آموزش کسب و کار در آمازون از صفر تا صد

آمازون یکی از بزرگ ترین فروشگاه های اینترنتی دنیا است که امروزه اکثر افراد با آن آشنا هستند و حتی به صورت مستقیم و غیر مستقیم از آنجا خرید می کنند.ما در این مقاله در خصوص فروشگاه آمازون و نحوه خرید از آن برای شما توضیح خواهیم داد تا بتوانید با اطلاعات بیشتری وارد این بازار شوید و درآمد خود را افزایش دهید. مالک این شرکت جف بزوف، از ابتدای کار همراه ایده های بسیار بزرگی در این زمینه داشت و هرگز از خلق آن ناامید نشده و تمام تلاش خود را کرد تا آمازون به شکل امروزی فعالیت خود را ادامه دهد. در حقیقت او یکی از ثروتمندترین فرد جهان است که توانست ایده خود را به واقعیت تبدیل کند. مردم ایران به دلیل تحریم های آمریکا توانایی خرید از این فروشگاه را نداشته و همواره سعی می کنند تا این تحریم ها را دور زده و سپس به نتیجه دلخواه خود برسند که خطرات و ریسک های خود دارد.

آموزش کسب و کار در آمازون

چگونگی کسب درآمد از سایت آمازون

کسب درآمد دلاری راه های زیادی دارد اما در مقابل نیز محدودیت فراوانی داشته که راه را در ابتدای کار برای شما آسان نخواهد کرد. وب سایت آمازون علاوه بر فروش کالا، محصولاتی مانند ویدیو و کتاب را می فروشد.  درواقع آمازون بزرگترین سایت خرده فروش اینترنتی است که سابقه بسیار موفقی را در جهان دارد. در واقع میتوان در ایران زندگی کرد و توانایی دلاری داشت و به راه های موفقی رسید.

 

مقاله مرتبط: مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان

این وب سایت و فروشگاه در زمان های گذشته در ابتدا از یک فروشگاه محصولات غذایی کار خود را شروع کرد و حتی از محصولات خانگی نیز استفاده خریداری می نمود. در واقع آمازون کار خود را از همان ابتدای کار در وسعت بسیار کوچک شروع کرد و سپس آن را گسترش دهد. می خواهیم این مطلب را عنوان کنیم که شما در هر کسب وکاری که شروع می کنید بهتر است که از حجم بسیار پایین شروع کرده و سپس آن را گسترش دهید.

امازون

چگونگی کسب درآمد به وسیله سایت آمازون

در سایت آمازون راه های زیادی برای درآمد وجود دارد که می توان از طریق آن به درآمد بسیار بالایی رسید، اما متاسفانه این امکان به دلیل وجود تحریم ها به شدت سخت شده و شخص به آسانی نمی تواند وارد آن شود و کسب وکار خود را شروع کند به همین دلیل بسیاری از ایرانی ها به اسم اشخاص دیگر حساب باز کرده و سپس خرید خود و یا فروش را از آن طریق آغاز می کنند. در واقع به دلیل عدم دریافت کالا در ایران بایستی که از واسطه های خارجی استفاده نمایید تا کالا به به راحتی به دست شما برسد.

یک سری از شرکت های مختلف مثل بلوبای و ایرانیان کارت ثبت سفارش شما را در سایت انجام می دهند. بدین شکل که شما از طریق سایت آن ها خدماتی را که مدنظرتان است خریداری نموده  و سپس در ایران دریافت نمایید. که البته برای توضیحات بیشتر بهتر است که سایت آن ها را به طور کامل مطالعه کنید.

 

مقاله مرتبط: کسب درامد دلاری

 

نحوه خرید از آمازون به چه صورت است؟

 

1.   سایت‌های واسطه‌ای

سایت های زیادی هستند که نقش واسطه ایی در خصوص خرید از آمازون ایفا می کنند که ما دو نمونه از آن ها را در بالا بیان کرده و نحوه خرید از آن را توضیح داده ایم مانند بلوبای که سالیان سال است در این حوزه مشغول به فعالیت بوده است.

سایت نیک پرداخت از جمله سایت های معتبر در این زمینه است که می توانید به صورت واسطه ایی از آن خرید کنید و سپس کالاهای خود را با اطمینان تحویل بگیرید. اما دو نکته در این حوزه وجود دارد و آن، این است که شما بایستی به سایتی اعتماد کنید که کالاها را سالم تحویل گرفته و آن ها جز محصولات مرجوعی نباشند، پس در نتیجه بهتر است که به اینماد آن توجه لازم را نمایید.

ایگرد نیز یکی دیگر از سایت های معتبر است که به صورت واسطه ایی در این حوزه عمل می کند. البته لازم به ذکر است که این ذکر این موارد صرفا جهت آشنایی شما با سایت های واسطه ایی در خرید است و هیچ گونه مسئولیتی را بر عهده نخواهد داشت.

کسب درامد از امازون

 

نحوه خرید از سایت های واسطه ایی چگونه است؟

پس در نتیجه سایت‌های زیادی در ایران وجود دارند که نقش واسطه ایی و خریداری از آمازون را دارند که امور مربوط به سفارش کالا را انجام داده و به ایران ارسال می کنند. در واقع شما یک لینک به آن ها ارسال می کنید و سپس این شرکت ها بعد از بررسی آن ها، قیمت تمام شده را بررسی و سپس به شما اعلام خواهند کرد که در مراحل بعدی چه کارهایی انجام دهید.

  1. هزینه خود محصول را با توجه به تبدیل نرخ های دلار به ریال به شما خواهند گفت و ارسال می نمایند.
  2. استفاده از API فروشگاه اینترنتی آمازون برای تعیین حجم و وزن محصول
  3. حساب کردن هزینه های حمل بار
  4. تعیین مبالغی که بایستی به  گمرک پرداخت شود.
  5. هزینه پست داخلی نیز بررسی خواهد شد.
  6. تحویل کالا به هر یک از شهرهای ایران.

دلیل دیگری که شما بایستی از آمازون خرید نمایید این است که شما امکان پرداخت ارزی به صورت مستقیم ندارید و در نتیجه از آنها استفاده نمایید و پرداخت خود را از طریق خدماتی که آن ها ارائه می دهند استفاده نمایید و از این راه به کسب درآمد دلاری نیز خواهید رسید، در صورتی که به عنوان کسب و کار به آن نگاه کرده و تعدادی از جنس های خود را بدین شکل وارد نمایید.

 

  1. استفاده از گیفت کارت

 

از جمله راه های دیگری که می توان از سایت آمازون خرید کرد استفاده از گیفت کارت می باشد. خرید از آمازون، با استفاده از گیفت کارت امکان پذیر است. و یک روش فوق العاده برای کسب درآمد از آمازون است.

این کار از طریق شخصی که در خارج از ایران زندگی می کند امکان پذیر است و می توان راه به جایی برد و سرانجام خرید خود را انجام دهید. درنتیجه می توان گفت که شما می توانید محصولات را خرید نماید اما محصول را به آدرس دوستتان ارسال خواهد نمود.مسترکارت نمونه ایی از آن است.

کلام آخر

همان طور که در بالا گفته شد افراد ساکن ایران توانایی خرید از محصولات آمازون را نداشته و بسیاری از افراد که می خواهند از این سایت ها خرید کنند بایستی از روش های روش خرید واسطه ایی استفاده کنند که ما به دو مورد از آن ها اشاره نموده ایم که شما می توانید خرید خود را  از فروشگاه اینترنتی آمازون به این شیوه انجام دهید. در واقع مردم ایران به دلیل تحریم های موجود امکان خرید مستقیم از این فروشگاه را نداشته و مجبور بوده که بدین شکل عمل کنند و کالاهای مورد نظر خود را در ایران دریافت نمایند.

در واقع عده ایی از اشخاص نیز علاوه بر مصرف شخصی خود، برای فروش این اجناس را خریده و سپس آن ها را برای فروش عرضه خواهند کرد.

اما به طور کلی فروشگاه اینترنتی آمازون که مالک آن جف بزوف فردی موفق و سرمایه گذار بوده می باشد، امکان همکاری در فروش آمازون را فراهم کرده که اشخاص می توانند به صورت غیر مستقیم با این فروشگاه در تبادل باشند. که این موضوع برای ایرانیان صدق نخواهد کرد و آنها نمی توانند به صورت مستقیم و شخصا با این شرکت در تعامل باشند.

 

همین حالا شروع کن!

دیدگاهتان را بنویسید