لایف استایل چیست ؟ – لایف استایل افراد موفق به چه صورت است؟

تا به حال به این نکته تو.جه کرده اید که افراد موفق و یا ثروتمند برای خود از چه سبکی برای زندگی استفاده می کنند؟ آیا  اصلا آن ها سبک خاصی برای زندگی دارند و یا مانند تمام افراد دیگرا چه غنی و چه فقیر فکر می کنند و یا رفتار می کنند؟ به نظر شما آن ها چگونه به موفقیت می رسند ؟ آیا سبک زندگی آن ها  اصول خاصی دارد؟  آیا آن ها برای خود لایف استایل خاصی تعریف کرده اند؟

با این تفاسیر اگر ذهن شما نیز درگیر این موضوعات است  و در این باره سوالاتی همچون سوالات بالا دارید به خواند ادامه دهید زیرا قرار است به همیه این سوالات به شما پاسخ دهیم. به همین خاطر قصد داریم در این مقاله به این سؤال پاسخ دهیم که لایف استایل چیست؟ و به طور کلی لایف استایل افراد موفق کدام است؟ و مزایایی که این مفهوم می تواند برای هر یک از ما داشته باشد را تجزیه و تحلیل کنیم.

با دنبال کردن پیج استاد ماهان تیموری اهمیت بالای این موضوع را درک خواهید کرد و می بینید که افراد موفق چگونه از این روش برای رشد و ارتقا خود استفاده می کنند.

همان طور که گفتیمخیلی از افراد موفق در دنیا به کمک  لایف استایل خوب  به  موفقیت و پیشرفت می رسند. این در حالی است که آن ها موارد لازم را به صورت مدام انجام می دهند . اما واقعا لایف استایل چیست که چنین تاثیری روی زندگی افراد دارد ؟ و چگونه تا این حد در زندگی و موفقیت انسان ها نقش دارد ؟

زندگی نامه افراد موفق

چون زمانی که زندگی نامه ی افراد موفق را مطالعه و تجزیه و تحلیل می کنیم به این نتیجه می رسیم که همه ی آنها در بسیاری از موارد شبیه به هم عمل کرده اند و همین نیز باعث شده است که در برخی از موارد به بیشترین دست آورد ها برسند. یعنی انسان ها با انجام دادن بسیاری از موارد که به صورت مستمر نیز انجام می دادند به جایگاهی رسیدند که گمان می کردند با در دسترس داشتن بسیاری از ویژگی های خاص به موفقیت رسیده اند درحالی که بعد از بررسی هایی که انجام داده شد به جایگاهی رسیدند که به این نکته رسیدند همه آنها از یک سری اصول مشترک پیروی کرده اند آن هم بدون اینکه خودشان از آن با خبرباشند.

بله درست است برای به موفقیت رسیدن باید یک سری موارد را به صورت ناخودآگاه و یا خودآگاه انجام داد و یک سری تغییرات را در زندگی و نحوه آن اعمال کرد که با استفاده از آن بتوانند خود را شبیه به دیگر ثروتمندان و موفق ها کرد تا بعد از مدتی بتوانند پای خود ر در جای آنها بگذارند و در راستایی قرار بگیرند که همیشه دوست داشتند در انجا باشند.

بعد از بررسی هایی که انجام  شدبه نکته جذاب دیگری نیز درمورد افرادی که لایف استایل خاصی دارند، رسیدند که آن هم این بود که تقریبا همه افراد موفق قبل از به هدف رسیدن،الگویی اخلاقی و رفتاری داشتند که به انها کمک می کرد تا بتوانند بهتر در این مسیر قرار بگیرند و راه آنها مشخص تر باشد تا با استفاده از همین الگو بتوانند بهتر در این مسیر قرار بگیرند و رفتار های مشخص تری در راستای  هدف گذاری و برنامه ریزی و در نهایت به هدف رسیدن انجام بدهند به همین خاطر سبک زندگی خود را با توجه به همین اصول بنا نهادند.

چون زمانی که شما با استفاده از الگو گرفتن از نسان های موفق از آنها تقلید می کنید به جایگاهی می رسید که می توانید خودتان شرایط را آماده کنید و خودتان رفته به رفته همچون آنها ببینید و فکر کنید به همین دلیل نیز می توانید همچون آنها به موفقیت برسید و لاکچری لایف خود را انجام دهید.

 

سبک زندگی یا لایف استایل چیست؟

سبک زندگی یا لایف استایل چیست؟

لایف استایل یا سبک زندگی عبارت است از مجموعه رفتارها، دیدگاه افراد نسبت به زندگی و مسائل مختلف، عادات روزانه که شیوه زندگی روزانه یک فرد یا یک گروه را مشخص می‌کند. 

رفتارها، عادات روزانه، دیدگاه افراد نسبت به زندگی و مسائل مختلف از جمله مواردی هستند که می توانند لایف استایل یا سبک زندگی روزانه یک فرد یا گروه را مشخص کنند. برای مثال کسانی که این ذهنیت را دارد که با آموزش روزانه می توان در هر مهارتی به حد بالایی رسید. به احتمال زیاد قسمتی از زمان خود را در طول روز به آموزش اختصاص می دهند و آموزش دیدن یکی از شاخه های لایف استایل آنها می‌شود. 

برای درک بهتر شیوه زندگی گروهی که کمی پیش به آن اشاره کردیم می توان به گروه های مختلف اجتماع توجه کرد. برای مثال کسانی که در دانشگاه رشته هنر می‌خوانند، پوشش و رفتاری بسیار متفاوت با کسانی دارند که در دانشگاه رشته فیزیک می‌خوانند یا گروهی که در آخر هر هفته در کمپ های طبیعت گردی و آفرود شرکت می‌کنند یک پوشش و طرز تفکر مخصوص به خود را دارند. 

صرف نظر از اینکه در چه گروه یا دسته‌ای هستید، برخی از عادات هستند که رعایت آنها در زندگی میتواند بهترین مصداق برای پاسخ دادن به سوال لایف استایل چیست باشد.

در ادامه به برخی از این عادات اشاره می کنیم که با توجه به آنها در هر گروهی که باشید می توانید سبک زندگی خود را بهبود دهید. 

بررسی پاسخ برخی از گروه‌ها به سوال لایف استایل چیست؟

بازاریابان، پزشکان و… هر یک تعریف خاصی از لایف استایل دارند و با هدف خاصی به آن نگاه می کنند. برای مثال بازاریابان اعتقاد دارند که از طریق بررسی لایف استایل و سبک زندگی آنها می توان محصولات جدیدی را برای آنها ایجاد کرد. محصولاتی که مطابق نیازهای آنها باشد. برای مثال یک شرکت فروش بلیط از بررسی روند رفتاری خود در روزی که پرواز دارند از خانه تا لحظه پرواز می تواند به اطلاعات ارزشمندی دست پیدا کند. اگر قسمت زیادی از مسافران از خانه تا فرودگاه را با اسنپ طی کنند، می تواند با شرکت اسنپ جلسه‌ای بگذارد و کد تخفیفی برای مشتریان خود دریافت کند. اگر مسافران مسیر فرودگاه را با ماشین شخصی طی می‌کنند، می تواند از پارکینگ فرودگاه تخفیف بگیرد. 

پزشکان نیز اعتقاد دارند که لایف استایل هرکس می تواند در نهایت از بسیاری از بیماری‌ها پیشگیری کند. به عنوان مثال صرف نظر از عوامل ژنتیکی، کسانی که در لایف استایل خود را ورزش را جایگزین مصرف دخانیات کرده‌اند به بیماری های کم‌تری دچار می‌شوند و درنهایت بیشتر عمر می کنند. 

روانشناسان نیز در پاسخ به لایف استایل چیست؟ اعتقاد دارند که رفتارهایی که مردم در زندگی شخصی از خودشان بروز می دهند در دوران کودکی هر فرد شکل گرفته است و ریشه در آن دوران دارد. البته می توان با انجام تمارین روزانه و مدیتیشن به آنها چیره شد. در صورت تغییر باورها و دیدگاه نسبت به زندگی، ناخودآگاه رفتار ما نسبت به زندگی تغییر خواهد کرد. 

هرکس قابلیت تغییر لایف استایل خود را دارد

لایف استایل توانایی تغییر کردن دارد

با توجه به تمامی پاسخ‌های گروه های مختلف به سوال لایف استایل چیست، می توانیم به این همان تعریفی که در ابتدا از لایف استایل اشاره کردیم دست پیدا کنیم. مجموعه‌ای از رفتارهای روزانه ما، گروه هایی که در آنها قرار می گیریم، افرادی که با آنها معاشرت می کنیم و تاثیری که از دیدگاه آنها می پذیریم،  اتفاقات و تجربیاتی که در دوران کودکی به دست آورده‌ایم، عادات غذایی و حتی راه هایی که برای سرگرم کردن خود انتخاب می کنیم، لایف استایل ما را تعیین می کنند. 

با توجه به مطالب فوق می توانیم نتیجه بگیریم که با تغییر رفتار، گروه‌هایی که با آنها معاشرت می کنیم، بررسی گذشته و تجربیات آن زمان و تلاش برای کنار آمدن و پذیرش آن و همچنین با افزودن برخی از کارها به زندگی و انجام مداوم آنها، لایف استایل خود را تغییر داد. 

همانطور که می‌دانید سفر به گذشته، بررسی و کنار آمدن با آن مبحثی گسترده و تخصصی است که در این فرصت نمی‌گنجد و بهتر است که با یک روانکاو یا روانشناس انجام شود. اما در ادامه به یک تمرین که می توانید به گذشته خود سفر کنید و عادات را بررسی کنید اشاره خواهیم کرد. 

سفر به گذشته برای درک بهتر سوال لایف استایل چیست؟

سفر به گذشته برای پاسخ به سوال لایف استایل چیست؟

اولین تمرین خانم لوییز هی در کتاب شفای زندگی، این است که از خوانندگان می‌خواهد که یک کاغذ بردارند و در بالای آن عبارت من باید را یادداشت کنند. بعد از آن از مخاطبان می خواهد پنج جمله یا بیشتر با عبارت من باید شروع کنند. اکثر کسانی که این تمرین را شروع می کنند به حسرت های گذشته خود نگاه می کنند و عباراتی مانند

من باید فلان رشته دانشگاهی را انتخاب می‌کردم.

من باید فلان رشته ورزشی را شروع می کردم.

من باید علاقه خودم را دنبال می‌کردم. 

من باید به علاقه خود را به دختری که دوستش داشتم بروز میدادم. 

پس از آن که خوانندگان این جملات را نوشتند از آنها می‌پرسد که چرا و می‌خواهد توضیح دهند که چرای هر یک از جملات را توضیح دهند و عموماً با پاسخ‌هایی نظیر جملات زیر روبه رو می شوند. 

چون که خانواده‌ام مخالف بودند

چون که خجالت می کشیدم

چون قدم خیلی بلند یا کوتاه است و…

پس از آن خانم لوییز هی تقاضا می کند که جملات اولیه خود را به جای من باید با خیلی اگر به راستی میخواستم، می توانستم که شروع کنند و برای مثال آنها می گویند که اگر به راستی می خواستم می توانستم در فلان رشته دانشگاهی قبول شوم. بعد از آن که تمام جملات را یادداشت کردند، خانم لوییز هی می‌پرسد که چرا اینکار را انجام ندادی. 

آنها شروع می‌کنند و عباراتی مانند 

خب خانواده ام مخالف بودند

می ترسیدم

نمی دانستم چطور باید آنکار را انجام دهم

احساس می کردم که به اندازه کافی لیاقت ندارم و…

بعد از انجام این تمرین، افراد متوجه می شوند بسیاری از عواملی که آنها را آزار می دهد نشان از این است که آنها به اندازه کافی احساس کافی بودن ندارند. خویشتن دوستی یکی از بهترین گزینه هایی است که در پاسخ به سوال لایف استایل چیست؟ می توانیم به افراد پیشنهاد کنیم. 

شما اگر این تمرین را انجام دهید، متوجه می شوید بسیاری از مواردی که روز ها خودتان را به خاطرش اذیت می کنید، صرفاً به این خاطر است که دیگران نظر مخالف آن را دارند یا این که حاصل از این که به اندازه کافی به خودتان اعتماد ندارید. با انجام این تمرین می توانید بسیاری از عادات و موضوعاتی که این موارد را به ذهن شما انتقال می دهند شناسایی کنید و در حداقل زمان ممکن آنها را از لایف استایل خود حذف کنید و به جای احساس کمبود سعی کنید احساس محبت به خود را جایگزین آن کنید. 

چگونه لاکچری لایف خود را طراحی کنیم؟

اولین قدم طراحی لایف استایل  –  پرسیدن دو سوال مهم:

اولین قدم طراحی  –  پرسیدن دو سوال مهم:

  • هدف من چیه ؟! و اهمیت هدف تو زندگی من چیه؟
  • آینده من چطوره ؟
  • محل زندگی من در آینده چه ویژگی هایی باید داشته باشد و …

در واقع می توان  گفت که اگر ما یک هدف اسمارت داشته باشیم، می توانیم بهترین را برای خودمان طراحی کنیم.

11 راهکار اساسی برای تغییر سبک زندگی

11 گام برای تغییر لایف استایل

قبل از این که 10 راهکار را به شما معرفی بکنم، باید به شما  بگم که باید این موارد رو بررسی کنید و بهترین راهکار رو متناسب به زندگی خودتان انتخاب کنید. پس بعد از انتخاب نسبت به هدف خودتان شخصی سازیش کنید. یادتان نرود که هدف باید واقعی و قابل اندازه گیری باشد.

به صورتی که شما در هر لحظه از زمان بتوانید مشخص کنید که چه قدر به هدف خود نزدیک شده اید و در کجای مسیر رسیدن به هدف خود قرار دارید. به همین دلیل تاکید می کنیم که هدف باید باید قابل اندازه گیری باشد.

پیشنهاد ما به شما : هدف گذاری اسمارت smart

 

1- آموزش دیدن

یکی از مواردی که باید به برنامه خود اضافه کنید، این است که در حوزه‌ای که مشغول به فعالیت کردن هستید، آموزش دیدن را شروع کنید. زمانی که شما در مسیر کاری خود آموزش می بینید، پس از مدتی به یکی از افراد متخصص در حوزه کاری خود تبدیل می شوید و از این طریق است که پس از مدتی درآمدتان به حد چشمگیری افزایش پیدا میکند. 

البته به جز مسائل تخصصی که باید آموزش ببینید، باید یادگیری برخی از مهارت های عمومی که به طور کلی در زندگی به شما کمک خواهد کرد را نیز یاد بگیرید.

در این صورت علاوه بر تجربه کردن کیفیت بالا در زندگی کاری، در زندگی شخصی نیز بسیاری از مسائل را بهتر حل خواهید کرد. 

 

2-ورزش کردن

ورزش کردن

امکان ندارد که سوال لایف استایل را چیست را از کسی بپرسید و در توضیحات خود به ورزش کردن اشاره‌ای نکند. ورزش کردن باعث ترشح هورمون های دوپامین و آندروفین در بدن می شود که از طریق آنها نشاط بدن افزایش پیدا می کند. علاوه بر آن ترشح هورمون کورتیزول یا همان هورمون استرس کاهش پیدا می‌کند. 

علاوه بر افزایش نشاط بدن، ورزش کردن باعث می شود که پس از مدتی هیکل مناسبی پیدا کنید و در این صورت اعتماد به نفس شما افزایش پیدا می کند. 

 

3-تغییر یا بهبود social self

تمام افرادی که با آنها معاشرت می کنیم، محیطی که در آن درس می خوانیم، محلی که در آن زندگی می کنیم، چالش‌هایی که با آنها دست و پنجه نرم می کنیم؛ همگی social self ما را تشکیل می دهند. social self میزان موفقیت او را مشخص می کند. برای مثال اگر شما در خانواده‌ای بسیار محافظ کار زندگی می کنید نسبت به افراد دیگری که در خانواده‌ای ریسک پذیر زندگی می کنند، احتمال پایین‌تری وجود دارد که بخواهد برای خودش کسب و کار راه اندازی کند. 

شما با اهدافی که برای خودتان انتخاب می‌کنید و زمانی که در مسیر آنها حرکت می کنید، به طور ناخودآگاه در حال تلاش برای ارتقای ٰsocial self هستید. به همین دلیل است که افراد تا تصمیم می‌گیرند که رژیم بگیرند، برای کنکور درس بخوانند، ورزش را شروع کنند با مخالفت های عجیبی از سمت دوستان و خانواده رو به رو می شوند. این در صورتی است که اگر شما بر تصمیم خودتان پافشاری کنید و بخواهید که تصمیم خود را عملی کنید، پس از مدتی متوجه خواهید شد که social self  شما نیز با شما کنار می‌ آیند و همان کسانی که مخالف شما بودند، با شما همراه می شوند، حتی احتمال دارد که بعضی از اعضای خانواده شما در صورتی که تغییرات شما را می بینند، تصمیم می گیرند که آنها نیز ورزش کردن را به زندگی خود اضافه کنند. در این صورت است که social self  شما ارتقا پیدا کرده است. 

یکی از مهم‌ترین موارد در زمان پاسخ دادن به سوال لایف استایل چیست و طراحی برنامه‌ای برای ارتقای آن، توجه به مفهوم ٰsocial self است. 

4-یادگیری زبان جدید

یادگیری زبان جدید

احتمالاً جمله یادگیری زبان جدید یعنی تجربه یک زندگی جدید را شنیده‌اید. شما با یادگیری زبان جدید می توانید با افراد بیشتری در سراسر دنیا ارتباط برقرار کنید، می توانید با افراد بیشتر در دنیا تجارت کنید، می توانید به کشورهایی که زبانشان را بلدید سفر کنید و از سفرتان لذت بیشتری ببرید و هزاران مزیت دیگر.

تفاوتی نمی کند که الآن بر چند زبان مسلط هستید، در حال حاضر که مشغول خواندن مقاله لایف استایل چیست؟ هستید باید برنامه ای برای یادگیری زبان جدید بریزید و آموزش را از همین الآن شروع کرده و به لایف استایل خود اضافه کنید. 

5-نوشتن و بررسی عملکرد خود

یکی از عاداتی که در پاسخ به سوال لایف استایل چیست؟ باید به آن اشاره کنیم، نوشتن و تحلیل عملکرد خود است. نوشتن درباره اتفاقاتی که در طول روز برای شما رخ داده است و تحلیل آنها باعث می شود که شما شناخت بیشتری نسبت به خودتان و شخصیتتان پیدا کنید و بتوانید نقاط قوت و ضعفتان را پیدا کنید و برای تقویت آنها برنامه ریزی کنید. از طرفی نوشتن ابزاری است که در هر حال به شما آرامش می‌دهد.

 

انجام دادن این کار باعث میشود که هر از گاهی نگاهی به گذشته بندازید. که از اشتباه های خودتان درس بگیرید، و از موفقیت هایی که داشتید، اعتماد به نفس بگیرید!

6-داشتن رابطه عاطفی سالم

زمانی که با دقت بیشتری به زندگی ورزشکاران، کارآفرینان وهنرمندانی که موفقیت بسیاری را تجربه کرده‌اند، نگاه می‌کنیم متوجه می شویم بسیاری از چالش‌هایی که آنها در زندگی حرفه‌ای خود تجربه می کنند به دلیل عدم ایجاد تعادل میان زندگی کاری و رابطه عاطفیشان است. ایجاد کردن رابطه عاطفی سالم نیاز به پیاده کردن یکسری اصول و البته گذر زمان دارد که توضیح آنها در این مقاله نمی‌گنجد. در ادامه برخی از نشانه های رابطه عاطفی سالم را بیان می‌کنیم. البته توجه داشته باشید این موارد برای زمانی است که رابطه به معنای درست ایجاد شده باشد.

 

1-هریک از طرفین رابطه باید تلاش کند به طرف مقابل خود در کشف نقاط مثبت و توانمندی‌ها کمک کند. 

2-دو طرف از رشد کردن هم خوشحال می‌شوند. 

3-هریک می‌توانند با صداقت کامل و بدون هیچ سانسوری خواسته هایش را بیان کند. 

4-در عین تجربه زوجیت و یکی شدن، هرکس زندگی فردی خود را دارد و برای خواسته های خود تلاش می کند. 

5-طرفین به جای کنترل یکدیگر به راهنمایی هم می پردازند. 

6-گوش دادن به دغدغه های هم حتی اگر با دغدغه های خود تفاوت زیادی داشته باشد، بازهم لذتبخش است. 

7-طرفین مسئولیت رابطه را پذیرفته‌اند و هرکس تلاش می‌کند وظایف خود برای داشتن رابطه را به نحو احسنت انجام دهد. 

8-اهداف مشترکی برای رابطه درنظر می گیرند. 

9- سعی می‌کنند راجع به برخی از مسائلی که می‌تواند در آینده مشکل ساز شود، باهم صحبت کنند. 

10-در یک رابطه عاطفی سالم هر یک از طرفین به همان میزان که خودش آمادگی تغییر کردن دارد باید از طرف مقابل انتظار تغییر کردن داشته باشد.

 

 

 

7-مسافرت و جهانگردی

این موضوع را جدی بگیرید!

اگر امکانش رو دارید که به مسافرت بروید، حتما به سفری بروید که حالتان را خوب کند. حواستان باشد که سفری که به شما  استرس و نگرانی از پول خرج کردن بدهد، علاوه بر این که هیچ سودی برای شما ندارد. بلکه حال شما را هم بدتر می کند! پس در انتخاب این مورد دقت کنید!

 

8- تغییر محل زندگی – خرید خانه جدید

اگر امکانش را دارید و می توانید جای بهتری زندگی کنید، حتما خانه ی خودتان را عوض کنید! حتما نباید اتاق خواب بزرگ داشته باشید! می توانید خانه ای کوچیک تر بخرید و با بقیه پولتان، یک سرمایه گذاری اصولی انجام بدید که ما به آن هوش سرمایه گذاری می گوییم ، به رویاهات و زندگی رویایی خودتان برسید. خیلی اوقات عوض کردن یک خانه و خرید یک خانه کوچک تر در یک محله بهتر، خیلی بیش تر از یک خانه بزرگ در یک محله نامناسب می ارزد! پس لازم است  که این کارو انجام بدید.

اگر شرایط مالی عوض کردن منزل خود را ندارید، سعی کنید در داخل خانه شرایط را فراهم کنید با یک هزینه کم تر خانه را به اون چیزی که می خواهید تبدیل کنید. مثل :

  • رنگ کردن منزل
  • تغییر دکوراسیون
  • عوض کردن بعضی از وسایل منزل
  • و …

حواستان باشد که در این مورد نباید زیاده روی کنید و همیشه سعی کنید از راه درست، کاری کنید که پولتان برای شما پول بسازد.

استاد تیموری همیشه یک اصطلاح معروف دارند که می گویند: باید کاری کنی که پولت بچه دار بشه.

 

9- هدف گذاری های عالی جهت رسیدن به زندگی عالی

 

همان طور که در بالا هم به این موضوع اشاره کردیم برای رسیدن به یک زندگی عالی باید یک هدف گذاری عالی داشته باشید. و برای آن برنامه ریزی کنید، هدف گذاری های خودتان را به هدف های کوچک تر تقسیم کنید و در راه رسیدن به اهداف خودتان ثابت قدم باشید  که این موضوع ساده ترین روش موفقیت است.

 

 

10- ساعت خواب، به وقت موفقیت تو!

کسایی که در زندگی خودشان همیشه تا دیر وقت بیدارهستند هر چند که به موفقیت هایی رسیده باشند!
اما از جهت های دیگه ای دارند به خودشان آسیب می زنند. مثل آسیب هایی که به سلامتی خودشان وارد می کنند . این نوع افراد موفقیت هایی کوتاه مدت را ممکن هست که تجربه  کنند و همین موفقیت های کوتاه مدت باعث بد تر شدن سبک زندگی لاکچری و حال اون آدم ها میشود چون گاهی همین موضوع مانع  رسیدن به موفقیت می شود.

پس بهتر است که ساعت خوابتان را تنظیم کنید.
این را  در نظر داشته باشید که تنظیم کردن خوابتان، صرفا زود تر خوابیدن نیست و باید صبح ها هم، سر زمان درست و اول صبح، مخصوصا صبح زود بیداری بشوید که انرژی خاص اون ساعت رو تجربه کنید تا بتوانید بهترین روند خودتان را در طول روز تجربه کنید.

 

 

11-یاد گرفتن مهارت جدید

یاد گرفتن مهارت جدید اگر به یکی از عادت های شما تبدیل شود می تواند امکان رشد پیدا کردن رو برای شما فراهم کنه. از طرفی با یادگرفتن مهارت های جدید می توانید درآمد خودتان را تا چند برابر افزایش دهید.

مهارت هایی که به آنها علاقه دارید را در برنامه خودتان بگانجانید.

 

 خودت رو خودتت درمان کن!

تا وقتی که منتظر دیگران باشید، تا قصد کنند که شما را  درمان کنند  و برای شما کاری کنند،مطمئن باشید  که به هیچ جایی نمی رسید! خودتان باید به فکر خودتان باشید. و مطمئن باشید که  هیچ کس بهتر از خودتان  نمی تواند، روی حال شما و زندگی شما تاثیر گذار باشد،دست بگزارید روی زانوهای خودتان و بلند بشید و برای خودتان کاری کنید ،مطمئن باشید که هیچ کس دلش برای شما نمی سوزد، پس بهترین انتخاب ها رو با یادگیری شیوه های تصمیم گیری داشته باشید!

کلام اخر

ما در این مقاله در مورد لایف استایل و ابعاد آن و همچنین در مورد تاثیر آن بر زندگی افرا موفق صحبت کردیم. زمانی که به زندگی افراد موفق چه در خارج و چه در داخل کشور نگاه می کنید،متوجه می شوید که اکثر آنها یک زندگی روتین ثابت دارند که دقیقا همین  دلیل اکثر موفقیت های آنها هست.

بارها استاد ماهان تیموری تاکید کرده اند که برای شروع موفقیت های پی در پی در زندگیتان می بایست تغییری در سبک زندگی لاکچری خود بدهید. در حقیقت بهترین سرمایه گذاری هر فرد در زندگی خود می تواند انتخاب مناسب باشد.

حتی شما زمانی که به زندگی افراد موفق داخلی نظیر استاد ماهان تیموری نگاه می کنید ،متوجه این سبک زندگی درست و سبک زندگی عالی ایشان می شوید ،پس بهتر است که هر چه زودتر شما هم شروع کنید ،حتی می توانید در ابتدای مسیر تغییرات خودتان از این اساتید،الهام بگیرید.

از اینکه تا پایان این مقاله همراه من بودید از شما سپاس گذارم ، ممنون می شوم اگر نظر خاصی دارید، در قسمت نظرات برایمان بنویسید.

متشکرم

برام کامنت بزار که چه راه هایی برای رسیدن به زندگی بهتر و لاکچری سراغ داری !

سوالات متداول

باید ابتدا به تقلید بپردازید و سپس رفته به رفته خودتان نوآوری به خرج بدهید و خود را بهتر و بهتر نشان بدهید و سبک زندگی خودتان را از دل الگو هایتان بیرون آورید.

لایف استایل از مجموعه ای از عادت ها و رفتار و اخلاق های مداوم و مستمر تولید شده است که باعث می شود افراد در راستایی قرار بگیرند که بتوانند با استفاده از داشته های خود به زندگی ایده عالی که همیشه منتتظرش بودند برسند.

همین حالا شروع کن!

57 پاسخ

    1. درود بر شما وقت بخیر شماره همراه خودتون رو راسال بفرمایید جهت مشاوره با شما ارتباط بگیرند ارادتمند شما

  1. لطفا در مورد لایف استایل ثروتمندان هم توضیح بدید و مثلا یک فرد ثروتمند رو از نظر لایف استایل بررسی کنید به نظرم یک نفر پولدار رو کامل از نظر لایف استایل بررسی نمایید

    1. درود خدمت شما دوست و همراه گرامی . شما برای اینکه سبک زندگی درستی داشته باشید باید برای جسم و روح خود ارزش قائل شوید و کارهایی را که باعث بهبود وضعیت شما می شود را انجام دهید. رژیم غذایی خو بو سالم داشته باشید، استراحت کافی داشته باشید و به این موضوع اهمیت دهید، دایره ارتباطی قوی و خوبی داشته باشید.

    1. درود خدمت شما دوست و همراه گرامی. سپاس از نظر ارزشمند شما

    1. سلام و درود خدمت شما دوست عزیز . خداروشکر که تونستیم یه آگاهی کوچیک برای شما ایجاد کنیم. هر کسی توی زندگی خودش یه سبک مخصوص به خودش رو داره و به جای اینکه نقش بازی کنه خودش باشه .

    1. درود خدمت شما دوست عزیز، خیلی عالیه که شما می خواید سبک زندگی خودتون رو تغییر بدین و بهترین لایف استایل رو داشته باشید .

    1. درود خدمت شما دوست عزیز. دقیقا همین طوره هر فردی می تونه لایف استایل خودش رو داشته باشه و به جای اینکه نقش بازی کنه اون چیزی باشه که خودش دوست داره.

    1. سلام دوست من
      بله حتما همین طور است ، پیشرفت کردن یکی از مهم ترین معیار ها برای رشد و پیشرفت ما می باشد.

  2. من چند وقتی هست پیج شما رو دارم دنبال میکنم و از زمانی که استاد ماهان تیموری پیج لایف استایل خودشون رو اودن بالا حس کردم که خودم نیاز دارم به تغییر لایف استایل زندگیم و میخواستم ازتون تشکر کنم بابت این پیج بی نظیر و امیدوارم بتونم یک روز استاد عزیزم رو از نزدیک ببینم

    1. سلام آرمان عزیز امیدوارم عالی باشید
      اتفاقا به تازگی استاد تیموری در اینستاگرام صفحه ای جهت سبک زندگیشون ایجاد کردند اگر تمایل دارید این صفحه رو دنبال کنید

    1. سلام دوست عزیز
      امیدوارم عالی باشی
      معمولا تغییر برای اکثر انسانها سخت است و ترجیح میدهند در نقاط امن خود باقی بمانند اما کسانی که از نقاط امن خود بیرون میایند افراد ریسک پذیر و موفق هستند و همین ریسک پذیری بالا برای تغییر رمز موفقیت و تجربه است.

  3. همیشه دوست داشتم که راجبه لایف استایل افراد موفق بدونم. خوبه که ما ها بتونیم از سبک زندگی آن ها ایده بگیریم و اگر میبینیم که راه اشتباهی رو داریم میریم یه تغییر بزرگی رو در لایف استایل خودمون بدیم.اگر ما بتونیم بهترین لایف استایل رو پیدا کنیم اون موقست که می تونیم یه تغییراتی رو به زندگی خودمون بدیم.

  4. سایتتون چه بهتر شده گوش شیطون کر :))))))))
    من هی یه سال سر میزدم هنگ میکردم از طراحی و یوزر اینترفیس جدیدش که هیچ دسترسی و میانبری تو منوها برا ویدیوهای قدیمی توش گذاشته نشده بود!!!!! آدم دلش میترکید!!!!!! :))))) تنها راه کاربرای بدبخت این بود اسم ویدیو رو بدونن تو سرچ باکس سایت سرچش بزنن :)))))
    الان قشنگ میانبر گذاشته شده تو منوها، خیلی بهتر شده یو آی و ساختار سایت…

    1. سلام ممنون از نظرتون
      تیم ما در حال توسعه ی سایت هستش و برنامه های بزرگی برای اینده‌ای نه چندان دور داریم که تغییرات سایتمون رو میتونید بزودی ببینید.

    1. سلام دوست من
      درود بر تو
      امیدوارم حالت عالی باشه
      خیلی خوش حالیم که افرادی مثل شما با دقت و ریزبین هستن
      به زودی این مقاله به روز رسانی خواهد شد
      مرسی از تو دوست من بابت نظر و بازخورد خوبت

  5. سلام مقاله عالی بود نمی‌دونستم تغییراتی که توی زندگیم ایجاد کردم تغییر لایف استایل بود الان سه چهار سال هست که توی استفاده از مواد غذایی دقت بیشتری میکنم مثلاً استفاده محض از روغن زیتون و کنار گذاشتن قند و شکر سفید و استفاده بیشتر از مواد ارگانیک.چند ساله دغدغه تولید و کارآفرینی دارم کم کم با همسرم داریم به نتایجی میرسیم الان هم در حال مطالعه و رشد شخصیت خودم هستم از آقای تیموری هم بسیار ممنونم و آرزوی موفقیت بیشتری رو براشون دارم

    1. سلام
      امیدوارم حالتون عالی باشه
      خیلی بهتون تبریک می گیم و امیدواریم که هر روز بیش از همیشه پیشرفت و موفقیت شما رو ببینیم
      رسالت ما هر چه ثروتمند تر شدن شما مردم عزیز ایران هست .

  6. سلام. سال نو مبارک.
    من دوره هوش مالی رو ۹ ماه پیش خریداری کردم و به دو نفر از اقوام هدیه دادم. اونها هم اصلا استفاده نکردن. می خواستم ببینم امکانش هست اپلیکیشن برای اونها غیر فعال بشه و برای همسرم فعال بشه؟
    اگر این لطف رو مرحمت کنید سپاسگذار خواهم بود.

    1. سلام
      امیدوارم حالت عالی باشه
      با شرکت تماس بگیرید کارشناس های ما راهنماییتون خواهند کرد :
      021-88852007
      021-88852008
      021-88252009

    1. سلام
      امیدوارم حالت عالی باشه
      خواهش می کنم رسالت ما هر چه ثروتمند تر شدن شماست .
      فیلتر شکن خودتون رو خاموش کنید و از مرورگر کروم استفاده کنید .

    1. سلام
      امیدوارم حالت عالی باشه
      فیلتر شکن خودتون رو خاموش کنید و از مرورگر کروم استفاده کنید .

    2. سلام
      درود بر شما
      امیدوارم حالتون عالی باشه
      مرورگر خودتون رو عوض کنید
      ترجیحا از مرورگر کروم استفاده کنید .

  7. سپاس استاد بابت این مقاله که منتشر کردید و منو امیدوار??
    چون چندتا از این کارها رو باکمک آموزش های شما در حال انجامش هستم. مثلا ترک سیگار نزدیک به 7ماه و… شما بی‌نظیری استاد و استوره زندگی من هستید❤️❤️❤️

    1. سلام دوست من
      درورد بر شما
      امیدوارم حالتون عالی باشه
      خیلی بهتون تبریک می گم بابت این تصمیم
      و امیدواریم شما رو بیش تر از همیشه موفق و شاد و سلامت ببینیم .

  8. سلام.
    ممنون از اين مقاله
    با اسم زندگي لاكچري مشكل دارم .
    دليلش بايد در خودم جستجو كنم .
    يه جور حس طبقه بندي غيرمنصفانه بهم ميده . يه مدت تهران زندگي ميكردم برام خيلي مهم بود خونم منطقه ١ باشه يا اينكه ماشين زير پام خوب باشه يا حتي واسه خريد لباس دقت ميكردم برند باشن . يه جورايي بهم شخصيت ميدادن خودتون كه ميدونيد . دغدغه من هم فراهم كردن اينها بود بهشون هم رسيدم از داشتنشون هم لذت ميبردم ولي حقيقتا من نبودم اروم نبودم. شرايط تغيير كرد و وارد يه مزرعه شدم زندگيم تغيير كرد رابطه هام يا اون شرايط برام مسخره بود چون تو اون سيستم نبودم . حس كردم بزرگ شدم . دلم ديگه اون مثلا لاكچري زندگي كردن نميخواست . آزاد شدم . زنداني افكارم بودم يه جورايي. الان هم كاراي بهتري ميكنم . واسطه بودن ارضام نميكرد دلم اصل مطلب بودنو ميخواست. الان كاراي كشاورزي ميكنم و در تلاشم يه معدن ثبت كنم . از نظر اقتصادي هم پيشرفت بهتري داشتم هزينه هاي لوكس بودن رفت و فرصت تلاش و ايجاد كرد.
    كلام آخرم لذت مسير به دست آوردنم خيلي قشنگتر از داشتنش بود برام . ممنونم ازتون
    موفق باشيد

  9. به نظرم دوتا از بهترین و موثرین تغییر سبک زندگی که من تجربه کردم و تاثیرش رو بسیار عمیق در زندگیم دیدم اول تغییر دوستان صمیمی بود ۵ نفری که از هر لحاظ سطحشون از من بالاتر بود انتخاب کردم و دوم شبها ۱۱ خوابیدن و ۵ بیدار شدن ممنون از مقاله عالیتون.

  10. عالی‌بود مقاله لذت بردم و استفاده کردم،
    بنظر من ،چون خودم تقریبا ۸ ساله که لایف استایلمو عوض کردم خیلی تاثیر زیادی توی حال خوب و موفقیت داره،
    چندتا از مهمترین کار ها در لایف استایل من :
    ۱.زود خوابید و سحر خیزی
    ۲.غذای سالم و رژیمی و کم کالری( گیاه خواری)
    ۳.ورزش منظم روزانه حرفه ای
    ۴.ست لباس ها ی خاص اسپرت و کلاسیک مردونه منحصر به فرد

دیدگاهتان را بنویسید