آشنایی به تولید آب معدنی

تولید آب معدنی یکی از شغل‌هایی است که احتمالاً افراد کمی به فکر راه اندازی آن باشند. زیرا آنها نمی دانند این کار سود بسیار زیادی دارد. از این رو در این مقاله می‌خواهیم به صفر تا صد تولید آب معدنی بپردازیم. در این مقاله با هم نحوه راه اندازی کسب و کار آب معدنی، سود کسب و کار آب معدنی و راهکارهای افزایش فروش را با هم بررسی می کنیم.

چرا خیلی از افراد درآمد‌های چند صد میلیونی ندارند؟

 

می‌توانم به شما بگویم که خیلی از آدم‌ها می‌توانند درآمد‌های چند صد میلیونی به دست بیاورند و به خاطر یک سری دلیل درآمد چند صد میلیونی به دست نمی‌آورند. اول اینکه جسارت ندارند دوم اینکه هوش مالی پایینی دارند و سوم اینکه اطلاعات کافی ندارند. می‌خواهم در مورد بیزینسی صحبت کنم که نیازمند سرمایه اولیه زیادی شاید در حد میلیارد است.

پیشنهاد ما به شما : سرمایه اولیه تولید کفش

اما امروز که با شما صحبت می‌کنم خیلی از افراد حتی در پوزیشن کارمندی خانه‌ای که دارند بالای یک میلیارد می‌ارزد پس می‌توانند برای یک بیزینس سرمایه اولیه جور کنند. من همیشه گفته‌ام از خانه نمی‌شود پول به دست آورد اما از کار می‌توان چند عدد خانه خرید.

 

راه‌اندازی کسب و کار آب معدنی

راه اندازی کسب و کار آب معدنی

آیا می‌دانستید که آب‌هایی که ما به عنوان آب معدنی می‌خریم آب معدنی نیستند و بر روی آن‌ها نوشته شده است آب آشامیدنی؟ اگر به این موضوع دقت کنید عبارت آب آشامیدنی را می‌توانید بر روی این محصولات ببینید. می‌خواهم در مورد این بیزینس با شما صحبت کنم که تبدیل به یک کارخانه‌دار در حوزه آب معدنی با یک برند خاص بشوید. مجوز گرفتن برای این کار یک مقدار خاص است که البته اگر به وظایف خودتان واقف باشید می‌توانید مجوز این کار را ببگیرید.

پیشنهاد ما به شما : راه اندازی کارواش

مهمترین موضوع در فوت کوزه گری تولید آب معدنی این است که قالب داشته باشید. به قالب‌ها در این بیزینس پت گفته می‌شود که دارای بیزینس خاصی هستند. برای اینکه قالب سفارش بدهید می‌توانید قالب‌های ایرانی پت را از 30 میلیون تا 150 میلیون سفارش بدهید. و از 150-200 میلیون به بالا می‌توانید قالب‌های آلمانی را سفارش بدهید. شما نیازی نیست دستگاه بخرید بلکه باید قالب بخرید و دستگاه‌ها را به کارخانه‌دار‌ها بدهید تا برای شما تولید کنند.

اگر در حال حاضر بخواهید یک پت آب معدنی را تولید کنید با دستمزد پر کردن آن و لیبل و قیمت خود پت تقریبا چیزی بین 425 تا 500 تومان برای شما هزینه خواهد داشت که امروزه 1000 بر روی آن قیمت می‌زنند و 1500 تومان به فروش می‌رسانند. در بدترین حالت شما به یک قالب احتیاج دارید و باید یک درام تهیه کنید که در حدود 300 میلیون است که بحث آن یک مقدار تخصصی است و باید یک مقدار در موردش تحقیق کنید و همچنین به یک چنج پارت احتیاج دارید که قیمت آن 50 میلیون تومان است.

شما برای راه اندازی این بیزینس به 600-700 میلیون به همراه سوله‌ای که قرار است رهن کنید لازم دارید که به طور کلی چیزی در حدود 800 میلیون باید داشته باشید. 800 میلیون در حال حاضر پول خانه خیلی از کارمندان در ایران است پس اگر بخواهند بیزینس راه بیاندازند می‌توانند این کار را انجام دهند.

پیشنهاد ما به شما : کسب و کار پوشاک

سود کسب و کار آب معدنی

سود کسب و کار آب معدنی

 

حال باید مقایسه کنید که آیا درآمد این بیزیینس نسبت به هزینه‌ای که قرار است صرف کنید می‌ارزد. اگر با کسانی که کارخانه‌دار هستند و در این زمینه فعالیت می‌کنند صحبت کنید، می‌بینید که اگر روزی یک ماشین 10 تن بفروشند که روزی یک ماشین مربوط به بدترین شرایط بازار است من حساب کردم در سی روز درآمدش برابر با 108 میلیون خواهد شد.

بعضی‌ها هستند که روزی 20 ماشین می‌فروشند و بعضی ها هم به کشورهایی مانند عراق و افغانستان صادر می‌کنند. حالا فکر کنید که افرادی که روزی 20 ماشین میفروشند درآمدشان بالای 2 میلیارد تومان در ماه خواهد بود.

پیشنهاد ما به شما :  کار با چرم

راهکارهایی برای افزایش فروش کسب و کار تولید آب معدنی:

فروش به باشگاه‌ ها:

فروش به باشگاه ها

اگر در ابتدای راه هستید و تازه قصد ورود به کسب و کار آب معدنی را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم که درآمدزاییتان را از طریق فروش به باشگاه بدنسازی شروع کنید. کافی است که شما کمی ارزان‌تر از سایر برندها محصولاتتان را بفروشید. در این صورت است که این باشگاه‌ها از شما خرید می‌کنند.

کافی است که شما بتوانید صاحبین بوفه باشگاه‌ها را راضی نگه دارید. زیرا اکثر ورزشکاران  که از محل کار به باشگاه ورزشی می آیند، آبی در اختیار ندارند و در نتیجه مجبورند که از باشگاه آب بخرند. از  این جهت بوفه باشگاه‌ها همیشه به آب معدنی نیاز دارد و شما برای افزایش فروش کسب و کار تولید آب معدنی می توانید باشگاه ها را هدفتان قرار دهید. رفته رفته که محصولاتتان به فروش رفت می‌توانید آنها را در قسمت های دیگر نیز به فروش برسانید.

کسب و کار تولید آب معدنی نیز مانند بسیاری از کسب و کا رها به مواردی مانند کنترل حساب‌های مالی، تبلیغات اصولی، بسته بندی مناسب و… نیاز دارد.

پیشنهاد ما به شما : راه اندازی کارگاه تولید درب و پنجره upvc

یک مسئولیت اجتماعی مرتبط با کارتان تعریف کنید و برای آن محتوا تولید کنید:

یکی دیگر از مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای شناساندن خودتان به دیگران انجام دهید این است که مانند برند ردبول ایونت‌های مختلف برگزار کنید. برای مثال برند ردبول با گره زدن خودش به ورزش هر ساله ایوت‌های مختلف برگزار می کند و در کنار آن تیم فوتبال، تیم موتورGP، فرمول یک و….

شما هم می توانید از این کارها برای کسب و کار تولید آب معدنیتان انجام دهید و از این طریق محبوبیتتان را افزایش دهید و در دراز مدت به یک برند ماندگار در ذهن مشتریان تبدیل شوید.

استفاده از سفیر برند:

شما می توانید یک سفیر برند برای خودتان انتخاب کنید. البته این برنامه برای زمانی است که کار و بار تولید آب معدنی گرفته است و سرمایه شما افزایش پیدا کرده است.

 

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم صفر تا صد تولید آب معدنی را برای شما بیان کنیم و به راهکارهایی اشاره کنیم که به وسیله آنها می توانید خودتان را رشد دهید.

 اگر اطلاعاتمان را بالا برده و هوش مالیمان را تقویت کنیم و وارد حوزه کسب و کار شویم می‌توانیم درامد‌های چند صد میلیونی که رویای خیلی‌هاست را به دست بیاوریم. 

البته ما توصیه نمی‌کنیم که حتما این کسب و کار را راه بیاندازند این کسب و کار برای کسی خوب است که می‌خواهد یک کسب و کار مناسب داشته باشد و سرمایه راه‌اندازی آن را هم دارد. پس به این موضوع دقت کنید که خیلی از افراد در ایران درآمد‌های چند صد میلیونی به دست نمی‌آورند و تنها دلیل هم خودشان هستند. چرا که هوش مالی پاییینی دارند، اطلاعات کافی ندارند و جسارت و شجاعت عمل کردن را ندارند.

این هم یک مطلب فوت کوزه‌گری جدید و از این به بعد در مورد کسب و کار‌ها بیشتر صحبت می‌کنیم. امیدوارم از مطالب مقاله صفر تا صد تولید آب معدنی لذت برده باشید. در اپلیکیشن هوش مالی و در زیر این فایل شما می‌توانید سوالاتتان را بپرسید و یکی از همکاران من در تیم ماهان تیموری پاسخ سوالات شما در قسمت فوت کوزه‌گری را خواهد داد. یا حق و خداحافظ.

 

سوالات متداول :

کسب و کار آب معدنی سرمایه اولیه زیادی در حد میلیارد وجود دارد. اما خیلی از افراد حتی در پوزیشن کارمندی خانه‌ای که دارند بالای یک میلیارد می‌ارزد پس می‌توانند برای یک بیزینس سرمایه اولیه جور کنند. من همیشه گفته‌ام از خانه نمی‌شود پول به دست آورد اما از کار می‌توان چند عدد خانه خرید پیس این نکته را در ذهن خود داشته باشید. شما برای راه اندازی این بیزینس به 600-700 میلیون به همراه سوله‌ای که قرار است رهن کنید لازم دارید که به طور کلی چیزی در حدود 800 میلیون باید داشته باشید. 800 میلیون در حال حاضر پول خانه خیلی از کارمندان در ایران است پس اگر بخواهند بیزینس راه بیاندازند می‌توانند این کار را انجام دهند.

مهمترین موضوع در این کار این است که قالب داشته باشید. به قالب‌ها در این بیزینس پت گفته می‌شود که دارای بیزینس خاصی هستند. برای اینکه قالب سفارش بدهید می‌توانید قالب‌های ایرانی پت را از 30 میلیون تا 150 میلیون سفارش بدهید. و از 150-200 میلیون به بالا می‌توانید قالب‌های آلمانی را سفارش بدهید. شما نیازی نیست دستگاه بخرید بلکه باید قالب بخرید و دستگاه‌ها را به کارخانه‌دار‌ها بدهید تا برای شما تولید کنند.

 

اگر با کسانی که کارخانه‌دار هستند و در این زمینه فعالیت می‌کنند صحبت کنید، می‌بینید که اگر روزی یک ماشین 10 تن بفروشند که روزی یک ماشین مربوط به بدترین شرایط بازار است من حساب کردم در سی روز درآمدش برابر با 108 میلیون خواهد شد.بعضی‌ها هستند که روزی 20 ماشین می‌فروشند و بعضی ها هم به کشورهایی مانند عراق و افغانستان صادر می‌کنند. حالا فکر کنید که افرادی که روزی 20 ماشین میفروشند درآمدشان بالای 2 میلیارد تومان در ماه خواهد بود.

این کسب و کار برای کسی خوب است که می‌خواهد یک کسب و کار مناسب داشته باشد و سرمایه راه‌اندازی آن را هم دارد. پس به این موضوع دقت کنید که خیلی از افراد در ایران درآمد‌های چند صد میلیونی به دست نمی‌آورند و تنها دلیل هم خودشان هستند. چرا که هوش مالی پاییینی دارند، اطلاعات کافی ندارند و جسارت و شجاعت عمل کردن را ندارند

 

اپلیکیشن هوش مالی

همین حالا شروع کن!

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید