ماهان تیموری کلاهبردار

ماهان تیموری کلاه بردار،این تیتر معروفی است که حداقل یک بار با آن مواجه شده اید البته اگر به دنبال موفقیت بوده باشید و پیگیر آموزشات مختلف برای ساخت زندگی بهتر بوده باشید. اما سوالی که امروز دوست داریم به آن جواب بدهیم این است که چرا برخی به ماهان تیموری کلاهبردار می گویند؟ و اما سوالی که استاد در یکی از جنجالی ترین و بهترین پست های خودشان نیز به آن اشاره کردند،بزرگ ترین کلاه بردار زندگیِ تو چه کسی است ؟

 

مطمئنا زمانی که به این دو سوال، پاسخ دقیق و کامل بدهیم. اطلاعاتی کسب می کنید که با استفاده از آنها می توانید در زندگیِ شخصیِ خودتان، بسیار موفق تر شوید و از این به بعد با نگاه جدیدی به مسائل و موضوعات زندگی نگاه بیاندازید و بتوانید همه ی چالش های خودتان را به راحتی حل کنید پس به شما پیشنهاد می کنیم حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

 

چرا به ماهان تیموری کلاهبردار می گویند ؟

 

دلیل اول :

برای پاسخ دادن به این سوال لازم می دانیم به تاریخ بازگردیم. زمانی که انسان های بزرگ به خاطر نشر آگاهی و علم از ملت و کشور خود رانده شدند. چون ملت آن ها نمی خواستند تغییر کنند و خرافاتی را که مردمان سیاسی و صاحب نظران در سر آنها انداخته بودند به باد فراموشی بگیرند و زندگی جدیدی با عقاید جدید برای خودشان مهیا کنند.

اگر از ما بپرسند سخت ترین کار در این جهان چیست ؟ قطعا جواب ما یک کلمه است،تغییر کردن !! چون تغییر است که همه ی انسان ها از آن فراری هستند.به خاطر ترس از تغییر کردن است که انسان ها نمی خواهند عادات گذشته ی خود را ترک کنند و به جای آن عادات غلط، عادات درست و علمی بگذارند.

همان طور که گفته شد همیشه شاهد این بوده ایم که انسان های تاثیر گذار همچون فردوسی و سعدی و البته در همین اواخر انیشتین و تسلا، در زمان خودشان توجه زیادی به آن ها نشد چون متاسفانه یا درک آن انسان ها از زندگی بسیار بزرگ بود و یا درک مردم عادی نسبت به مسائل و جهان،بسیار پایین است.

باور ما نسبت به جمعیتی که این عقیده را درمورد استاد ماهان تیموری دارند نیز همین است. چون بسیاری از مردم زمانی که به آنها می گویند، شما نیز می توانید به موفقیت برسید،شما هم می توانید به بهترین و بزرگ ترین رویاهای خود برسید،شما نیز می توانید رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید.گمان می کنند که طرف مقابل در حال رویا فروختن است و می خواهد با واژه و جمله هایی زرد شما را فریب بدهد.

البته باید به مردم نیز حق داد چون این حقایق کاملا تناسخ دارد با گفته هایی که از کودکی به گوششان خورده است. گفته هایی که سرشار از یاس و ناامیدی بوده است و همیشه سعی داشته اند انسان را در یک بستر پُر از شکست قرار دهند و مانع رشد او در زندگی شوند. چون می دانستند که اگر مردم رشد کنند واز لحاظ علمی و مادی به سطح بالایی برسند قطعا آن نفوذ سابق را بر روی آنها نخواهند داشت و نمی توانند همچون قبل تمام منابع و ثروت ها را به بهانه های مختلف برای خود نگه دارند.

دلیل دوم :

دلیل دوم بر می گردد به تفکر مریض آنهایی که در آرزوی رسیدن به جایگاه استاد ماهان تیموری هستند اما چون می دانند که دستشان به استاد نمی رسد و نمی توانند هیچ گاه در این مسیر به سطح استاد برسند، سعی می کنند با پخش کردنِ خبرِ ماهان تیموری کلاهبردار است، از حجم علاقه مندان به او کم کنند.

و به علاقه مندان خودشان اضافه کنند. اتفاقی که خوشبختانه هیچ وقت نیافتاد و آن ها هیچگاه نتوانستند به این هدف برسند. جالب است که برخلاف آن همه تلاش آنها، استاد روز به روز محبوب تر و مشهور تر نیز شدند. تا جایی که در سال جاری برای اولین بار در ایران، وبینار و وب سمینار هایی با بزرگانِ آموزشِ جهانی یعنی دارن هاردی و جک کنفیلد برگزار کنند و بتوانند برند خودشان را جهانی کنند.

کلام آخر :

 

خوشحالیم که ما را تا انتهای این مقاله همراهی کردید و دلایل ایجاد این حاشیه ها را از نگاه ما که قطعا نگاهی بر پایه ی حق و عدالت بوده است همراهی کردید.

یادتان باشد دوستان شما می توانید همه ی سوالات و پیشنهادات خودتان را در قالب پیام متنی در زیر همین مقاله برای نا بارگذاری کنید و البته مطمئن باشید، کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن به همه ی سوالات شما پاسخ خواهند داد و همه ی چالش های شما را در این راه حل و فصل می کنند. با تشکر از نگاه شما / زنده و پاینده باشید

 

اگر می خوای ماهان تیموری رو بشناسی اینجا کلیک کن ! 

هوش مالی پلاس

 

همین حالا شروع کن!

13 پاسخ

  1. آدما فقط به جایی می رسن که خدا براشون ترسیم کرده… عده ای باید خوشبخت باشن و ثروتمند و عده ای دیگر باید بدبخت باشن تا گروه اول بیشتر از زندگیشون در دنیا و بعضا در آخرت لذت ببرن… دنیا متاسفانه انگار هیچ فرموله دیگه نداره

    1. سلام دوست من
      امیدوارم حالت عالی باشه
      باید بهت بگم که تو دوست خوبم باید ذهنیتت رو عوض کنی ، چرا که خیلی ها شرایط بدی داشتن اما نتیجه گرفتن و به پول رسیدن. اگر ما نمی تونیم به ثروت برسیم چرا خدا به ما اختیار و حق انتخاب داد ؟ ما حق انتخاب داریم و می تونیم از راه درست پول خوبی بدست بیاریم و زندگی خوبی رو تجربه کنیم . می تونی نمونه ای از افرادی که بهت گفتم رو در لینک زیر ببینی :
      https://mahanteymouri.com/?p=40867

    1. سلام
      امیدوارم حالتون عالی باشه
      ساعت کاری از ساعت 8 الی 16 می باشد و پنج شنبه ها تا ساعت 13 در خدمت شما هستیم

  2. با سلام و عرض خسته نباشیدمن فارغ التحصیل رشته نرم افزار هستم و سال 95 فارغ التحصیل شده ام وبنابر دلایلی هنوز نتوانسته ام شغل مرتبط با رشته خودم را پیدا کنم. چندماه پیش یکی از دوستام دوره ای درباره سئو را به من داد و واقعا هم مفیدبود اما مشکلی که دارم این است که چون در شهر مرزی زندگی می کنم دسترسیبه شرکتی ندارم و مشکل سابقه کار دارم و از طرفی هم نمی توانم بیام تهرانو بصورت کارآموز کار کنم و آلان بلاتکلیف هستم. خوهشا مرا راهنمایی کنید.با تشکر

    1. سلام دوست من
      امیدوارم حالت عالی باشه
      خیلی از برنامه نویسان و یا افراد هم رشته با شما هستند که به صورت فریلنسری فعالیت می کنند و درآمد خیلی بالایی رو هم دارند .
      گفتن این نکته هم اهمیت داره که مهارت هاتون رو در راستای یک هدف باید تقویت کنید و همیشه یادگیری رو ادامه بدید .
      تا بتونید به روز باشید و همیشه در کار و حوزه ی کاری خودتون بهترین باشید .
      اگر باز هم سوالی داری خوش حال میشم که بتونم کمکت کنم .
      شاد و سلامت و سربلند باشی دوست من

    1. سلام دوست من
      خوشحالیم که از دوره رضایت دارید
      بله، مباحث جدید به اپلیکیشن هوش مالی اضافه خواهد شد.

  3. سلام من در مورد تبليغ براى فروش اجناس چندسالى هست تبليغات ميكنم اما اين يكى دوساله هزينه هاى من خيلى بالا رفته و درآمدم كمتر شده چگونه ميتونم با هزينه كمتر فروش بيشتر داشته باشم لطفا راهنمايى كنيد ???

  4. برند ماهان تیموری بد اسم در کرد وقتی پکیجای آموزشی ماهان تیموری رو با افراد دیگه مقایسه می کنم هرچی فکر می کنم آموزشای این وبسایت از جاهای دیگه خیلی بهتره چون طوری خلاقانه برنامه ریزی شده که انسان واقعا علاقش به بازار .هوش مالی . کسب و کار . و خیلی جاهای دیگه زیاد میشه من پول زیادی خرج کردم در زندگیم برای این آموزشا و آموزشای ماهان تیموری جز 10 تا از بهترین آموزشایی بود که تا به حال تو عمرم دیدم در خواست می کنم ادامه بدین اگه نمی تونید با این برند ادامه بدین به قول آموزشایی که از خودتون یاد گرفتم با یک برند یا یک چیز دیگه ادامه بدین ولی ولش نکنین چون مردم به همچین انسان هایی حداقل یک با در عمر مثل شما نیاز دارند.
    باتشکر.

دیدگاهتان را بنویسید