خلاصه کتاب صوتی مانع یک راه است

نام کتاب :مانع یک راه است

نویسنده : رایان هالیدی

از نظرِ رایان هالیدِی، نوشتن در مورد شیوة رواقیِ بسیار فلسفی و منظمِ تبدیل کردن موانع به فرصت ها از بعضی جهات بسیار به جا و از برخی جنبه ها تا حدودی عجیب است. او به عنوان مردی «رسانه ای» شناخته می شود و مخالفِ قدرتِ عجیب رسانة نیست. او به عنوان یک استراتژیستِ (کارشناس) رسانه تا حدودی در ظهور تاکر مکس (Tucker Max) نقش داشت. 

مختصری از کتاب

هدفِ هالیدِی که از نویسندة موفق، رابرت گرین(Robert Greene) تعلیم دیده است، ساختنِ راهبردهای مؤثر برای صداها و نویسندگانِ بااستعداد و متعهد است. 

هالیدِی با این حسِ دوراندیشی، نبوغ و فراست در کسب و کار، ادعا می کند که متخصصِ مبحث استفاده از موانع به نفع افراد است. نویسنده ای حرفه ای که علاوه بر سایر نشریات، برای فُوربز(Forbes)، هافینگتون پست (Huffington Post) و نیویورک آبزِروِر (The New York Observer) مطلب نوشته است. او درحالی که 19 سال بیشتر نداشت و پیش از اینکه زندگیش را در مسیر تازه ای قرار دهد، از کالج ترک تحصیل کرد. او پیش از اینکه مدیر بازاریابی شرکتِ “پوشاک آمریکا”  شود، با خردِ نیرومند و ابتکار خود توانست شغلی در میانِ نویسندگانِ مشاورِ رسانه دست و پا کند و به ارائة راهبرد مشغول شد. اکنون که هنوز 27 سال بیشتر ندارد، می تواند ادعا کند که در سنِ نسبتاً پایینی، بر موانعِ قابل توجهی غلبه کرده است و با دانش، بینش و تجربه های خود، کتابِ جدیدش را تحتِ عنوانِ «مانع یک راه است» در معرضِ نمایش می‌گذارد. 

 

7,000 تومان


محصولات مرتبط

No data was found
0/5 (0 نظر)