چگونه به سادگی زندگی بهتری داشته باشیم؟

این سوالی است که برای جواب دادن به آن باید پیگیر مطالبی را بگیریم که در این ویدیو تقدیم حضور شما شد چون همان طور که گفته شد،در کنار همه ی نکات تلخی که وجود دارد. نکات شیرینی نیز در این جهان وجود دارند که انسان ها دوس دارند آن ها را تجربه کنند و از داشتن آن شیرینی ها لذت ببرند.

تا به حال شده است که با خود فکر کنید ما چگونه زندگی بهتری داشته باشیم؟ چگونه می توانم حال بهتری داشته باشم؟ چگونه شاد زندگی کنیم؟

جهان در حال تغییر

در جهانی که هر لحظه در حال تغییر است چگونه می توانیم زندگی بهتری داشته باشیم و هم خودمان خوب زندگی کنیم و هم کمک کنیم دیگران خوب زندگی کنند. داشتن یک زندگی خوب و لذت بخش دغدغه بیشتر انسان ها است با این وجود بیشتر آدم ها می دانند برای ساختن چنین زندگی باید تلاش کرد اما با این وجود خیلی از همین افراد حاضر هستند بهای آن را پرداخت کنند.

با این تفاسیر شما جز کدام دسته هستید ؟کسانی که بهای داشتن زندگی خوب را پرداخت می کنند و یا جز آن افرادی هستید که فقط در مورد آن صحبت می کنید اما در عمل نمی خواهید بهای آن را پرداخت کنید. آیا با انسان موفق و هدفمند توجه کرده اید که چگونه زندگی می کنند؟

پس بهتر است با الگوبرداری از آن ها  قدم در این راه بگذاریم و با پیروی از آن ها یاد بگیریم چگونه زندگی بهتری داشته باشیم و شرایط را به گونه یا تغییر دهیم که هم‌راستا با خواسته هایمان باشد و تک تک لحظه هایی که در حال سپری کردن آن ها هستیم لذت ببریم.

 

 با استفاده از اهرم رنج و لذت، چگونه زندگی بهتری داشته باشیم ؟

زندگی بهتر

انسان ها در زندگی یا از رنج وتلخی فرار می کنند و یا برای رسیدن به یک لذت و شیرینی در تلاش هستند. یعنی اگر انسان ها کار می کنند،صبح تا شب درگیر برنامه های روزانه و بیزینس هایشان هستند،به خاطر این است که آنها نمی خواهند درگیر چالشی به اسم فقر و نداری بشوند و یا اگر همیشه با انگیزه ای مثال زدنی در کار تلاش هستند به خاطر این است که آن ها دوست دارند به درجه ی الگو هایِ خود برسند و همچون آن ها از لذت های مادی استفاده کنند اینجاست که سوال چگونه زندگی بهتری داشته باشیم معنا پیدا می کند.

پس اگر انسان ها به موفقیت و پیشرفت می رسند به این دو دلیل است چون شخصی که در محله ای پایین شهر و با زندگی بسیار سخت زندگی می کند، دوست ندارد تحت هر شرایطی فرزند او نیز با هم چنین چالش هایی مواجه باشد و دغدغه اش غذای شب باشد. چون همه ی این اتفاقات را خود او با گوشت و خون استخوانش،درک می کند و نمی خواهد این چالش ها برای عزیز او نیز دوباره تکرار شود.

با این حساب دست به هر دری می زند که بتواند به یک زندگی خوب برسد تا این اتفاق هیچ گاه رخ ندهد و رنگ واقعیت به خود نگیرد و او بتواند به رویای خود که همان آزادگی مالی و زمانی است برسد تا بلکه دیگر این اتفاق تلخی که برای او رخ داد برای فرزندش تکرار نشود.

 

ویژگی هایی که وجودشان باعث می شود

زندگی بهتری داشته باشیم :

زندگی بهتر

نحوه هدف گذاری و برنامه ریزی :

یکی از مواردی که در زندگی انسان های موفق بسیار دیده می شود این است که همه ی آن ها،روتین زندگی بسیار مرتب و منظمی دارند. آن هم به واسطه ی برنامه ریزی است که برای زندگی خود طراحی کرده اند و به این شکل برای تک تک کارهایشان برنامه ریزی می کنند و در تمام 24 ساعت روزانه ی خود بر حسب برنامه ی از پیش تعیین شده، قدم بر می دارند.

هدف مندی :

یکی دیگر از عواملی که باعث می شود به سوال چگونه زندگی بهتری داشته باشیم پاسخ دهیم این است که  زندگی هدفمندی داشته باشیم. چون بر حسب تجربه و دانشی که ما بدست آورده ایم، به این نتیجه رسیده ایم که هدفمند بودن یکی از عوامل اصلی در موفق شدن یک تیم و یک شخص است. کمااینکه امکان ندارد شخصی به موفقیتی برسد که از مدت ها قبل آرمان و هدف آن را در سر نداشته باشد.

پیشنهاد ما به شما : تکنیک های موفقیت در کار

تجسم خلاق :

مورد سومی که باعث می شود به سوال چگونه زندگی بهتری داشته باشیم  پاسخ دهیم این است که آینده ی ما همچون گذشته ی زندگی مان نباشد قطعا تجسم خلاق است.جایی نوشته شده بود انسانی فردا به دست آوردی می رسد که امروز رویایی در سر داشته باشد و با آن رویا زندگی کند. با این شرایط ما همه ی این گفته ها و شنیده ها را نشنیده و ندیده گرفتیم و خودمان از صفر به دنبال این مهم رفتیم تا بدانیم آیا این تکنیک واقعیت دارد ؟؟

بعد از بررسی و تحلیل هایی که انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم. یکی از دلایلی که باعث می شود زندگی بهتری داشته باشیم همین مورد است چون زندگی نامه ی انسان های موفق را که خواندیم متوجه این موضوع در کل داستان زندگی آن ها شدیم.

کلام آخر :

خوشحالیم که ما را تا انتهای این مقاله همراهی کردید. یادتان باشد در این مقاله به مواردی توجه کردیم که باعث می شود به سوال چگونه زندگی بهتری داشته باشیم پاسخ دهیم. پس لطفا موارد این مقاله را دوباره مطالعه کنید و اگر لازم بود همه ی آن مطالب را در یک برگ جداگانه یادداشت کنید و سپس در زندگی تان از آنها استفاده کنید و تک به تک این موارد را در زندگی خود عملی کنید.

یادتان باشد دوستان شما می توانید همه ی سوالات و پیشنهادات خودتان را در قالب پیام متنی در زیر همین مقاله برای نا بارگذاری کنید و البته مطمئن باشید، کارشناسان ما در تیم ماهان تیموری در سریع ترین زمان ممکن به همه ی سوالات شما پاسخ خواهند داد و همه چالش های شما را در این راه حل و فصل می کنند. با تشکر از نگاه شما / زنده و پاینده باشید

بهتر است برای اینکه اهرم رنج و لذت به شما جواب دهد یک دفتر بردارید و جدولی در داخل آن بکشید یک طرف رنج ها و مشکلاتی که دارید را بنویسید و در طرف دیگر خوبی هایی که به واسطه بهتر شدن زندگی به دست می آورید را بنویسید . بهتر است این کار را صب ها انجام دهید تا نمتیجه بهتری دریافت کنید.

رویاهایتان را زندگی کنید، نگرش مثبت داشته باشید، خودتان را دوست داشته باشید، سعی کنید هر روز یک کار حتی کوچک برای اهداف خود داشته باشید، زندگی هدفمندی داشته باشید ، باورهای محدود کننده خود را پیدا کنید و روی آن ها کار کنید.

هوش مالی چیست ؟

همین حالا شروع کن!

51 پاسخ

  1. سلام آقای تیموری، خسته نباشید
    در نظر دارم که یک وام 150 میلیونی بگیرم، با خودم گفتم تا کار آیندم رو مشخص نکردم نباید وام بگیرم، بیشتر کلیپ های فوت کوزه گری رو دیدم، با این حال هنوز نتونستم کاری رو انتخاب کنم، سوال من اینه: چطور میتونم با 150میلیون بهترین و پر درآمدترین کار رو انتخاب کنم، خواهش میکنم جواب منو بدید، تمنا میکنم، خیلی حیاتیه

  2. من اگر به بی نیازی مالی برسم مطمئنا کار آفرینی خواهم شد که بتونم برای زنان بی سرپرست و همین طور مردان عیالوار فقیر کار ایجاد کنم بطوری که هم خودم بهره مند بشم و هم کارگرانم

  3. سلام من هیچی ازاین دنیا وزندگی نمیدونم همیشه ناامیدم اگه واقعا پولداربشم تاجایی بتونم کمک میکنم چون خودم.ازبچگی بابدبختی ونداری دارم زندگی میکنم مخصوصا جوانهایی که به دام اعتیادافتادن کمک میکنم ترک کنن

  4. من چون معلم هستم دربی نیازی مالی به دانش آموزان بااستعدادکه بخاطرمشکل مالی خانواده نمیتوانندتحصیل کنند کمک میکنم تااستعدادشون شکوفابشه.ویک کاردیگه هم اینکه به خانواده هایی که بخاطرمشکل مالی نمیتوانندادامه درمان داشته باشندکمک میکنم یک موسسه راه اندازی میکنم.

  5. ثروت مندان دست های خدا روی زمین هستن ؟
    نیازمند ترین انسانها اون ثروت مندی هست که برای سرطان فرزندش به دنبال مغزاستخوان برای پیوند هست و با وجود ثروت مالی ، با هر مبلغی پیدا نشه و یا حاضر نشه برای اهداء

    از حرف های شما چیزی جز خیالات ایدم نشد و وقتی دوباره یاد واقعیات زندگی خودم میفتم ، چقدر تلخ هست
    در صورتی که تلخی مقابل شدن با واقعیات و مشکلات شیرین تر از ، شیرینی خیلات و رویا ها هست .

  6. این علم و مهارتهست که با کارکردن زیاد ثروت رو به دنبال داره
    ثروت مندان دست های خدا روی زمین هستن ؟
    نیازمند ترین انسانها اون ثروت مندی هست که برای سرطان فرزندش به دنبال مغزاستخوان برای پیوند هست و با وجود ثروت مالی ، با هر مبلغی پیدا نشه و یا حاضر نشه برای اهداء

    ثروت باید از راه درست باشه ، تا بتونه برای هم نوع خودش امنیت بسازه ،،،
    ثروت ،همه سرمایه انسان نیست
    از حرف های شما چیزی جز خیالات ایدم نشد و وقتی دوباره یاد واقعیات زندگی خودم میفتم ، چقدر تلخ هست
    در صورتی که تلخی مقابل شدن با واقعیات و مشکلات شیرین تر از ، شیرینی خیلات و رویا ها هست .

  7. باعرض سلام و احترام وقتی شور و هیجان شما را برای بهتر شدن سطح رفاه مردم میبینم بسیار خوشحال میشم و برای شما آرزوی سلامتی دارم ؛ اما اگر من از نظر مالی توانگر باشم ابتدا میخواهم یک کار آفرین باشم به روستای محل زندگیم بروم و دست به کاری بزنم و برای مردم روستا شغلی ایجاد کنم و فقر ودرماندگی را ازآنها دور کنم به تبعه آن افراد فامیل نیز همچنین

  8. سلام.اگه به بی نیازیه مالی برسم : اول برای آموزش دیگران مخصوصا کودکان و جوانان هزینه میکنم(۱_آموزشهای درست اندیشی۲_آموزشهای اقتصادی،”ماهیگیری”)
    دوم برای زیرساختهای کشور تلاش میکنم وقدم برمیدارم.مهمترین نیاز جامعه ما آموزشه وما خیلی خیلی کمبود استادهایی مثل شما داریم.
    ای کاش امکانشو داشتم وبه شما می پیوستم.سیستان وبلوچستان،شهر های جنوبی محروم،کردستان،حتی شمال وبعضی مناطق محروم آذربایجان بشدت پتانسیل پیشرفت وآبادانی دارند ولی برای بلند کردن این وزنه نیاز آموزش مردم آن مناطق هست.
    ممنون از اینکه هستید.

  9. باسلام خدمت استاد عزیز
    من دراین شرایط میرم ب روستاهای که واقعا پتانسیل رشد دارن دراونجا کارگاه تولیدی راه اندازی می کنم که جوانای بی گدار ب شهر هجوم نیارن که چشم نگرانی پدرمادرها دنبال جوانا باشه چرا که خودم این مسله الان برای خودم صدق می کنه باتلاش میرسم به این روز

  10. سلام اقای تیموری تشکربابت ویدیو تلخ وشیرین عالی بود اشک منو دراورد.خیلی دوست دارم بعد ازبی نیازی مالی که حتما بهش میرسم فقط فقط وفقط کارافرینی کنم برای کسانی که نیاز به شغل ودرامد دارن

  11. سلام و خدا قوت
    اولین کار برای زنان سرپرست خانوار ایجاد کارهای تولیدی با محیطی امن هم برای زندگی هم تعلیم و تربیت فرزندانشون برای بهترین شدن/ دومین کار مرکز ترک اعتیاد و آموزش برای جوانان و پدران و کارهای تولیدی براشون

  12. سلام. استاد عزیز.
    من اگه به بی نیازی مال برسم اولین کاری که میکنم اینه که برادرکدچیکم که شغلش آزاده براش مغازه میخرم وتمام هزینه ای ازدواجش پرداخت میکنم وتوشهر همسرم یه آپارتمان 6طبقه مسازم وبه زوج های جوننی که ازدواج میکنن دوسال مجانی میدم زندگی کنن

  13. با سلام خدمت استاد تیموری بزرگوار

    بار دیگر خیلی خوشحالم که تو این سایت کامنت میذارم راستش جناب تیموری عزیز هر روز و هر روز بر روی خودم و پیشرفت خودم کار میکنم و وقت میذارم
    و خدا رو شکر تا حدی وضع مالیم خوب شده اما یک نکته میخوام بگم که شاید به درد اکثر خوانندگان این کامنت بخوره پس لطفا کمی با تامل تر ادامه کامنت رو بخونید .
    ببین جناب تیموری عزیز هر چقدر ما تو مسیر پیشرفت و ثروت باشیم جهان مادی و معنوی رو های بیشتری از خودش رو به ما نشون میده شاید ابهام این جمله برای بعضی از خوانندگان معلوم نباشه .
    بیشتر توضیح میدم ببینید انگیزه چیز بسیار خوبیه و من که مدام دارم روی خودم کار میکنم با دیدن این کلیپ و کلیپ قبلی بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم و این مهارت استاد تیموری در انتقال مفاهیم به بینندگان را میرساند اما باید یک نکته رو مد نظر قرار داشته باشیم که به قول قدیمی ها با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمیشه بسیار بسیار سمینارهای انگیزشی شنیده ام و تاریخ مصرف انها اکثرا یک روز و شاید دو روز بوده و بعد که در مسیر جامعه و واقعیت قرار گرفته ام همه چیز بطور کلی فرو ریخته.
    و این یعنی معنی جمله بالا که زندیگی وقتی مسیر های جدید را به ما نشون میده که در مسیر پیشرفت باشیم و زمانی میتونیم بگیم که در مسیر پیشرفت هستیم که عمل کنیم عمل کنیم و عمل کنیم اما عمل در مسیر درست و انتخاب راه درست این نکته اولی بود که خواستم اولا به خودم و ثانینا به افرادی که این کامنت رو میخونن گوشزد کرده باشم.
    اما در جواب به سوال استاد تیموری عزیز باید بگم که اگر من در بی نیازی مالی قرار بگیرم یا همون استقلال مالی(البته به طور نسبی چون بی نیاز مالی مطلق نداریم) کاری رو میکنم که اکثر ثروتمندان جهان چندین بار انجام داده اند یعنی بخشیدن اکثر ثروت خودشان بله درست شنیدید بخشیدن تقریبا تمام ثروت خودم.
    اینجا باید یک نکته دیگر خدمتتان عرض کنم که ثروتمندان جهان چون اکثرا به خودشان اعتقاد و باور و ایمان دارند و باورهای درستی در مورد خودشان و قوانین جهان و قوانین ثروت دارند فکر نمیکنند که از دست دادن ثروت باعث نابودی و ورشکستگیشان بشود انها ایمان دارند که ثروت در جهان بینهایت است و هر لحظه جهان هستی دارای پیشرفت و عظمت میشود و یک راز مهم رو در مورد قوانین هستی و جهان میدونند و ان هم این هست که بخشش باعث زیاد شدن میشود
    پس اگر من در بی نیازی نسبی ثروت قرار بگیرم اکثر ثروتم رو در راه بخشش به دیگران میبخشم و سعی میکنم دوباره بهتر و بیشترش را بدست بیاورم و با این کار به گسترش جهان هستی کمک میکنم
    ببخشید که طولانی شد دم همتون گرم

  14. سلام و روز بخیر.
    امیدوارم هرجا هستی حالت عالی باشه.این اولین باره که من واستون کامنت میذارم.
    تلخ و شیرین یک رو که دیدم تمام کودکی تا امروزم جلو چشمام مرور شد تمام تلخیایی که هیچوقت فراموش نکردم.
    من از یه محله پایین شهر شیراز زندگیمو شروع کردم.پدرم اعتیاد داشت و ما به سختی بزرگ شدیم.مادرم خیلی زحمت کشید تا من سالم از اون محله بیام بیرون.من امروز مدیر مالی یک مجموعه بزرگ تو شیراز هستم.اما یه اتفاق بزرگ مسیر زندگیمو تغییر داد و چرخه رشد من رو متوقف کرد.سال ۹۶ مادرمو از دست دادم و اون زمان مادرم واسه اینکه من تو مراحل اولیه زندگی بودم و نخوام هزینه زیادی کنم بیماریشو از من پنهان کرده بود و روزی رسوندیمش بیمارستان که کار از کار گذشته بود و خیلی دیر شده بود و من مادرمو تو ناباورانه ترین زمان ممکن از دست دادم.
    اگه من به بی نیازی مالی برسم یه کمپین بزرگ حمایت از زنان خانه دار درست میکنم تا بتونم از این راه و از طریق توانایی خودشون درامدی واسشون ایجاد کنم.
    و یک باشگاه تفکر راه اندازی میکنم و سعی میکنم به بانوان خانه دار کشورم یاد بدم که طعم زندگی رو بچشن و به دلیل اصلی خلقتشون فکر کنن و تا جایی که لازم باشه تو این راه هزینه میکنم.بیماری مادرمو نفهمیدیم اما دلیل اصلیش از کلیه بود.قطعا یک مرکز تخصصی کلیه با خدمات رایگان راه اندازی خواهم کرد

  15. سلام من یک موسسه خیلی بزرگ در ایران تاسیس میکنم و تمام بچه های کار رو جمع میکنم و بهشون یاد میدم چطور پول دربیارن معرفت رو یادشون میدم وفاداری رو تا خودشون و خانواده اونها شیرینی زندگی رو بچشن تا اونها هم مثل من به دیگران همینارو یاد بدن تا هیچ فقیری در ایران نباشه

  16. سلام وقت بخیر. ممنونم از جناب تیموری که خیلی تلاش می کنند که تفکر افراد را در مسیر درست قرار دهند. من اگر به بی نیازی مالی برسم، مرگز توانبخشی مدرن برای معلولین تاسیس می کنم که در اونجا بتوانند زندگی سرشار از شادی و امید داشته باشند.
    و در صنعت مسکن به زوج های جوان کمک خواهم کرد.
    باز هم ممنونم

  17. سلام ماهان جان خیلی دوست دارم وکلیپ هاتو همیشه نگاه میکنم واز شون خیلی استفاده میکنم اگه من به بی نیازی مالی برسم یه کاروخونه بزرگ در حد یه شهر درست میکنم وکار تولید انجام میدم تا اینکه برای تعدادزیادی از هموطن های بیکارم کار درست کنم تابهشون کمک کنم سر وسامان بگیرن.ماهان من عاشق تولیدم ویه کارخونه کوچک تولید آدامس گیاهی تو شهرک سلیمی تبریزدارم ان شاءالله همیشه موفق وپیروز باشی حسن کاردان

  18. سلام، خیلی وقته، خیلی ساله توذهنم دارم که به یک نقطه امن مالی برسم که بتونم اول خانوادم واطرافیان نزدیکم روهمه جوره بهشون برسم، واینکه یه روزی بتونم یه موسسه ای به نام خانه امید بزنم برای بچه های 10 _12 ساله درخانواده های کم درآمدروهم ازلحاظ مالی حمایتشون کنم، هم برای آیندشون برنامه ریزی کنم… ان شاءالله که بتونم…

  19. روی ایده هام کار میکردم
    البته یه شهر هوشمند طراحی میکردم با گروهی که خودم بهشون پایتون یاد میدادم و یک گروه ریاضی دان و یک گروه متخصص الکترونیگ حتی به اینکه واحد پولی بلاک چینی هم باشه فکر کردم

  20. سلام
    اگه به بی نیازی مالی برسم یه مدرسه بسیار پیشرفته می سازم برای بچه های فقیر و بسیار با استعداد تا قله های علمی دنیا رو فتح بکنن و کار آفرینی میکنم تا گامی برداشته باشم برای خودکفایی کشورم و ایجاد کسب و کار برای مردم.

  21. باسلام؛
    من به عنوان یک نوجوان موفق
    اول اینکه کار خود را گسترش دهم و شعبه های گسترده‌‌ای بزنم(من دارنده یک سایت فروش پک‌های آموزشی کامپیوتر هستم)
    دوم اینکه خانواده‌ خود را از هر چیزی بی‌نیاز کنم.

    موفق و پیروز باشید.
    سپاس.

  22. سلام و عرض ادب
    ممنون از بابت همه فعالیت‌ها خیلی عالی هستین خدا قوت میگم. من که فکر نمیکنم پولدار بشم چون پول پول را میاره ولی اگر روزی بی نیاز باشم یک مکانی افتتاح میکنم چند منظوره که بهترین مشاوران و روانشناسان و پزشکان و معلمان را داشته باشه برای کسانی که توان مالی ندارند تا رایگان بتونند مشکلات روحی و جسمی را برطرف کنند از بچه های کار کمک میگیرم تا بیرون نباشند خوابگاه مجهز میسازم و همچنین جوانهایی که دوست دارند ازدواج کنند و کمک میکنم

  23. سلام
    من اگه به بی نیازی مالی برسم دوست دارم کاری کنم که هیچ کودک کاری نباشه و علاوه بر پیشرفت علم روی ارتقا فرهنگشون هم کار کنم…
    همچنین یه بیمارستان یا مرکزی راه اندازی کنم که همه بیماران نیازمند بتونن عزیزاشون رو بدون دغدغه درمان کنن.

  24. سلام جناب تیموری بانظرشما درمورد بهتربودن ثروت ازعلم صددرصدمخالفم چون باعلم میتوان ثروت ساخت مثل تمام کشورهای پیشرفته ازقبیل ژاپن که ثروت اولیشون علمشون بود! مثل خودم که علم وتخصص تولید کفشو داشتم 3سال پیس با 3 میلیون تومان شروع کردم والان درمسیر پیشرفت هستم چندنفر کارگردارم که اونها هم ازین سفره نان میبرن ومن همیشه ازراهنماییهای شما استفاده میکنم اما دراین مورد باهاتون مخالفم.باثروت نمیتوان ملتی رو که شعور وعلم نداره خوشبخت کرد.نمونه اش هم در ایران وکشورهای اطرافمن هست!

  25. سلام اقای تیموری ممنون از صحبتهای قشنگتون
    من اگر بی نیازمالی بشم سعی میکنم با اموزش و‌کارافرینی در روستاها و برای زنان و‌مردان روستایی ریشه تفکر نادرست وبیکاری از بین ببرم
    و کار دوم که انجام میدم اینه که واقعا دوست دارم دنیارو بگردم تمام جاهای دنیارو‌ببینم

  26. سلام استاد خسته نباشید من به نیازی مالی که برسم کلی برنامه دارم اول خب مادر منم خیلی دوست داره یه ماشین شاسی بلند میداشتیم منم میخوام واسشون یه لندکروز بگیرم و همچنین خیلی دوست دارم یه محیط خیلی جذاب برای سالمندها و مخصوصا بچه های بی سر پرست درست کنم یه جایی که تا میتونن پیشرفت کنن و واسه همین برنامه زیادی برای همین ایدم دارم استاد من تا حداکثر ده سال دیگه بی نیاز مالیمو این مسائل برای من دور نیست

  27. سلام
    من اگر از نظر مالی بی نیاز باشم یه کارخونه میزنم و آدمایی رو میشناسم که از نظر مالی تو مزیقه هستند و بعضی از اونها واقعاً به سختی زندگی میکنن به اونا کار میدم و تا اندازه ای که بتوانم نیاز مالی اونا رو برطرف میکنم به پدرم خیلی بیشتر از الان میرسم و خودم درس میخونم و هیچوقت آموزش دیدن رو تعطیل نمیکنم.

  28. باسلام
    اگر روزی به بینیازی مالی برسم
    ی خونه خوب با تمام امکانات رفاهی برای پدر مادرم میخرم که دیگه پدرم با کمر دردو پا دردی که داره دیگه بار مردمو جابه جا نکنه.و برای همه کسایی که بیکار هستن‌چه باسواد چه بیسواد شغل ایجاد میکنم.تا هیچ کس دقدقه فکری نداشته باشه.اونوقته که خوشحالم .حتی اگه همه پولم تموم شه

  29. سلام. چون رشته ام عمران بوده و با قشر کارگر خیلی کار کردم همیشه بزرگترین آرزوم اینه که بتونم تو مناطق محروم مدرسه بسازم حتی اگر یکروز از عمرم باقی مونده باشه و شرایطش رو نتونسته باشم مهیا کنم حاضرم خونه و ماشینمم بفروشم. البته الان سی و دوسالمه و دوسالیه که کسب و کار خودم رو راه انداختم و امیدوارم بدون اینکار بتونم به آرزوم برسم

  30. من اگر بی نیاز بشم سه روز کامل صبح تا شب میرم تو خیابونا و با بچه های کاری که واقعا نیاز به کمک برای آموزش و درس خواندن و پرورش خودشون دارن کمک میکنم و سعی میکنم تا حدود صد نفر حداقل رو به مدرسه و دانشگاه یا محیط کاری که دوس دارن بفرستم و تا آخرش ساپورتشون میکنم . نظر دومی که دارم اینه که اگر بی نیاز باشم چند تا کارخانه درست میکنم در شهرهای مختلف و ایجاد اشتغال برای جوانان بیکار عزیزمون میکنم . با احترام فراوان من هستم همون آدم بده امیرامیری که اذیتتون کرد . امیدوارم از این به بعد فقط اسم من رو در جهت موفقیت بیشتر بشنوید نه کارهای غیر اخلاقی و جعل فیش که به شما داده بودم . خدا قوت

  31. بعداز اینکه خانوادم (پدر و مادر و همسر و پسر و دخترم و برادرام) تمام خواسته هاشونو برآورده کردم .
    1_ دوست دارم به صورت ناشناس به خانواده هایی که وضعیت الان منو دارن کمک مالی کنم *مخصوصا کسایی که مثل من بچه کوچک دارن*
    2_ به کسایی که احتیاج مالی دارن وام بلاعوض بدم (بدون هیچ سند و ضمانت و مدرک و سودی). اگر داشت ماه به ماه خورد خورد بر گردونه و اگرم که نداشت نوش جونش مانعی نداره حلالش باشه . بازم نیاز داشت بیاد بگیره مانعی نداره .

    1. به پدر ومادرانی که نیازمند هستند واز سوی فرزندان بی محبتی دیدند تا زمانی که می توانستند کار می کردند و حالا که پیر شدند و باید بچه ها کمکشون کنند بچه ها فراموششون کردند کمک میکردم دنبال خانواده‌هایی می‌گشتم که صورتشون با سیلی سرخ نگه داشتندکه ترس از ابروشون کسی از وضعیت مالیشون خبر نداره

  32. با سلام به همه دوستای عزیزم
    من اگه بی نیازاز هر پولی باشم و حتی قبل از اون سعی میکنم به ارزوهای مالی خانواده ام و عزیزان پدرم مادرم خواهرانم برادرم همسرم فرزندم کمک کنم تا به خواسته هاشون برسن
    میتونه خرید خونه یا ماشین تو هر شهری یا کشوری باشه یا مسافرت یا هر خواسته ای که مستلزم هزینه و پول باشه
    و دوم اینکه دوست دارم به همراه خانواده مسافرت بریم و از زیباییهای دنیا لذت ببریم
    چون من اعتقاد دارم اگه ما ادمها هر کدوم به عزیزانمون کمک کنیم و هر چند کوچیک دست اونارو بگیریم دیگه نیازمندی تو دنیا نمیمونه

  33. آقای تیموری من عاشق مادرم هستم و اگه به بی نیازی مالی برسم تمام حسرت هایی که توو دلش داره رو واسش جبران میکنم
    من عاشق بچه ها هم هستم و رویای من همیشه این بوده که کاری کنم هیچ بچه کاری توو خیابون ها کار نکنه چون دوران شیرینش کودکیشون رو بخاطر نداری از دست میدن و چون خودم از دست دادم نمیخوام این اتفاق براشون اتفاق بیفته?

  34. اگر ب بی نیازی مالی برسم یک مدرسه ی استعداد یابی خیلی خیلی بزرگ تاسیس میکنم ک هر بچه ای از همون بچگی دنبال استعداد واقعی خودش ک بهش علاقه داره بره و در اون استعداد پیشرفت کنه. دوست دارم هر بچه ای تو این سرزمین در زمینه ای ک استعداد داره یک استاد بین المللی بشه .

  35. با سلام و ارادت،امیدوارم هر جا هستی حال دلت عالی باشه،اول یه چندتا نکته عرض کنم’از زمان آشنایی با شما تمام تفکرات ذهنی و برنامه زندگیم عوض شده و زندگی جدیدمو شروع کردم و با تمام توانم استارت مجدد رو زدم فعلا چیزی نمیگم تا به موقعش حضوری بیام دفتر پیشتون و برای کل ایران به اشتراک بذاریم و این فقط و فقط هنر شما بود در بیدار کردن غول درون من…
    ثانیا:در مورد سوالتون اینکه چون مادرم رو خیلی زود از دست دادم هدفم اینه که یه بنیاد خیریه به اسم مادر احداث کنم و بعدش اینکه یه مجموعه هلدینگ داشته باشم تو حوزه کسب و کار خودم(کشاورزی،دام و طیور وآبزیان) که جوونای جویای نام و پر پتانسیل رو بیارم و بهشون آموزش بدم تا آینده مملکت مارو بسازن..
    در آخر تشکر ویژه از آموزشت و انرژی بالات و اینکه به زوی زود دفترت میبینمت
    دوستدارت-قدیر باقری
    مازندران-آمل

دیدگاهتان را بنویسید