی افت قیمت و ضرر موندیم چکار کنیم ماشین را بفروشیم کار دیگری بلد نیستیم حدود چند هکتار زمین هم داریم که جهت ساخت کارگاه تولیدی و طرح های صنعتی مناسب است لطفا راهنمایی کنید متشکرم

  56. با عرض سلام و ادب محضر شما
    من یک دانش آموز هستم و در جریان تحصیل در پایه ی نهم می باشم 15 سال سن دارم
    بنده در یکی از روستاهای استان آذربایجان غربی زندگی میکنم و دارای وضعیت مالی ضعیف و نا مطلوبی هستیم.
    بنده دانش آموزی باهوش ام و وضعیت تحصیلی خوبی دارم الحق خانواده ام تا حد توان یاریگر من هستند.
    یکی از رویاها و آرزو ها و اهداف من که بزرگترین رویا و آرزو و هدفم نیز است در آمدن از این وضعیت اقتصادی و رسیدن به شرایطی ایده آل و مناسب است.
    آیا می شود مرا کمک کنید؟
    به کمک های تان شدیدا نیازمندم.
    با تشکر و تقدیر.

  57. سلام خسته نباشید من حامد هستم ۳۴ساله واالان یک ورشکسته هستم میخواستم ببینم چیکار کنم که به زندگی روز های گذشته برسم خیلی بد بیاری اوردم خیلی اذیت شدم دیگه نمیدونم چیکار کنم

  58. سلام آقای تیموری از مطالب فق العاده ای که محبت کردین و اطلاع رسانی کردن که ما بتونم به راحتی اونها دو یاد بگیریم ممنونم من حیدری هستم 40 ساله که بمدت 20 سال کارخونه تولید سموم کشاورزی داشتم که به دلایل مختلف تو کارم موفق نبودم و سرآخر در سال 93 مجبور شدم کارخونه رو بفروشم و بابت ضرری که کردیم باز هم مجبور شدم خونه و ماشینم رو بفروشم و باز هم مبلغ زیادی از بدهی برام مونده و بدتر از همه اینکه الان دو سه سال بیکار تو رو خدا یه راهی به من یاد بدین که دوباره بتونم چیزهایی که از دست دادم دو بدست بیارم واقعا ممنونم

  59. با عرض سلام شیوا هستم از کشور لوکزامبورگ..می‌خواستم یه مشاوره داشته باشم برای خلق پول اگه بشه اینجا در محل زندگیم یا شاید در ایران ولی هیچگونه فکری به نظرم نمی‌رسه..حتی به صادرات و واردات هم فکر کردم…لطفا مرا راهنمایی کنید

  60. سلام استاد واقعا ازتون انرژی میگیرم
    شما دوره ای در مورد هوش مالی کودکان توی برنامتون بود میخوام ببینم هنوز هم هست اگه هست زمانشو اعلام کنید اولین نفر هم اسم پسر منو بنویسید ???

  61. سلام،آقای تیموری،دارای سرمایه ی حدود 5میلیون هستم،مادر سه بچه هم هستم،خیلی دلم میخواد برای خودم درآمد داشته باشم،دارای مدیریت و برنامه ریزی ضعیف هم هستم،کمکم کنید

  62. سلام و خسته نباشید من یک خانم هستم و نیازمند راهنمای شما من با بیست میلیون پولی که وام و قسطش ماهی هفتصد تومن چطوری میتونم کاری مثل پوشاک بچه بزنم که ضرر نکنم خیلی نیازمند حرفاتون هستم ممنون

  63. سلام ببخشیدمن تازه باسایت شمااشناشدم من یه دختره بیست وسه ساله هستم دیپلم هستم میخوام برم دانشگاه اما واقعیتشوبخوایدمپ دوست دارم ثروتمندبشم اماایده ندارم اصلانمیدونم سراغ چی برم میشه کمک کنید ممنون

  64. سلام اقای تیموری خسته نباشید خدا قوت خیلی صحبت هاتون شیرینه خیلی عالیه و استفاده میکنیم
    اقای تیموری یه سوال پرسیدم وسوال دومم چطور میتونم روی اهداف تمرکز کنم پرش افکار دارم خیلی ممنون میشم راهنماییم کنید

  65. سلام خسته نباشید,منو همسرم چند ماهه که ازدواج کردیم,همسرم به شغلی که داره علاقه ای نداره,از وقتی کلیپای شمارو دیدیم خیلی مارو برده تو فکر که بتونیم زندگیمونو از این کسالت بیرون بیاریم,ما دوست دارم هر دو باهم و برای خودمون کار کنیم ولی هرچقدر فکر میکنیم فعلأ به نتیجه ای نرسیدیم, واقعأ هیچ امیدی واسه رفتن به سر کاری که هست نداره,اطلاعاتش در مورد ماهیگیری و انواع وسایل ماهیگیری عالیه,بنظرتون تو شرایط الان جامعه ما فروش ابزار ماهیگیری خوبه,اگه راهنماییمون کنید یک دنیا ممنونیم ازتون اقای تیموری,انشالا همیشه موفق باشید.

  66. سلام آقای تیموری لطف کنین جواب منو بدین ی نشونه از طرف شما کمکم میکنه رو پای خودم وایسم از بس ب این در و اون در زدم کاری ک درخور رشته من باشه پیدا نکردم یعنی بدون پارتی نمیشه موندم من با رشته علوم تربیتی (مدیریت و برنامه ریزی)دست به چه کاری بزنم تا موفق شوم من مخارج خانوادمو میدم و پدرم فوت شده ی خواهر نامزد دار دارم خانوادم یعنی برادرم حمایت نمیکنه حتی فامیلای دور و اطراف موندم چطوری عروسی خواهرمو برگزار کنم احتیاج ب کار دارم.کمکم کنید خواهش میکنم

  67. سلام
    منم مث همه مشکلات خاص خودمو دارم اما میخوام پیشرفت کنم چطوری میتونم دوره هوش مالی شما رو بدست بیارم
    درضمن اگه این رصالت شما بود که یاد بدین بابتش پول دریافت نمیکردین این کار و شغل شماست

  68. سلام استاد
    من از همون اول کل کلیپاتون دیدم همین اول بگم ک 18سالمه اما مطمعنم ک تنها کسی ک بهم نمیگه بچه ای خوده شمایی ایده هایه خیلی خوبی داشتم و دارم و این شالله دارم کم کم عملیشون میکنم بهت قول میدم قول شرف ک یه روز تو کلیپاتون من مثال میشم واسه بقیه واقعا لاییییک داری واسه به اشتراک گذاشتن این همه انگیزه من ازت خواهش میکنم ی امید به من بده تو کلیپ بعدیت. تنها ی جمله هم کافیه

  69. سلام اقای تیموری و تموم همکاران خوب هستین براتون خسته نباشیدـمیگم دلاورا واقعا باعث افتخار هستین ببخشین میخواهم واقعا این خواستم بدست اقای تیموری برسه واقعا بهم یه راهی نشون بدن واقعا خیلی بکمک ایشون نیاز دارم من ۱۶سالمه سال اول دبیرستان هستم رشتم هم کامپیوتر هست من تصمیم گرفتم که دیگه از سال بعد مدرسه نرم تو غیر انتفایی غیر حضوری بخونم ولی برم تو تهران تو کلاس های کامپیوتر و برنامه نویسی یاد بگیرم زود تا دیپلم بگیرم بتونم واسه خودم کسب درامد کنم متاسفانه وضع مالیمون چندان خوب نیست واسه همین خیلی تو عذاب هستم واقعا به کمکتون نیاز دارم میخواهم بیام اونجا ولی نه جایی نه چیزی ترو به امام زمان کمکم کنین

  70. سلام من همان خانمی هستم که گفتم همسر یک فرهنگی باز نشسته هستم من51سال سن دارم وهمسرم 53سال بدونه هیچ سرمایه ما چطور به هوش مالی برسیم چکار کنیم که توزنگی پیشرفت کنیم حداقل آخر عمری صاحب یک خونه کوچک هم شده بشیم

  71. با سلام خدمت شما جناب تیموری و تیم بزرگ هوش مالی:
    من پسر 15ساله هستم و دنبال ایده ها و کارهای جدیدم و من میخوام در دنیای تکنولوژی بهترین باشم من الان در حرفه بازی سازی و برنامه نویسی کارمیکنم و تا آخر تابستان بازی مو وارد بازار میکنم من میخوام از این ها فراتر برم و نفر اول درجهان باشم لطفا اگر ایده ای دارید بگید ممنون میشم…
    راستی زندگی نامتونو در کانال انتشار بدید(:

    1. سلام دوست عزیز
      نظر شمامورد بررسی قرار گرفت و راهکار ان به صورت هوش مالی در کلیپ بعدی استاد به شما ارائه خواهد شد
      شاد و پیروز و سربلند باشید
      من در همین کلیپ بخشی از زندگی نامم رو براتون بیان کردم که میتونید گوش کنید و استفاده کنید

  72. سلام اقای تیموری .من تو بخش قبلی هم پست گذاشتم من یک جوون هستم که بدهیه زیادی داره.منو کمک کنید.برامن چه راهی وچه شغلی پیشنهاد میکنید که درامد بالای 3تومن داشته باشم.و از این منجلاب بیرون بیام.منتظر تماستون هستم.09129285727.حتی میتونید رومن به عنوان یه پروژه ی ورشکست تحقیق کنید

    1. سلام کاظم جان
      شما با شماره های دفتر که در قسمت پایین سایت قرار داده شده تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما رو به صورت حرفه ای راهنمایی کنند

  73. سلام بابت فیلم هایی که به صورت رایگان در اختیار ما قرار میدهید
    من پسری ۱۷ ساله هستم
    و سرمایه ی بسیار اندکی دارم
    شما در فیلم اولتون گفتید هیچ سرمایه ای نداشتم حتی وقتی پیش دوستانم رفتم یک پنج هزار تومنی هم نداشتم
    پس در واقع شما از هیچ به اینجا رسیدید
    لطفا از فرعیات بیرون بیایید و از اول قدم به قدم به ما توضیح دهید که باید چه کنیم
    چگونه باید از صفر شروع کنیم
    و اگر امکان داره اهدافی رو برای ما بیان کنید و بگویید ما الان که در نقطه ی صفر هستیم چکار باید بکنیم؟ و یقین دارم که شما میتوانید به این سوال پاسخ بدید چون شما تجربه کردید
    یا چگونه بدون سرمایه شعبه باز کنیم؟!
    و من باز هم برای زحماتی که برای ما و مردم میکشید کمال تشکر رو دارم

  74. سلام اقاي تيموري خسته نباشيد اجرتون با خداوند متعال .لطف ميكنيد اگه يه راهكار جلوي پاي من بذاريد.من ١٠٠ ميليون سرمايه دارم سه سال وارد حرفه فروشندگي شدم از همون اول هم به اين كار علاقه اي نداشتم الان هم هر روز صبح كه بيدار ميشم انگار دارم ميرم زندان.من دوست دارم خريد و فروش كنم ولي سه سال از عمرم تو اين كار بودم ديگه اين شرايط برام قابل تحمل نيست ميترسم كارمو ول كنم يه راهي جلوي پاي من بذاريد ممنون ياعلي

    1. سلام سما عزیز
      نظر شمامورد بررسی قرار گرفت و راهکار ان به صورت هوش مالی در کلیپ بعدی استاد به شما ارائه خواهد شد
      شاد و پیروز و سربلند باشید

  75. سلام و عرض ادب
    من سعید نجفی ۲۸ ساله اهل تهران
    منم مثل خیلی از آدمهای دنیا دلم میخواد رشد مالی خوبی داشته باشم
    کارهای زیادی انجام دادم
    مثل
    مکانیکی.جلوبندی سازی.مدیر فروش.خرید و فروش.کابینت کاری.پیک موتوری.آژانسلوازم یدکی………
    اما هیچوقت نتونستم استعداد خودمو پیدا کنم که تو چه کاری موفق هستم
    و این امر خیلی اذیتم میکنه
    همه میگن خیلی باهوش و زود فهم هستم اما نمیدونم چرا نمیتونم مفق بشم
    خواهش میکنم کمکم کنید

    1. سلام سعید عزیز
      نظر شمامورد بررسی قرار گرفت و راهکار ان به صورت هوش مالی در کلیپ بعدی استاد به شما ارائه خواهد شد
      شاد و پیروز و سربلند باشید

  76. سلام .من هیچ سرمایه ای ندارم و زیر صفرم و میخام یه کاری شروع کنم که از این وضعیتی که دارم بیام بیرون تازه ازدواج کردم و 26 سالمه دوسدارم کمکم کنی تا بتونم از دوباره شروع کنم.با تشکر

    1. سلام مصطفی عزیز
      نظر شمامورد بررسی قرار گرفت و راهکار ان به صورت هوش مالی در کلیپ بعدی استاد به شما ارائه خواهد شد
      شاد و پیروز و سربلند باشید

  77. سلام اقای تیموری من تمام ویدیوهاتونو دنبال کردم و ازتونم بسیار ممنونم که وقت میزارین و مارو راهنمایی میکنین من دفتر بیمه دارم ولی از درامدم راضی نیستم میخوام درامد خودمو افزایش بدم خیلی سعی کردم که بازاریاب بگیرم متاسفانه تا پیشنهاد دادم رفتن و قبول نکردن ازتون خواهش میکنم منو راهنمایی کنین

    1. سلام دوست عزیز
      نظر شمامورد بررسی قرار گرفت و راهکار ان به صورت هوش مالی در کلیپ بعدی استاد به شما ارائه خواهد شد
      شاد و پیروز و سربلند باشید

  78. سلام آقای تیموری ؟
    خیلی لطف دارید که میخواهید ما را راهنمایی میکنید واقعا از ته دل تشکر میکنم انشا الله هزار برابر پیشرفت کنید ”
    من 21 سالمه پسر بزرگ یک خوانواده 7نفره هستم و همچنین نامزد هم دارم وظعیت مالی ام اصلا خوب نیست از لحاظ سواد فقط زبان انگللیسی ام خوبه میشه خواحش کنم کمکم کنید ؟

    1. سلام ثارالله عزیز
      نظر شمامورد بررسی قرار گرفت و راهکار ان به صورت هوش مالی در کلیپ بعدی استاد به شما ارائه خواهد شد
      شاد و پیروز و سربلند باشید

  79. سلام وقت بخير
    واقعا سپاس و درود بر شما خيلي روح و دل بزرگ و پاك داريد خيلي انرژيك هستين جوري انرژي ميگيرم ازتون كه مطمن ميشم هرچي رو ميتونم….
    من حامد ٢٧ ساله نزديك ٥ سال واس خودم كار ميكنم بدون هيچ سرمايه اوليه و پشتيباني
    الحمدلله الان تو شهر خودم جزء ٥ فروشگاه دار پوشاك هستم
    ولي الان حدود يك سال است كه انگار متوقف شدم و پيشرفت نميكنم احساس ميكنم سست شدم!
    ولي با همراهي كانال شما روز به روز بهتر ميشم
    ممنون از مردان شريف و دلپاك همچون ماهان تيموري

    1. سلام حامد عزیز
      نظر شمامورد بررسی قرار گرفت و راهکار ان به صورت هوش مالی در کلیپ بعدی استاد به شما ارائه خواهد شد
      شاد و پیروز و سربلند باشید

  80. سلام خسته نباشین من یک جوان شهرستانی هستم ۱۷ سالمه دانشجو هستم از استان بوشهر من علاقه زیادی به بسته بندی خرما دارم و داخل شهرستانمون هم نخل زیاده
    پیش چند نفر که داخل شهر بسته بندی دارن رفتم ردم کردن و قبول نکرد واسشون کار کنم هدف من از کار کردن واسشون بدست اوردن تجربه بود
    کل پول من ۲۰ میلیون هست ولی واسه بسته بندی نیاز به کم‌کم ۳۰۰ میلیون سرمایه هست و یک مکان هم لازم داره که اونم خودش کلی خرج داره به هر کی هم میگم میگن برو بچه این کار شوخی نیست تو نمیتونی این کار رو انجام بدی.
    تا این که داشتم داخل تلگرام میچرخیدم تا که کلیپ شما دیدم مخصوصا کلیپ اخری شما
    اولش گفتم اتفاق خاصی نمیفته ولی گفتم نظرم رو بگم تا که شاید …

    1. سلام محمد عزیز
      نظر شمامورد بررسی قرار گرفت و راهکار ان به صورت هوش مالی در کلیپ بعدی استاد به شما ارائه خواهد شد
      شاد و پیروز و سربلند باشید

    2. برادر ساعتي ١ميليون يكم زياد نيس كسي كه ساعتي ١ميليون بده شما مياد هوش مالي ياد بگيره؟

    3. سلام این امکانات بسته بندی باید تو بوشهر باشه یا نه مثلا اسشتان البرز هم میشه ؟
      فر
      ض کن خرما رو بار بزنیم فله ای بیاریم کرج اینجا بسته بندی کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید