تغییر سبک زندگی در 21 روز | کمپین همراه موفقیت

فقط کافیه برای تغییر سبک زندگی خودت در روز 2 ساعت زمان بذاری و 4 تا کاری که میگم رو توی 21 روز انجام بدی!

بعد از این 21 روز میبینی که سبک زندگیت عوض شده

و در ادامه نتایجت هم عوض شده

خیلیا هستند که برای تغییر سبک زندگیشون به دنبال یک پایه و همراه هستند

قراره در 21 روز یکسری عادت های جدیدی رو با همراه های موفقیتت برای خودت ایجاد کنی …

بسیاری از عادت ها در طی زمان و کاملا بی دلیل در درون ما شکل می گیرند. بدون اینکه ما به آنها فکر کنیم. خیلی از عادات ریشه در تاریخ بشریت دارد و ما بدون اینکه دلیل قانع کننده ای برای آنها داشته باشیم، طوطی وار آن‌ها را دنبال و تکرار می کنیم. یک لحظه تامل کنید. به درون خود نگاه کنید. حتماً در رفتارها و نگرش هایتان مصداقی از چنین عاداتی وجود دارد.

گفته می شود حداقل ۲۱ روز زمان لازم است تا عادت جدیدی در ما شکل بگیرد یا عادتی از بین برود. چالش ۲۱ روزه زیر را امتحان کنید تا ببینید چند عادت مفید جدید را می توانید در خود ایجاد کنید یا چند عادت مخرب تان را حذف نمایید!

توسعه فردی یعنی اینکه تلاش کنیم که خودمان را از لحاظ شخصیت، ذهنیت و مهارت رشد دهیم. تنها زمانی ما می توانیم به ثروت برسیم که این سه رکن را کنار هم دیگر رشد داده باشیم.

پایین این ویدئو کامنت بذار که:

آیا حاضری برای تغییر سبک زندگیت یکسری کارها و تحولاتی رو در زندگیت ایجاد کنی؟ یا خیر؟

اگر جوابتون بله هست، پس منتظر ویدئوی شروع چالش 21 روزه باشید !!!

اپلیکیشن هوش مالی

همین حالا شروع کن!

682 پاسخ

    1. درود خدمت شما دوست عزیز. ما تمام تلاش و سعی خودمون را برای کمک به هموطنان خودمون می کنیم تا این اتفاق با آموزش ها و دوره ها برای شما دوست عزیز بیفته.

    1. سلام دوست عزیز این کمپین چند ماه قبل انجام شد ولی الآن هم شما می تونی اون رو به تنهایی انجام بدی. بهت قول میدم وقتی که تغییرات رو در زندگی خودت می بینی به خودت افتخار می کنی.

    1. سلام دوست عزیز امیدواریم که از کمپین برگزار شده نتیجه خوبی گرفته باشی. یادت باشه اون کمپین برای زمان خاصی نیست و در هر زمانی که بخوای می تونی تصمیم بگیری تا در بازه های ۲۱ روزه در خودت تغییراتی رو ایجاد کنی.

  1. با سلام و عرض ادب و احترام بله صددرصد. من هوش ملالی پلاس رو خریدم ولی چون شرکتم در بحران هستش نمی تونم تمرکز کنم. لذا عاجزانه ازتون کمک می خوام که کمکم کنید مشگلات مالی و مدیریتی مو حل کنم. از استاد گرانقدرم ماهان تیموری و همکارانش نهایت سپاسگزاری و تشکر را دارم. لطفا منو تو اولویت قرار بدید.التماس دعا یا علی

  2. سلام و درود بر شما
    میگن مریض که آماده باشه دکتر از راه میرسه واقعا درسته
    من خیلی نیاز به یک اهرم قوی داشتم تا تغییر بزرگی در خودم ایجاد کنم
    واین شنبه همون شنبه طلایی هست که بلاخره از راه رسید پیروز باشید

  3. سلام من در كلاسهاى لايف كوچ خواهر گرامى شركت ميكنم
    ميخواهم در كمپينگ ٢١روز شركت كنم
    البته چندين سال است كه بطور منظم ورزش ميكنم
    تغذيه ام را هم رعايت ميكنم
    فقط در دو مورد ديگه تصميم گرفتم وميخواهم سبك زندگيم را تغيير دهم به كمك شما دوست عزيز

  4. سلام و عرض ادب خدمت همراهان موفقیت ، من الان سی سالمه ، سی ساله که دوست دارم این کارو انجام بدم ، صدرصد من توی این بیست و یک روز همراه شما خواهم بود . با تشکر از تیم ماهان تیمورس

  5. سلام وصبح زیباتون بخیر.منم دراین کمپین شرکت میکنم. وصبح جادویی ،ورزش وآموزش روموافقم. نوع تغدیه خودم هم رومطمئنم سالمه چون بدنی سالم ومتناسب دارم باپیاده روی صبحگاهی.امروزمطلع شدم وتا۲۱روز همراهیتون میکنم.
    ممنونم ازشماوموفق باشید.

  6. سلام دوستان عزیز حدود ۲ ماه پیش متوجه شدیم بابام سرطان ریه از نوع بد خیم داره بعد از یک سری آزمایشات انجام داد و از تاریخ ۲۸ آذر ماه برای ادامه درمان از شهرستان به تهران اومدیم و بعد از دوره اول شیمی درمانی متاسفانه پزشکان نا امید شدند و از تاریخ ۶ دی ماه تا این لحظه در بخش مراقبتهای ویژه icu بیمارستان آتیه میباشد از تمامی دوستان عزیز خانواده ماهان تیموری و همه عزیزان التماس دعا دارم با تشکر فراوان از شما سروران گرامی

  7. سلام استاد من همه این پارامترها رو رعایت میکنم اما هرازگاهی سستی میکنم و بعضیاشون از قلم میفته و الان پایه ام ک توی این ۲۱ روز ب برنامه دایمی تبدیلش کنم ب امید خدا.
    *ما میتوانیم*

  8. سلام عرض میکنم خدمت استاد تیموری عزیز و تیم همیشه قهرمان ماهان.
    《من همیشه حاضرم.》
    همیشه برای پیشرفتم احتیاج داشتم به همراهی که بتونه استارت اول قوی بهم بزنه و کمکم کنه. من آذر 96 دوره هوش مال ثبت نام کردم و همت نکردم نگاهش کنم.
    میبینم که خیلیها بعد ازمن اومدن وخیلی پیشرفت کردند و هنوز من نشستم و دارم نگاه میکنم.
    خالصانه از شما دوستان عزیز میخوام کمکم کنید تا منهم به اون سطح عالی دست پیدا کنم.
    ضمنا تا به حال از پشتیبانی استفاده نکردم. حتی نمیدونم پشتیبانی چطوریه.?
    سپاسگزارم.

    1. بله با اینکه یکساله که همراه ماهان جان هستم و 4 مورد را انجام میدم با کمال میل آماده هستم

    1. سلام دوست عزیز فقط گوش دادان نیست عمل کردن هم هست به قول جیم رون فقط شروع کن مهم نیست از کجا شروع کنی ولی شروع کردنت مهمه این همه ایده این همه کار فقط در حال حاضر باید سطح توقع تو بیار پایین تا شروع بشه بعد فکرت نسبت به کارهای جدید و پر درآمد باز میشه

دیدگاهتان را بنویسید