بهترین استراتژیک برای رشد 6 برابری درآمد شما | آپدیت 1400

در این مقاله می خواهیم در خصوص افزایش درآمد شخصی صحبت کنیم.خیلی از ما دوست داریم که درآمد خودمان را افزایش دهیم تا بتوانیم به وسیله آن بسیاری از نیاز های خودمان را برطرف کنیم و بتوانیم به خواسته های خودمان برسیم. التبه فرقی ندارد که افراد در چه سطحی باشند. بیشتر کارمندان،‌ مدیران، صاحبان کسب و کار دغدغه افزایش درآمد را دارند.

خیلی خوشحالم که با مجموعه مطالب چگونه در عرض یک سال افزایش درآمد شخصی خودمان را 3- 6 برابر افزایش دهیم با شما صحبت می‌کنم. در مطلب قبلی من نظرسنجی را انجام دادم و گفتم که: من آدم‌ها را به سه دسته تقسیم‌بندی می‌کنم. ویژه افراد جویای کار

  1. آدم‌هایی که کار ندارند و جویای کار هستند.
  2. دسته دوم کارمند‌ها هستند.
  3. دسته سوم مدیران می‌باشند.

آدم‌های جویای کار و راه های افزایش درآمد شخصی

امروز می‌خواهم در مورد دسته اول یعنی آدم‌هایی که جویای کار هستند با شما صحبت کنم. خود من این آدم‌ها را به دو دسته تقسیم می‌کنم.

1- ادم‌هایی که واقعاً برایشان کار وجود ندارد چرا که توانایی و خود‌باوری ندارند.

2- دسته دوم ادم‌هایی هستند که دارای مهارت هستند. ویژه افراد جویای کار

اما از آنجایی که هرجا برای استخدام می‌روند پولی که به عنوان حقوق به آن‌ ها پیشنهاد می‌شود. مثلا یک یا یک و نیم میلیون تومان آن‌ها را ارضا نمی‌کند. ترجیح می‌دهند که بیکار باشند. این دسته چون افزایش درآمد شخصی ای ندارند دارای مشکلات زیادی هستند. یکی از بزرگترین مشکلاتی این افراد برای اینکه بتوانند برای خودشان کار راه‌اندازی کنند این است که اصول راه‌اندازی کار را بلد نیستند. این افراد ایده‌ هایی ندارند و غالباً از طرف اطرافیان و خانواده خود مورد تحقیر قرار می‌ گیرند.

افراد بیکار تحقیر می‌شوند

چند وقت پیش به اصفهان رفته بودم و در جمع فامیلی بودم. من در این جمع شروع به صحبت کردن کردم. هر چیزی که می‌گفتم همه تایید می‌کردند. چرا که خودم نتیجه گرفته بودم اما یکی از اقوام که 24-25 سالش است. هر چیزی که می‌گفت با مخالفت مواجه می‌شد و همه به او می‌گفتند که تو اگر بلد بودی کار خودت را درست می‌کردی. این فرد از این نوع برخورد خیلی ناراحت می‌شد و البته من هم ناراحت می‌شدم. من بسیار دیدم که افرادی که کار و پول ندارند. حتی عشق خود را از دست می‌دهند و نمی‌توانند ازدواج کنند. همیشه گیر یک پولی هستند تا بتوانند کار‌های خود را انجام دهند.

پیشنهاد ما به شما : مدیریت سرمایه در بورس

من به وفور دیده‌ام آدم‌هایی که خیلی اذیت می‌شوند. به دلیل اینکه هدف و رسالت ندارند. می‌دانند که دارند زمان و جوانیشان را که بزرگ‌ترین سرمایه‌شان است را از دست می‌ دهند. این افراد این رویا را دارند که بتوانند یک بیزینس برای خودشان راه‌اندازی کرده. شان خودشان را حفظ کنند و مدیر خودشان باشند. غالباً این افراد زمانی که می‌خواهند کار خودشان را شروع کنند. این ترس را دارند که اگر موفق نشوند و شکست بخورند چه اتفاق خواهد افتاد. این افراد می‌ترسند که در صورت شکست باز هم از طرف دوستان، خانواده و یا همکار‌های سابقشان مورد تحقیر واقع شوند. 

افراد بیکاری که با هوش مالی به موفقیت رسیدند

ما خیلی از افراد را در دوره هوش مالی سال 96 داشتیم که کار نداشتند. اما توانستند نتایج خیلی عالی را به دست بیاورند. ما دانشجویی را داشتیم که برای افزایش درآمد شخصی اش با دوستش در مشهد کاری را راه‌اندازی کرد. درآمدش در مشهد به 18 میلیون تومان رسید. ما خانم خانه‌داری به اسم خانم حسن‌زاده را در دوره هوش مالی داشتیم. که با استفاده از تخصصش و کار در خانه به درامد 6 میلیون تومانی رسید. آقای محمد خدیور که با داشتن زن و بچه چندین ماه بیکار بود. اما توانست کسب و کار خودش را راه بیاندازد. به درامد 10 میلیون تومانی در ماه برسد. علیرضا مهری پسر بیست ساله‌ ای که با 150 هزار تومان کار خودش را راه می‌اندازد. بعد از گذشت چند ماه درآمدش به 30 میلیون تومان در ماه می‌رسد. من از مصاحبه با ایشان لذت زیادی بردم و نمونه‌های بسیار زیاد دیگری وجود دارند. که به نتایج خوبی رسیدن و این‌ها هم افرادی بودند که کار نداشتند.

ویژه افراد جویای کار لیستی از توانایی‌ها ی خود تهیه کنید  

من همین الان از شما می‌خواهم که بروید و یادداشت کنید، مهارت‌هایی را که دارید. خیلی از افراد مهارت‌هایی دارند و می‌توانند از آن‌ها کسب درآمد کنند. اما این موارد را شناسایی نکردند و فکر نمی‌ کنند. که بشود از این مهارت‌ ها کسب درامد کرد. همین الان یک لیست از مهارت‌ هایی که دارید تهیه کنید. به عنوان مثال اگر می‌توانید به خوبی صحبت کنید و یا اینکه مهارت فنی دارید  همه را در یک لیست قرار بدهید. ما اگر بتوانیم خودمان را به خوبی معرفی کنیم. می‌توانیم از مهارت‌هایمان پول به دست بیاوریم و افرادی که دارای هوش مالی بالایی هستند. به خوبی می‌توانند که خودشان را معرفی کنند و توانایی‌ هایشان را به دیگران بگویند.

نتیجه‌گیری

من به شما می‌گویم که اگر بر روی هوش مالی خودتان کار کنید. در بدترین حالت این است که تا سه ماه آینده می‌توانید کسب و کار خودتان را راه‌اندازی کنید و آقا وخانم و مدیر خودتان باشید. خیلی‌ها حسرت می‌خورند که سال 97 و 98 چرا کاری را راه‌اندازی نکردند. پول و سرمایه‌ ای کمی را که داشتند، تبدیل به یک کسب و کار نکردند. نمی‌شود که همیشه افسوس خورد و الان زمانی است که شما باید اقدام کنید. من از شما یک سوال دارم که بسیار مهم است و از شما می‌خواهم که خیلی خوب به آن فکر کنید. همین الان در وب سایت و اینستاگرام برای من کامنت بگذارید و بگویید همین الان اگر چقدر درامد داشته باشید. حاضر هستید که از 6 صبح تا 9 – 10 شب برای آن زحمت بکشید و برای آینده خودتان کار کنید.

منتظر بقیه مطالب باشید

منتظر مطالب دو، سه و چهار چگونه افزایش درآمد شخصی خود را در عرض 1 سال 3 تا 6 برابر افزایش دهیم باشید. همین الان برای من کامنت بگذارید که برای چقدر درآمد حاضرید که از ساعت 6 صبح تا 9-10 شب کار و تلاش کنید.

دوست دارم قبل از هر چیزی در مورد بزرگترین تصمیم زندگیم صحبت کنم .

من در سن پانزده سالگی به همراه برادر و خواهرم به تهران آمدم. در این زمان من تصمیم گرفتم که با این مهاجرت زندگی مالی خودم را بسازم و به فرد ثروتمندی تبدیل شوم. در این پنج سال من سخترین شرایط زندگیم را تجربه کردم. به طوری که دو سال اول را همراه با برادر و خواهرم زندگی کردم. سه سال بعدی آن در ساختمانی ( خیابان کریمخان ، پلاک 181،طبقه پنجم ) که شرکت برادرم بود. در یک اتاق پنج متری پشت آسانسور زندگی میکردم جالب است بدانید که این ساختمان هنوز هم گاز ندارد .

می توانم بگویم که در سن بیست سالگی من یکی از فقیر ترین افراد ایران بودم

در حدی که یک روز در یک رستوران همراه دوستانم من به خاطر نداشتن پنج هزار تومان تحقیر شدم. به خودم گفتم: تو در شهر خودت می توانستی راحت تر زندگی کنی ! حداقل یک غذایی می توانستی بخوری. یک حمام ساده می توانستی بروی . تو مگه به خودت قول نداده بودی ؟؟ بعد از یک،‌ ماه پیشنهادی از طرف یکی از دوستان به من داده شد که در زمینه کار کتاب بود.

 پولی نداشتم

دوستم گفت که نیازی به پول اولیه نیست و فقط داشتن یک میز در یک مکان کافیست. اینگونه شد که من در سن بیست سالگی بنیان پیک کتاب تهران را تاسیس کردم. خیلی خوشحال بودم که به افزایش درآمد شخصی نزدیک میشدم. انگیزه خیلی خوبی گرفته بودم. سمینارهای زیادی را شرکت می کردم. به همه می گفتم میخواهم در عرض پنج سال به استقلال مالی برسم. حتی مورد تمسخر خیلی ها قرار گرفتم. اما من از این نمیتونی ها انرژی می گرفتم و بیشتر ادامه می دادم … 

در کمتر از سه سال موسسه پیک کتاب تهران تبدیل شد به یک موسسه بزرگ که کلی زیر مجموعه داشت. من از لحاظ مالی افزایش درآمد شخصی دادم. به طوری که یک کارخانه در شهر قم راه انداختم که در حال حاضر پدرم ، برادرم به همراه شش نفر دیگه در آن مشغول به کار هستند.

 دوستان، من در حال حاضر دارای سه شغل بسیار موفق هستم

که در یکی از آنها رکورد درآمد روزانه ام هجده میلیون تومان بوده است. به همین دلیل سوالی که پیش میاد این هست که آیا من در جایگاهی هستم که به افراد آموزش بدهم که چگونه زندگی مالی خودشون رو متحول کنند. اینکه چرا بعضی از افراد بعد از گذشت سی سال تجربه کاری حتی نمی توانند درآمد خود را 50% افزایش دهند. بعضی افراد هم در عرض چهار ماه درآمدشان را 2 الی 9 برابر افزایش می دهند. دوستان این را بدانید که تنها راهی که شما می توانید درآمد خودتان را افزایش دهید.

این است که اطلاعات مالی خودتان را افزایش دهید راه کارها را بشناسید 

راه چگونگی استفاده از این راهکار ها را یاد بگیرید و موقعیت خودتون رو بهتر کنید. چند سال پیش هنگامی که از دوره هوش مالی رونمایی کردم بسیار خوشحال بودم. چون داشتم از 2 سال تلاشم نتیجه می گرفتم. می دونستم که چه نتایجی برای افرادی خواهد داشت که از آن استفاده خواهند کرد . نزدیک به 10 روز پیش یک نظر سنجی انجام دادیم. از افراد درخواست کردیم که نظر و نتیجه ای که از دوره گرفتند را برای ما ارسال کنند. خدا را شکر ما بیشتر از 300 نظر دریافت کردیم که بعضی از افراد درآمدشان 2 برابر شده بود و بعضی ها 9 برابر از راه کارها استفاده کرده بودند مطالب رو به کار برده بودند. نفر از آنها از طرف تیم آموزشی ماهان تیموری جایزه دریافت کردند. ما پی بردیم که میشود در عرض 4 ماه درآمد خود را به 2 الی 9 برابر افزایش دهیم.

پس این اطلاعات می تواند یک فرصت باشد که دیگران میتوانند از آن استفاده کنند 

زندگی خودشان را به آنچه که دوست دارند تغییر بدهند. به رویاهای خودشون دست پیدا کنند. کلیپی که شما مشاهده می کنید در همین صفحه برای افرادیست که نمی دانند هوش مالی چیست. در این دوره به چه نتیجه ای می رسند.

 

کلام آخر

در نهایت باید به شما بگوییم، مهم ترین کاری که باید برای رشد درآمد خودتان انجام دهید این است که به طور همزمان روی ارتقای شخصیت و مهارت و ذهنیت خودتان زمان بگذارید و به اندازه کافی آموزش ببینید. مهم تر از آموزش این است که به آموزش هایی که دیده اید عمل کنید.

امیدوارم هر جا که هستید شاد و پیروز و سربلند باشید.

 

بنراپلیکیشن هوش مالی

سوالات متداول :

اگر شما کارمندید می توانید ساعاتی که در منزل هستید به صورت دور کاری پروژه بگیرید یا کسب و کار خودتان را راه اندازی کنید. اگر هم صاحب کسبو کار هستید باید کانال های فروشتان را افزایش دهید.

  • بهترین راه برای رشد پول، سرمایه گذاری می باشد. سعی کنید هرچه سریعتر دانش سرمایه گذاری را به دست بیاورید.

همین حالا شروع کن!

137 پاسخ

    1. سلام دوست عزیز
      امیدوارم عالی باشید
      چه خوب که به فکر کسب درآمد اینترنتی هستید
      کسب کار اینترنتی مانند هر نوع کسب و کاری نیاز به تجربه و تلاش دارد و اینطور نیست که براحتی شب بخوابید و برایتان پول واریز شود! این تفکر اشتباه در هر کاری وجود دارد و بسیاری می‌خواهند بسرعت درآمد میلیونی داشته باشند.

      به‌یاد داشته باشید، کسب و کار آنلاین به هیچ‌وجه محدودیت سنی و جسنیتی ندارد. همه می‌توانند کسب و کار خودشان را داشته باشند و از اینترنت کسب درآمد کنند.

      برای کسب درآمد اینترنتی، ابتدا باید بتوانید یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید و برای به درآمد رسیدن تمام انرژی خودتان را برایش خرج کنید. اگر دنبال ایده برای کسب درآمد اینترنتی هستید، خواندن این مطلب می‌تواند برای شما مفید باشد.

      از کجا شروع کنیم؟

      برای شروع توصیه می‌کنیم با خواندن مطالب آشنایی با انواع کسب و کار اینترنتی و سپس روش‌های راه اندازی کسب و کار اینترنتی دید خوبی نسبت به کسب و کار اینترنتی بدست بیاورید.

      برای راه اندازی کسب و کارتان حداقل یک سیستم یا گوشی متصل به اینترنت نیاز دارید اما فقط با راه اندازی کسب و کار، به درآمد نخواهید رسید. بلکه برای موفقیت و به درآمد رسیدن باید مطالعه کنید، با دقت و حساسیت تصمیم بگیرید، رقبای خودتان را بشناسید و فقط به فکر پول نباشید. حتی زمانیکه موفق شدید!

      راه‌های کسب درآمد از اینترنت چیست؟

      در این مطلب روش‌های مختلفی برای کسب درآمد اینترنتی را توضیح داده‌ایم که می‌توانید در ادامه بخوانید.

      این روش‌های کسب درآمد برای 3 گروه زیر مفید است:

      گروه اول: افرادی که تجربه کار اینترنتی ندارد اما می‌خواهند از طریق اینترنت کسب درآمد کنند.گروه دوم: افرادی که تجربه یا تخصص‌های خاصی (برنامه‌نویسی، تدریس، پزشکی و…) دارند و می‌خواهند از طریق اینترنت، کسب درآمد کنند.گروه سوم: افرادی یا مجموعه‌هایی که کسب و کار محلی دارند و می‌خواهند از طریق اینترنت، فروش خود را افزایش دهند.
      اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر داشتید لطفاً با شماره ۴۳۰۰۰۲۰۳ تماس بگیرید .
      موفق و مانا باشید

    1. سلام دوست عزیز
      بهترین راه کاهش ریسک در سرمایه گذاری ، کمک گرفتن از مشاور و منتور و هم چنین افزایش دانش در حوزه سرمایه گذاری است

    1. سلام دوست عزیز بسیار عالی خیلی خوشحال شدم امیدوارم موفقیت روز افزونتون رو ببینم

  1. این که چگونه سرمایه خود را افزایش دهیم و در حوزه کاری خودمان از رقیبان جلو بزنیم مسئله مهمیه که واقعا به شخصه دانشش رو ندارم.نمی دونم برای رشد کسب و کارم باید چه دوره ای رو شرکت کنم لطفا جواب بدید.

    1. سلام جناب فرهاد عزیز این سوال بسیار تخصصی هست و بهتر اینکه کارشناسان ما در این حوزه شما رو راهنمایی کنند
      لطفا برای سهولت در پاسخگویی یا شماره تماستون رو بگذارید تا خدمت شما تماس گرفته بشه و راهنمایی بشید یا با شماره 02143000239 تماس بگیرید
      امیدوارم موفق باشید

  2. ابوالفضل هستم
    من جوانی هستم ۲۴نزدیک ۲۵یعنی سال ۱۴۰۰بیست وپنج سالم میشه دانشجوفوق دیپلم حسابداری هستم یعنی هنوز مدرک نگرفتم انگیزه کار دارم ولی نمیدونم چیکاری باشه این انگیزه استفادش کنم خواهش میکنم راهنمایی کنید

    1. سلام دوست عزیز انگیزه یکی از مهم ترین عوامل برای رسیدن به موفقیت هستش. در کنار انگیزه باید علاقه، ارزش ها، نیاز های خودت رو مشخص کنی. یعنی ببینی که به چه کاری علاقه داری. ارزش های تو چی هستن. پس از اینکه اینارو مشخص کردی باید ببینی و بررسی کنی که چه شغل هایی هستن که تمام عوامل بالا رو در خودشون دارن. بین اون کارها بازار کارهاشو بررسی کن وسعی کن اون کار رو شروع کنی. برای شروع اگر سرمایه نداری از اینستاگرام شروع کن. یادت باشه تو این مسیر آموزش دیدن مهم ترین کاریه که می تونی انجام بدی.

  3. سلام من مشکلی با کار تا دیروقت شب ندارم اما هر کاری میکنم زودتر از ساعت ده صبح نمی توانم برم بیرون حالا هر چقدر درآمد باشه انگیزه ندارم لطفا راهنمایی کنید مکانیک خودرو سبک هستم از کارمخسته هستم می خام تغییر شغل بدم ۳۴ سالمه پس انداز صفر پشتیبان مالی هم ندارم

    1. سلام دوست عزیز امیدوارم حالت عالی باشه. این خوبه که شما چشم اندازهای بزرگ در سرت داری. ولی باید به این موضوع توجه داشته باشی که تنها با داشتن چشم انداز نمیشه به تمام اهداف رسید. از خودت بپرس چرا در ماه یک میلیارد می خوای، چطور می تونی به این مبلغ برسی، چه مهارت هایی داری، الآن در هر ماه چقدر درآمد داری و برای این که به ماهانه یک میلیارد برسی به چه مهارت هایی نیاز داری؟
      بعدش باید برای خودت مشخص کنی که اولین افزایش درآمدت می خوای چقدر باشه.

  4. با سلام.بنده هیچ کاری بلد نیستم و هیچ ایده ای ندارم نمیدونم چجوری باید پول در بیارم بهم بگید باید چکار کنم اینم بگم که حافظه ضعیفی دارم به طوری که در عرض چند روز هر چی بهم بگن یادم میره بگین باید چکار کنم که ادم موفقی باشم.

    1. سلام آقا مجید عزیز امیدوارم حالت عالی باشه. در پاسخ به اینکه نمیدونی چه کاری باید انجام بدی تا به موفقیت برسی باید بهت بگم سه تا راه داری:
      ۱- بر طبق استعدادهات جلو بری و کاری رو انجام بدی که بر طبق استعدادهات باشه.
      ۲- کاری رو انجام بدی که بهش علاقه داری.
      ۳- کاری رو انجام بدی که احساس می کنی به بهترین شکل می تونه نیاز های تو رو برآورده کنه. ( باید نیازهات رو لیست کنی و ببینی انگیزه ات از کار کردن چیه)
      اگر بتونی یک کاری رو پیدا کنی که هر سه این موارد رو داشته باشه خیلی عالیه.
      اگر نمی دونی که در چه شغلی استعداد داری بهت پیشنهاد می کنم که در سایت highfive test ازمون استعداد بدی. نتیجه اون آزمون بهت ۵ تا از بهترین استعداد هات رو نشون میده. البته ازمون های زیادی برای استعداد یابی وجود داره ولی خب این آزمون هم اعتبار زیادی داره و هم رایگانه. فقط سعی کن از یه دوستی که انگلیسی خوبی داره استفاده کنی. اگر هم همچین دوستی نداری سوال رو در گوگل ترنسلیت بزن و یه ترجمه دست و پا شکسته بهت می ده بعد سعی کن طبق اون ازمون بدی. بعد ببین چه شغلی به اون استعدادهات می خوره که می تونی از اون به بهترین شکل برای رفع نیازهات استفاده کنی. اگر هم می خوای با شغلای بیشتری آشنا بشی سعی کن که در سایت onet بررسی کنی که چه شغل هایی به استعداد های تو می خوره.
      شغل مورد نظر رو انتخاب کن و بعد برو اینترنت و بازار و … تحقیق کن. چند روز انجامش بده ببین باب دلت هست. اگر بود از اینستاگرام برای شروع کارت استفاده کن.

  5. سلام دوستان ، من رضا هستم 47 سال سن دارم ، من هم همیشه مثل شما فکر می کردم که باید از صبح تا شب کار کنم تا درآمدم بیشتر شود . من فوق دیپلم حسابداری و بعد لیسانس حسابداری و بعد فوق لیسانس مدیریت مالی گرفتم . توی شغل خودم خیلی تلاش کردم تا مدیر مالی خوبی باشم که شدم و تا معاونت مالی و هیئت مدیره شرکت ها رسیدم . از 27 هزارتومان حقوق شروع کردم و طی 22 سال به 50 میلیون رساندم ولی همیشه توی ذهن یک میلیاردر بودم و می گفتم باید بهش برسم . بعد از 22 سال متوجه شدم عمرم را با بیشتر کار کردن هدر داده ام ، فقط باید کار را با فکر انجام دهم نه بیشتر کار کردن . راهش را پیدا کردم و روزی به 200 میلیون رسیدم بله درست متوجه شدید روزی 200 میلیون تومان یعنی ماهانه 6 میلیارد تومان . من الان سه ساله از تمام سمت ها و کار ها استعفا داده ام و برای خودم کار می کنم با ماهی 6 میلیارد تومان . فقط خواستم بگم که خواستن توانستن است . انشاالله شماهم با فکر کار کنید دنبال کار با فکر کردن باشد نه بیشتر کارکردن

    1. سلام دوست عزیز تبریک می گم بهت که تونستی به استقلال مالی برسی و تونستی با فکر خودت کار کنی و درآمد همچین درآمدی به دست بیاری. اگر بتونی بیشتر تجربیاتت رو بگی، شغلت رو بگی و چالش هایی که داشتی رو بگی که دوستان همه استفاده کنند ممنونت میشم.

  6. سلام آقای تیموری.من اگر درآمد 70میلیون به بالا داشته باشم حاضرم این ساعات رو کار کنم.درچندتاازکارهای هنری مهارت دارم ولی نتونستم تاحالا ازشون کسب درآمد کنم.لطفا راهنماییم کنید .سخت به مشکل خورده ام.

    1. سلام میتونین از دوره ی هوش مالی پلاس ما استفاده کنید استاد تمامی تجربه هاشون رو در اونجا ذکر کردن

  7. سلام خسته نباشید..من 23 سالمه و کامپیوتر-نرم افزار خوندم در حال حاضر کافی نت دارم ولی از درامدم راضی نیستم..ممنون میشم راهنماییم کنید که چطور درامد بیشتری کسب کنم. و برای پاسخ به سوالتون باید بگم درامد ماهیانه 10میلیون تومان میتونه سختیه این تایم زیاد از کار کردن کم کنه.

    1. سلام
      درود بر شما
      امیدوارم حالتون عالی باشه
      در صورتی که امکان ثبت نام دوره هوش مالی پلاس رو ندارید ، نگران نباشید .
      چرا که خیلی از افراد و دانش آموختگان هوش مالی پلاس ابتدا با آموزش های رایگان شروع کردند.
      برای شروع :
      اگر بدهی دارید ، برای برطرف کردن مشکل بدهی ویدئوی زیر رو چند بار به دقت ببینید :
      https://mahanteymouri.com/?p=32927
      حتما ویدئوی های زیر رو هم ببینید :

      https://mahanteymouri.com/?p=41450
      https://mahanteymouri.com/?p=44000
      https://www.instagram.com/p/B6prfwsnAaO/

      یادتون نره که همه ی ما برای موفقیت و نتیجه گرفتن باید اقدام کنیم .
      شاد و موفق و سلامت باشید .

  8. سلام
    و خسته نباشید خدمت آقای تیموریان
    اسم من پوریاست ….
    من ۱۸سالمه دوست دارم در آینده فردی متفاوت باشم مردی میلیاردی ،می دونم که باید واسه هدفی که دارم باید تلاش کنم و فردی بشم که در راه هدفش ساخته شده و به همین خاطر اولین مرحله که شروع کردم برای رسیدن به هدفم یادگیری و تغییر خودم بود و این هدف روش تفکر منو تغییر داد ولی چیزی که خیلی نگران کننده ست برام از کجا شروع کنم و چطور ؟
    به همین خاطر جست جو های زیادی انجام دادم و با خیلی از روش ها آشنا شدم ولی نمی دونم چطور شروع کنم و از کجا ،و چه چیزی که بازدهی خوبی را داشته باشه؟

    1. سلام پوریا. من ادمین سایت هستم و یک روزی هم جای تو بودم. چه بسا استاد هم تو رو درک میکنه چون تو سن پایین شروع به کسب درآمد کرد . تمام تجربه ها و مهارت هایی که هر بیزینس منی باید داشته باشه رو در دوره ی هوش مالی پلاس اورده تا بتونه به تو و همه ی کسایی که میخوان کسب و کاری راه بندازن و وارد بازار کار بشن کمک کنه. تا خدایی نکرده دچار ورشکستگی و سر خوردگی نشن. میتونی در لینک زیر کلیک کنی و اطلاعات لازم رو دریافت کنی.
      https://mahanteymouri.com/%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%d9%86%d8%a7%d9%85-%d8%af%d9%88%d8%b1%d9%87-%d9%87%d9%88%d8%b4-%d9%85%d8%a7%d9%84%db%8c-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3/

    1. سلام و درود بر شما. عالیه فکر میکنم میتونین این کار رو انجام بدید چرا که نه:) دوره های گفتگو با میلیونر ها افراد معروفی مثل تونی رابینز راز موفقیت و روش های کسب درآمد رو بهتون میگن میتونین در سایت تهیه کنین.

  9. با سلام
    به نظر من برای دریافت هیچ مبلغی نمیشه از ساعت 6 تا 9 شب کار کرد هیچی بهتر از شرمنده نشدن جلوی مردم نیست به علاوه یک تیکه نون خالی واسه شام و یک خیال راحت واسه خواب
    موفق باشید

    1. سلام و درود بر شما. روزی ده میلیون واقعا عالیه 🙂 راستی در دوره های گفتگو با میلیونر ها افراد معروفی مثل تونی رابینز راز موفقیت و روش های کسب درآمد رو بهتون میگن میتونین در سایت تهیه کنین. قیمتش هم بسیار مناسبه

  10. سلام دوستان عزیز من اکثر نظراتتون روخوندم اکثر شما به حقوق ۱۰ تا ۵ کفایت کردین کسی که میخواد خقوقش ۱۰ میلیو در ماه باشه باید به ۲۰ یا ۱۵ فکر کنه ولی میشه با علم (یا مهارت )وصبر و تلاش هدفمند و کمی مطالعه به این حقوق فکر کرد
    اگه واقعا تصمیمت جدیه شروع کن به خوندن کتاب های
    وارن بافت رابرت کیوساکی و الون ماسک
    شما با مطالعه و توکل بر خدا انشالله به موفقیت میرسید
    البته خود را به این چندنفر بسنده نکنید چون هدف شما بیشتر از پول است
    اگرسوالی بود در خدمتم

    1. سلام
      امیدوارم حالتون عالی باشه
      رشته بیهوشی همچون سایر رشته های کارشناسی درمانی به ازای یک نوبت کاری و احتساب حقوق و مزایای شغلی در یک مرکز بین 3 تا میلیون تومن رو داره
      گاهی کارشناس های این رشته در دو یا چند مرکز درمانی مشغول بکار می شن
      اما برای افزایش حقوق !!!
      حتما بررسی کنید که افزادی که در زمینه شغلی شما فعالیت می کنن و درآمد های بالاتری دارن ، چه ویژگی هایی دارن
      چه مهارت هایی رو لازمه کسب کنید تا در زمینه شغلی خودتون متخصص و خبره بشید تا بقیه افراد شما رو بهترین زمینه شغلی خودتون بشناسن .

  11. سلام منم یک خانوم هستم ک در رشته آرایشگری فعالیت میکنم و یک آرایشگاه کوچک در شهرستان خودم دارم مدرکهام رو گرفتم و همیشه سعی کردم از نظر مالی با مردم راه بیام از هیچی شروع کردم اما متاسفانه انقدر بدهکارم ک همون درآمد کنم هم باید بزارم هیچ واسه اجاره مغازه میمونم چیکار کنم تو رو خدا متو هم راهنمایی کنید ممنونم

  12. سلام آقای محمد زاده عزیز به نظرم شما خیلی راحت میتونید در اینستا تابلوهایی که با دست خط خودتون نوشتین بفروشید یا اینکه با خط خودتون امضا واسه سلایق مختلف و مربوط به حرفه مشتری بفروشی امیدوارم واستون مفید بوده باشه و موفق باشید

  13. سلام اگر درامدم بالای ۶ میلیون در ماه باشه حاضرم ۶ تا۹ شب کار کنم اقای تیموری بند قبلا خیلی از کیلیپ های شما رو میدیدم ولی دیدم توان خرید ندارم از ناراحتی دیگه دنبال نکردم (با عرض معذرت)

  14. سلام جناب تیموری عزیز
    مدت 2 سال هست که با کانال شما آشنا شدم و در این دو سال تحولات عظیمی چه از لحاظ شخصیتی و چه از لحاظ مالی برام اتفاق افتاده. ممنونم از اینکه کارتون رو به عنوان یه رسالت میدونید نه به عنوان کسب درآمد که قطعا” همین طور هست.من اگر ماهانه 30 میلیون درآمد داشته باشم حاضرم از 6 تا 9 شب کار کنم

  15. سلام شایان هستم چند ماه دیگه ۱۸ سالم میشه و شدیدا دارم خود خوری میکنم که چرا هیچ ایده ای برای کار ندارم اگر قرار باشه از شش صبح تا شب کار کنم قطعا دنبال در آمد بالای ۱۰/۱۵ میلیونی هستم و با جون و دل کار میکنم تا بیشترش رو بدست بیارم

  16. سلام. من ۲۸سالمه و دارم احساس میکنم که عمرم به بطالت میگذره. دست به هر کاری زدم نشد. من اگه درآمد ماهیانم ۵ الی ۱۰میلیون تومان باشه با تمام شور و شوق ساعت ۶صبح پا میشم و تا آخر شب کار و تلاش میکنم که تا ۶ماه بعدش درآمد ماهیانم رو به دو برابر برسونم و این روال رو تا آخرعمرم ادامه میدم تا به ثروت ها و موفقیت بیشتری دست پیدا کنم. مرسی

  17. سلام من ۱۹ سالمه و استعداد من در خوانندگی عه
    ولی چون بی پول و بیکارم نمیتونم هیچ کاری کنم
    من اگه ماهانه بالای ۱میلیارد (۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰)تومان داشته باشم حتما ۱۲ ساعت کار خواهم کرد
    من باید میلیاردر بشم
    باید …

  18. سلام و وقت بخیر .
    لیسانس عمران – عمران هستم فارق التحصیل سال 1385 از تبریز و دارای پروانه اشتغال به کار پایه 2
    من از فروردین سال 1386 تا فروردین سال 1397 به صورت بی وقفه و یکسره از زیر صفر کار کرده ام ( علت زیر صفر بدهکاری نبوده و در ادامه آمده است ) وموفق شدم خودم ماشین بخرم ، مسافرت های متعدد خارج بروم سپس خودم ازدواج کنم و در ادامه خانه بخرم و الان نیز به دنبال پس انداز برای خرید مغازه هستم که به علت برخی هزینه های بالا موفقیتی در این مورد ( تاکنون ) بدست نیاورده ام .
    در تمامی این مدت نیز چون پدرم در قید حیات نبودند منزل را با تمام توانم ساپورت کردم که میشه گفت از زیر صفر شروع کردم و یا یه خطی داشتم که همیشه بخشی از درآمد من را به سمت پایین میکشید و البته افتخار میکنم که توانستم بدون اینکه تحت تاثیر حرف های هم دوره ای های خودم و شرایط قرار بگیرم مانند اینکه کار نیست ، یا کار بدون سرمایه توی این دوره و زمونه عذاب است در سراسر ایران ( در 6 شهر مختلف ایران و حتی در بیابان ها و پشت کوه ها ) کار کنم .
    وقتی یک پروژه ای را که مثلاً 16 ماه زمان آن بود ومعومولاً سایرین 20 ماهه تمام میکردند من زیر زمان و سریعتر آن پروژه را جمع میکردم که باعث میشد اطرافیانم که همیشه غریبه ها بودند بسیار زیاد تحسینم کنند .
    برای افرادی که در کشورهایی مانند ترکیه و آذربایجان و یا سایر کشور های انگلیسی زبان کار داشتند میرفتم و با مطالعه در آن زمینه با زبان هایی که بلد بودن چانه میزدم و با دقت و ظرافت و مقاومت که انگار کاری که انجام میدهم برای شخص خودم هست و نه برای دیگران آن کار را با بهترین قرارداد ها و یا شرایط معاملات تجاری و یا بیشترین تخفیفات را طی قراردادی منعقد میکردم .
    من متاسفانه شاید هوش مالی زیادی نداشتم و حدود 2 سال است که بحث هایی با خودم شروع کردم ، من به پول ودرآمد اهمیت زیادی میدهم ولی هرگز اجازه ندادم و شاید وجودم اینگونه طراحی نشده که پول یا پول زیاد باعث بشود سر سوزنی معیار شکنی بکنم و از راه درستی و صداقت و انسانیت خارج بشوم و در تمامی این سالها با افرادی که معمولاً سرپرست آنها بودم تا آخرین روز همکاری با مهربانی و انسانیت برخورد کردم و بسته به شایستگی هر فردی که با آن طرف بودم و با آنالیز روانشناختی روحیات وشخصیت هر فردی به آن فرد پاداش های مادی و غیر مادی از جمله مرخصی های با حقوق ، تغییر یا ارتقاء سمت ، کارانه و یا پاداش ، اضافه کاری مناسب ، هزینه مکالمه و غیره به صورت بسیار کنترل شده داده ام به صورتی که هنوز هم برخی شب ها کارگران تماس میگیرند و میگویند امشب نیز سر شام هستیم و هنوز دعا گوی شما هستیم و خواستیم اطلاع بدهیم .
    من در این کشور هیچ مقام و سمتی نداشتم و تمام این کارها را در شرایطی برای دیگران انجام دادم که خودم اهرم بودم و رفتار شرکت ها با من جالب نبود و کاملاً از روی منافع تند و تیز و حتی ساده لوحانه و کوتاه مدت و مقطعی خودشان بود.
    هیچ وقت در جامعه به جایگاه واقعی خودم که شاید بسیار بالاتر از این حدی بود که هستم نرسیدم و یا (( اگر هم به صورت بسیار کوتاه مدت رسیدم در آن جایگاه فیکس نشدم )) و شرکت ها و یا افراد وقتی کارشان تمام میشد کات میکردند، هرچند من بدون توجه از اول دوباره شروع میکردم و با سختی برای یک نفر دیگری مجدداً توانایی های خودم را به اثبات میرساندم ولی در نهایت باید از اول شروع می کردم.
    این از اول شروع کردن ها اصلاً باب میل من نیست ، چرا که وقتی من توانایی های ضربتی و خوب خودم را طی 12 الی 18 ماه به فردی یا شرکتی اثبات میکنم ولی بدون توجه به آن توانایی ها که داشتم به بهانه های دیگرکار نیست مهندس ، یا اوضاع مالی شرکت خوب نیست و غیره مرتب از اول شروع کرده ام . افرادی که بعداً به تفاوت من پی برده اند و بعد از مدت ها تماس گرفته اند برای همکاری مجدد اصلاً قبول نکرده ام حتی در شرایطی که زیر فشار قسط یا هر چیز دیگری در حال له شدن و مچاله شدن بودم .
    وقتی دیگران به شایستگی من در انواع و اقسام امور و کارها و ماموریت های محوله اذعان میکنند چرا باید همیشه از اول شروع کنم ، الان 34 سال دارم و در مهر ماه 35 ساله میشوم .
    تمامی صحبت هایی که کردمدارای اسناد محکمی است مانند گواهی کار ، رضایت کارفرما ، بیمه و غیره که بماند .
    من زمان ارائه نکردم و همیشه اعتقاد به قدرت و کیفیت کار در زمان کمتر داشتم ، بله سوال این است که برای چه مبلغی از صبح ساعت 8 تا شب ساعت 10 کار میکنید ، باید عرض کنم من هر زمانی که کار کنم چه 3 ساعت و چه 16 ساعت در روز با تمام تمرکز و توان و با کنترل روی تمام ذهن ، روان و جسمم و روی برنامه ریزی منظم و زمانبندی و حتی با هدف سبقت از زمانبندی کار میکنم .
    ماهیت شغل من یا کارهایی که در توان دارم بخشی از آنها شاید بشود گسترش داد ولی بخشی از آن قابل گسترش نیست چون گسترش آنها علاوه بر سرمایه مستلزم درصد ریسک منطقی نیست و این منطق را واقعیت های پیرامون و مطالعه شرایط موجود تعیین میکنند.
    من حاظرم با صداقت و تمام انرژی در هر کشور و یا کشورهایی از جهان و شهر و یا شهرهایی از کشور خودم کار کنم به شرطی که نه برای پول ، خیر ، حاظرم برای این کار کنم که بعد از اثبات قدرت و توانایی های خاص خودم که برگرفته از هوش عادی و نه مالی و وجدان کاری خودم است آن نهاد یا سازمان ، فرد یا شرکت برای منافع دو طرفه من را در جایگاه منطقی خودم فیکس کند تا من هم هرچه بیشتر منافع آن فرد را گسترش و افزایش تصاعدی بدهم و در این راه توانایی های خاص خودم را دارم که باعث اثبات هر چه بیشتر توانایی های خودم به آن فرد میشود . یعنی یک شرایطی را تجسم کنید که بدون توجه به مادیات در حال ساختن هستیم و مادیات به ناچار در اثر توانایی های ما خودش جاری میشود .
    اصلاً آدمی نیستم که کلمه ( نمی توان یا نمشود ) را بر زبان بیاورم و خودتان میدانید که در برخی شرایط و یا در بسیاری از شرایط سخت فوراً این کلمه از دهن فرد جاری میشود که به معنی تسلیم فکری و روحی و در عمل جسمی آن فرد است و یا در بهترین حالت کارایی و راندمان را متلاشی میکند .
    فردی هستم که اگر اهرم کسی باشم میتواند کارهای سنگین تر ، متفاوت تری را با خیال بسیار راحت تر و از هر بابتی به انجام برساند به طوری که مقداری باعث تعجبش بشود .
    ببخشید بدون پیش آمادگی و فوری این مطلب را نوشتم و اگر متن عرایضم مشکل نگارشی داشته باشد عذر خواهی کرده و از اینکه زمان با ارزش خودتان را ( هر فردی زمانش برایش ارزشمند باید باشد ) روی مطالعه عرایض بنده گذاشتید بسیار زیاد تشکر میکنم و موفقیت همه را از خدای بزرگ تمنا دارم به طوری که همه به آرزوهای منطقی خود که حاصل شایستگی های خودشان است برسند .
    سید آرش مثنایی
    03/04/1397

  19. سلام اقا ماهان درود،ب اراده و پشتکارتون.من توکارای کامپیوتری مهارت دارم مثلا میکس پیشرفته عکس .و یا استیکر عکس با چهره خود طرف ولی هنوز هیچ کاری نکردم .خیلی دوست دارم درامدم بالای هفت هشت میلیون باشه .بیشترشم ب خاطر بدهیای پدرم ۴۰ملیون بدهی داره خیلی جوش میزنه من بایـــــــــــــــد ی کاری بکنم تا درامدم زیاد شه.

  20. سلام من از۵صبح تا۹شب حاضرم کارکنم برای درامد۱۰ ۱۲میلیون درماه.مدارک بین المللی کامپیوتردارم حسابداری نسبتا بلدم و…اماایده خوب وسرمایه متاسفانه ندارم اگرمیشه لطف کنیدکمکم کنید

  21. من بچه های کوچیک دارم بدهی زیاد دارم
    ولی با این حال ساعت کل شبانه روز رو کار کرد ولی اخرسر درامدی ازش حاصل نشد یه غیر از خستگی شدید
    ولی برای ماهی 50ملیون حاضر حسابی کار کنم
    کمتر هم باشه مثلا 10ملیون باز هم راضی ام

  22. سلام
    من با اینکه متاهلم حاظرم برای آغاز کار واسه ماهی ۶ ملیون تومن اون مقدار کار رو انجام بدم و در آینده هم بتونم مبلغلش رو افزایش بدم
    در حال حاظر با کار حسابداری دارم اون مقدار کار میکنم اما دستمزدش راضیم نمیکنه و مبلغش به زور به ۱.۵ میرسه
    دیگه کله ام جواب نمیده قابلیت های زیادی دارم اما نمیدونم چکارش کنم گیج شدم و سرگردون

  23. سلام آقای تیموری من خودم از ساعت ۶صبح تا ۹شب کار میکنم کارم تعمیرات لوازم برقی خانگی هست اما درآمدم به ۱میلیونم نمی‌رسه در کنارش دارم کشاورزی می کنم که شاید بااون درآمدم تا ۱.۵برسه اونم واسه تابستونه البته اینم بگم که داخل شهر نیستم و توی روستا هستم که اطرافش روستاهای دارن که برای خرید به اینجا میان با وجود این کلیپ هایی که فرستادین یه ایده به ذهنم رسیده که داخل شهرستانی برای فروش جاروبرقی که قیمتش کمتر از بازار هستش رو چندتا بازاریاب بگیرم وبه ازای هر جاروبرقی یه درصدی به اونا بدم حتماً توی ذهنتون این رو میگین که چرا به شهر مهاجرت نمی کنین شهر هم باید مغازه،خونه اجاره کنی که بودجه آنچنانی نداریم یا اگر می‌خوام سیار کار کنم وسیله ندارم از شما می خوام راهنمایی کنین.ممنون

  24. من با ماهی مثبت ۱۰۰میلیون درماه حاضر هستم حتی ۲۴ ساعت تا جای که توان دارم زمان بزارم و کار کنم چون تجربه مثبت ۲۰ میلیون درآمد درماه داشتم و به درآمد کم نمیتونم فکر کنم ولی الان نزدیک به یک سال هست که نه کار دارم نه درآمد … ولی ایده خوب دارم فقط نمیدونم چطور شروع کنم و اینکه پول هم در حال حاضر ندارم از استاد تیموری چندتا سوال و مشورت دارم در صورت امکان. …

    در بابت تمام کم

  25. سلام جناب تیموری عزیز
    من کار دارم تو بازار آهن کرج پیش عمو م کار میکنم دوست دارم درامدم به ماهی ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان برسه حاضرم صبح تا شب زحمت بکشم تا این مبلغ و در بیارم به امید خدا ولی متاسفانه شرایطم طوریه که نمیتونم بسته هوش مالی و بخرم چکارکنم بنظرتون
    من متاهل هستم و ۱ فرزند خواهش میکنم کمک کنید
    پاینده و برقرار باشید
    جعفری

  26. سلام
    من به تازگی دارم از شرکت خصوصی که کارمند بودم اونجا استعفا میدم در عین مخالفت همه اطرافیانم.ولی نظرم اینه که یه کسب و کار جدیدی راه بندازم و مدیر خودم باشم.
    از دوستان عزیزم و شما جناب تیموری راهنمایی میخوام که در بین این همه مخالفت طاقت بیارم و انرژی مثبت بگیرم

  27. من چند ساله که فارغ التحصیلم از دانشگاه با نمره بالا به سه زبان تسلط دارم وبه هر دری زدم به روم تخته شد بالاخره تسلیم شدم… ولی اگر کار برام پیدا میشد به هر قیمت که بود سعی وتلاش میکردم تاکارم پیشرفت کنه واز هر قیمتی شروع میشد مهم نیست چون ایمان دارم که پیشرفت وترقی همیشه هست مرسی برای کانالتون.. جدیدا باهاش اشنا شدم عالیه …big like

  28. سلام جاب تیموری عزیز
    من اگه روزی دو میلیون تومان درآمد داشته باشم حاضرم از ۶ صبح تا ۱۲ شب کار کنم
    تو تخصصی که من دارم ( تنظیم موزیک و آهنگسازی ) این امکان هست ولی شاید ۱۰ سال دیگه بتونم بهش برسم

  29. سلام جاب تیموری عزیز
    من اگه روزی دو میلیون تومان درآمد داشته باشم حاضرم از ۶ صبح تا ۱۲ شب کار کنم
    تو تخصصی که من دارم ( تنظیم موزیک و آهنگسازی ) این امکان هست ولی شاید ۱۰ سال دیگه بتونم بهش برسم

  30. سلام.کاری مورد علاقه خودم باشه یعنی برنامه نویسی وبسایت همین کاری که الان مشغولم ماهانه تا ۱۰ میلیون درامد داشته باشم حاضرم صبح تا شب فعالیت کنم.همین الانم از ۹ صبح تا ۹ شب مشغولم ولی درامد کمی دارم

  31. باسلام و احترام به استاد باغریت و مرد روزگار این برهه از زمان
    من اگه ۱۰ میلیون به بالا در ماه درآمد داشته باشم حاضرم صبح تا شب فعالیت کنم و علاوه به افراد نیازمتد دوربر خودمم نیز کمک کنم اینو صادقانه دارم میگم و از استاد خواهش میکنم کمکم کند. با تشکر

  32. سلام اقای تیمری من اگه درامدم سالی 1000000000یک ملیارد بود تا 12شب هم کار میکردم اقای تیموری من شاطر نانوای هستم شغل من بیخوابی زیاد داره ولی مزد کم الانم کارگر مردمم از 4صبح سرکارم تا 10شب میخوام شغلم رو عوض کنم ولی سرمایه که ندارم زنو بچه هم دارم نمیدونم چکاری انجام بدم حقوقم کفاف زندگیم رو نمیده همش بدهکار مردمم خیلی هم دوس دارم تو دوره شما شرکت کنم ولی متاسفانه پول خرید دورهارو ندارم از شما یه خواهشی دارم اگه میشه یه راهی جلو پای من بزارید خدا عمر با عذت به شما بده یاعلی

  33. سلام و خداقوت خدمت شما و همکارانتون…سوالم اینه که چطوری مهارتهامونو شناسایی کنیم؟؟؟به نظرخودم آخه مهارتی ندارم.. الان که بیکارم ولی اگر درآمدم ماهانه 6ملیون بود حاصربودم 6تا 10شب کارکنم

  34. سلام اقای تیموری پیرو سوالتون که واسه چه مبلغی حاضرین از شش صبح تا ۹شب کار کنید جوابیکه دارم براتون اینه که باتوجه به شرایط فعلی ماهانه برای ده میلیون تومان حاضریم این تایمو یکسره کارکنیم خودم و همسرم چون درشرف ازدواج هستیم و نیاز فوق العاده به پول و درامد داریم ولی به لحاظ کسب درامد برای خودم همیشه دوست داشتم درامدم مدام در حال افزایش باشه بی سقف معین

  35. با سلام جناب تیموری عزیز . مدت یک ماهی هست که با کانال شما و سایت شما اشنا شدم و انگار خدا شما رو سر راهم قرار داده . و از این بابت شکرگزارم . بسیار عالی هستی من هیچ دوره ای را هنوز خریداری نکردم . کارمند دانشگاه ازاد هستم از شاهرود . ولی مدت چند ماهی هست ذهنم درگیر میلونر شدن هست . کتاب تی هارو اکر و ناپلئون هیل و مطالعه کردم و بسیار با انگیزه هستم . و از شما هم خیلی انرژی میگیرم . و ازت ممنون هستم . فقط نمی دونم چه ایده ای را شروع کنم . این پتانسیل را چگونه استارت بزنم و از کجا شروع کنم . ممنون میشم راهنمایی فرمایید . ارشدی از شاهرود

  36. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما استاد گرامی
    اولین مطلبی که میخواستم بهتون عرض کنم
    از شما وتیمتون نهایت تشکر و قدردانی رو دارم که دارید بهمون انگیزه زندگی کردن رو و درست زندگی کردن رو به ما آموزش میدید.
    از انژی مثبتی که سرشار است و ما با دیدن همین ویدئو ها از شما داریم دریافت میکنیم بازم نهایت تشکر رو دارم
    کاش میتونستم از نزدیک ببینمتون.

    نظر بنده برای این ویدئو اینکه:
    خیلی‌ها میترسن ریسک کنن- خیلی ها نگرانی دارن و میترسن جواب از کارشون نگیرند
    من خودم خیلی دلم میخواد کارمو عوض کنم و به درآمد قابل قبولی برسم
    و جواب سوال شما!!!
    من درآمد ماهیانه حداقل ۶ م به بالا قبول دارم تا از ساعت ۶ صبح تا ۹ شب کار کنم.
    از جنابعالی کمال تشکر رو دارم

  37. سلام آغا ماهان خسته نباشی
    من خودم مغازه دارم ولی با ی عالمه بدهی چند بار به همکاراتون پیام دادم توی دو تا چک ی ماهه پرداخت میکنم هزینه دوره شما رو قبول نکردند الانم میگم و ایمان دارم دوره رو بخرم درآمدم ده برابر میشه توی عرض کمتر از دو ماه اینو قول میدم بخدا

  38. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما استاد گرامی
    اولین مطلبی که میخواستم بهتون عرض کنم
    از شما وتیمتون نهایت تشکر و قدردانی رو دارم که دارید بهمون انگیزه زندگی کردن رو و درست زندگی کردن رو به ما آموزش میدید.
    از انژی مثبتی که سرشار است و ما با دیدن همین ویدئو ها از شما داریم دریافت میکنیم بازم نهایت تشکر رو دارم
    کاش میتونستم از نزدیک ببینمتون.

    نظر بنده برای این ویدئو اینکه:
    خیلی‌ها میترسن ریسک کنن- خیلی ها نگرانی دارن و میترسن جواب از کارشون نگیرند
    من خودم خیلی دلم میخواد کارمو عوض کنم و به درآمد قابل قبولی برسم
    و جواب سوال شما!!!
    من درآمد ماهیانه حداقل ۶ م به بالا قبول دارم تا از ساعت ۶ صبح تا ۹ شب کار کنم.
    از جنابعالی کمال تشکر رو دارم

  39. سلام آقا ماهان
    من حسین مددزاده ۴۲ سالمه
    من هنرجوی دوره استادی خوشنویسی هستم و سالها برای این کار وقت و انرژی گذاشتم اما هنوز کسب و کار خودمو ندارم
    ماساژور خیلی خوبی ام ولی از جایی مدرک ندارم و تجربی کار کردم
    روابط عمومی خیلی قوی دارم
    آدم دقیق و ظریفی هستم
    اما
    اما الان دارم از سر کار جوشکاری پیام میدم
    این کار مورد علاقه م نیست و از سر اجباره
    من حاضرم برای درآمد میانگین ۵۰/پنجاه میلیون در ماه از ۶ صبح تا ۱۰ شب کار کنم
    روز شادی داشته باشی
    ممنون میشم پاسخ بدی
    ارادتمند/ مددزاده

    1. سلام الان دو سال گذشته ایا موفق شدید به شغل مورد علاقتون برسید خیلی کنجکاوم بدونم لطفا پاسخ بدید

  40. سلام آقا ماهان
    من حسین مددزاده ۴۲ سالمه
    من هنرجوی دوره استادی خوشنویسی هستم و سالها برای این کار وقت و انرژی گذاشتم اما هنوز کسب و کار خودمو ندارم
    ماساژور خیلی خوبی ام ولی از جایی مدرک ندارم و تجربی کار کردم
    روابط عمومی خیلی قوی دارم
    آدم دقیق و ظریفی هستم
    اما
    اما الان دارم از سر کار جوشکاری پیام میدم
    این کار مورد علاقه م نیست و از سر اجباره
    روز شادی داشته باشی
    ممنون میشم پاسخ بدی
    ارادتمند/ مددزاده

  41. سلام جناب تیموری.من کارشناس ارشد بازرگانی هستم.چون از ناحیه کمر به پایین قطع نخاع هستم نتونستم جایی مشغول بشم.برای ماهی 10میلیون حاضرم تا ساعت 9 شب کار کنم البته اگه شرایط جسمیم اجازه بده

دیدگاهتان را بنویسید