بهترین سرمایه گذاری با 100 میلیون در سال 1400

بهترین سرمایه گذاری با 100 میلیون در سال 1400 چی می تونه باشه؟ تا حالا به این فکر کردی که چطوری میشه تو این حجم از تورم، پولتو چند برابر کنی؟ تو این مقاله بهت یاد میدم که بهترین سرمایه گذاری سال  1400 چیه؟

سرمایه گذاری چیست؟

 

سرمایه گذاری چیست

 

وقتی صحبت از سرمایه گذاری می شه و از خودت می پرسی که کجا سرمایه گذاری کنم، باید بدونی که عده ای بدون آنکه چیزی از بازارهای سرمایه بدونند ، ازش فراری هستند و احساس می کنند که سرمایه گذاری ، مساوی است با ضرر در بازارهای مالی . اما حقیقت اینجاست که اگر این افراد فقط یکبار ، سری به صفحه های اقتصادی روزنامه ها بزنند و یا اخبار اقتصادی کشور رو دنبال کنند ، متوجه میشن که هر روز بخشی از ارزش پولشون در حال آب شدن است و آن ها برای جلوگیری از این بی ارزش شدن ، دست به هیچ کاری نمی زنند .

 

پیشنهاد ما به شما : آموزش سرمایه گذاری

 

مبحث سرمایه گذاری در بازارهای مالی ، سالیان سال ، جز یکی  از پر بحث ترین اتفاقات در بین ثروتمندان جامعه بوده ، اما چند سالی است که این بحث به گوش همه ی مردم رسیده و اکثر مردم ، هر کدوم به نحوی ، تصمیم گرفتند بیان و  سرمایه گذاری در بازارهای مالی رو شروع کنند و به این فکر افتاده اند که ارزش پولشون رو حفظ کنند  که این بهترین سرمایه گذاری با 100 میلیون در سال 1400 برای اون ها باشه . هر چند که هیچ کدام از اعضای تیم آموزشی ماهان تیموری ، از افت ارزش ریال در کشور خوشحال نیستند.

اما به هر حال ، ما بعنوان یک تیم آموزشی که در قبال سرمایه های مردم مسئول هستیم و دور هم جمع شده ایم که زندگی آن ها رو به سطح بالاتری برسونیم ، باید بگیم که سرمایه گذاری یکی از راه هایی است که شما می توانید از ارزش پولتون ، در برابر افت ارزش پول ملی ، جلوگیری کنید . اما مسئله ی مهم این است که بهترین سرمایه گذاری برای جلوگیری از افت ارزش پول چیه؟

سرمایه گذاری در شرایط مختلف

تو شرایط مختلف بهترین سرمایه گذاری  می تونه  برای هر فردی فرق داشته باشه . به طور مثال ممکنه برای یک نفر بهترین سرمایه گذاری با 100 میلیون  باشه اما ممکنه برای یک نفر دیگه بهترین سرمایه گذاری با 50 میلیون باشه و حتی برای یک نفر بهترین سرمایه گذاری با 20 میلیون تومن باشه.

به همین خاطر مهمه که اول ببینیم چقدر سرمایه داریم و این سرمایه رو چطور می تونیم حفظش کنیم و یا حتی اون را چند برابر کنیم . خیلی ها هستن می تونن بهترین سرمایه گذاری را با 20 میلیون تومن انجام بدن و یا با اون کار کنند و به راحتی اونا چند برابر می کنه.

بعضی ها یکم سرمایه بیشتری دارن  به طور مثال ممکنه 50 میلیون تومن داشته باشن. به همین دلیل بهترین سرمایه گذاری با 50  میلیون برای اون ها خیلی متفاوت تر از فردی هست که 20 میلیون تومنه و شاید بتونن کارهای بهتری نسبت به نفر قبلی انجام بدن.

پیشنهاد ما به شما : چگونه با طلا سرمایه گذاری کنیم؟

سرمایه گذاری با پول بالاتر

 

سرمایه گذاری با پول بالاتر

 

ممکنه یه  نفر اصلاً بپرسه بهترین سرمایه گذاری با 100 میلیون چی می تونه باشه؟ باید بگم که همون طور که در بالا هم بهش اشاره کردم  برای همه ادما این فرق می کنه و متناسب با شرایطی که فرد داره مشخص میشه . پس بهتره جایی سرمایه گذاری کنید که نسبت به اون حس بهتری دارید و آشنایی خوبی برای این موضوع پیدا کنید.

با همه این اوصاف شما تو بازارهای مختلف می تونید با هر سرمایه ای که دارید سرمایه گذاری کنید. به طور مثال می تونید توی بازار خودرو، ارز، طلا، مسکن و… سرمایه گذاری کنید تا حداقل بتونید سرمایه خودتون رو به خوبی حفظ کنید و یا حتی بتونید از تورم جلو بیفتید.

به همین خاطر ما قصد داریم در مورد موضوعات بالا صحبت کنیم و بگیم که سرمایه گذاری توی این حوزه ها چطوری هست و ما چطور می تونیم بهترین سرمایه گذاری را داشته باشیم.

پیشنهاد ما به شما : طلا بهتر است یا زمین

 

سرمایه گذاری در طلا یا دلار

 

دلار بخریم یا طلا ؟!!

اگر بخواهیم به خودمان بگوییم که در کجا سرمایه گذاری کنم ، باید به این نکته توجه داشته باشید که ،متاسفانه در طی سه چهار سال اخیر ، کسانی که به اصطلاح دلالان بازار هستند ، پیشنهادی برای بهترین سرمایه گذاری ارائه کرده اند که همه ی آن ها به جز ضرر های میلیونی و میلیاردی برای مردم ، هیچ منفعتی نداشته است .

همه ی ما به یاد داریم که دو سال پیش ، مردم چه صف های طولانی ای رو برای خرید دلار تشکیل می دادند و همه نیز به یاد داریم که در یک شب ، دلار از قیمت 19 هزار تومان ، سقوطی رو تجربه کرد که مردم در خیابان ها منت می کردند که دلارهاشون رو زیر قیمت به دلالان بفروشند و کسانی بودند که دلار 14 هزار تومانی رو به قیمت 8 هزار تومان می فروختند و دوباره بعد از چند ماه دوباره دلالان بازار ، از همان دلار هایی که از مردم خریداری کرده بودند ، بازار گرمی کردند و قیمت رو دوباره بالا بردند .

 

پیشنهاد ما به شما : بهترین روز برای خرید طلا

 

یا بازی طلا که باعث شد بسیاری از مردم حتی خونه هاشون رو بفروشند و به سمت خرید طلا بروند و نوسان های پی در پی باعث شد که سرمایه شون یا درجا بزنه و یا ضررهای سنگینی رو تجربه کنه . بعضی ها پول کمی داشتن و بهترین سرمایه گذاری با 20 میلیون رو خرید دلار می دونستن و بعضیا بهترین سرمایه گذاری با 50 میلیون رو خرید طلا می دونستن و در کل هر کسی یه نظری داشت. 

 اما این وسط یک سوال باقی می ماند ؟ پس ما چطور سرمایه گذاری کنیم ؟ پس چطور بهترین سرمایه گذاری در این اوضاع آشفته انتخاب کنیم و ارزش پول خودمان رو حفظ کنیم؟

پاسخ اینجاست که بهترین راه سرمایه گذاری در ایران ، سرمایه گذاری مستقیم و غیر مستقیم بر روی تولید کشور است.

 

سرمایه گذاری در بورس

چرا سرمایه گذاری در بورس ؟!

بگذارید از یک جای دیگر جواب به این سوال رو شروع کنم . پیش از اینکه به این سوال جواب بدهیم که چرا بورس بهترین سرمایه گذاری با 100 میلیون در سال 1400 در این اوضاع در ایران است . باید شما رو قانع کنم که چرا دلار ، طلا ، مسکن و خودرو ، بهترین سرمایه گذاری در ایران نیستند .

 

پیشنهاد ما به شما : تاثیر کرونا بر اقتصاد ایران

 

دلار نخرید !!!

ببینید دوستان ، دلار یک ارز در بازار های جهانی است و کشورهای مختلف با این ارز جهانی معاملات خودشون رو انجام میدهند . البته استثنائاتی هم وجود دارد .بعنوان مثال ، کشورهای حوزه ی اتحادیه ی اروپا ، با یورو با یکدیگر معامله می کنند . یا بسیاری از کشورها مثل چین ، بر اساس یوان با یکدیگر معامله می کنند . اما در یک نگاه کلی ، یک ارز که حالا رایج ترین آن هم دلار است ، بهای معامله در بازارهای جهانی است . یعنی شما دلار ، یورو ، پوند و هر ارز دیگر رو پرداخت می کنید و چیزی رو خریداری می کنید  البته شما باید آموزش بازار جهانی را یادبگیرید.

پس ماهیت اقتصادی یک ارز ، این است که در ازای پرداخت آن ، شما به یک کالا دست پیدا می کنید و یا یک قراداد تجاری رو امضا می کنید و یا دستمزد دریافت می کنید .

  • اما حالا به نظرتون وضعیت چطور است؟
  • آیا هنوز دلار ، ماهیت اقتصادی خودش رو حفظ کرده است؟
  • آیا هنوز بهای یک معامله است؟

یقینا خیر . در حال حاضر ، ارز تبدیل به یک نماد سرمایه گذاری و یک کالا شده است که مردم در قبال پرداخت پول کشورشون ، آن رو خریداری می کنند و امید دارند که قیمت دلار رشد کنه و آن ها سود کنند .

ماهیت دلار

پس دلار ماهیت خودش رو که یک بهای معامله است ، رو از دست داده و تبدیل به یک کالا شده است . خب ، حالا یک سوال می پرسیم.

  • در ایران شما با چه چیزی معامله انجام میدهید؟
  • دلار؟ یا ریال؟ طبیعتا ریال .
  • اگر قیمت دلار افزایش پیدا کنه ، ارزش چه چیزی کم شده است ؟

کاهش ارزش پول

طبیعتا ارزش پول شما یعنی ریال کم شده  که این موضوع را می شه از ارزش پول کشورها به ترتیب مشخص کرد. خب حالا سوال اینجاست که در همین سه ماه اول سال 1400 که قیمت همه اجناس 100 تا 150 درصد رشد داشته اند ، دلار چقدر رشد داشته است؟ تقریبا 30 تا 40 درصد . پس شما 30 درصد بقول خودتان سود کرده اید و چیزی بالغ بر 120 درصد از ارزش پول کشور شما کم شده است . و حالا شما باید روی ارزش پول کشور خودتان 120 درصد ریال ایرانی بگذارید تا بتوانید همان کالایی که پارسال می توانستید بخرید رو امروز خریداری کنید.

یک حساب سر انگشتی داشته باشید . نتیجه چیزی جز ضرر نیست . اینجا آمریکا نیست که هر میزان که دلار بیشتری داشته باشید ، ثروتمند تر محسوب شوید . اینجا ایران است و در ازای ریال به شما کالا و خدمات داده می شه. پس ، پیش از هر چیزی شما باید ببینید که آیا بازار ارز ، اصلا بازاری برای سرمایه گذاری است یا نه؟ هیچ گاه بازار ارز ، برای سرمایه گذاری مناسب نبوده ، چرا که ماهیت اقتصادی آن چیز دیگری است. پس وقتی که چیزی اصلا سرمایه گذاری نیست ، چرا باید در لیست بهترین سرمایه گذاری از آن یاد کنیم؟ 

با این وجود اگر کسی به شما گفت بهترین سرمایه گذاری با 20 میلیون خرید دلار است این موضوع رو به راحتی قبول نکنید چون دلیلش رو براتون توضیح دادیم.

نکته ای که وجود دارد این است که در حال حاضر با توجه به فضای مجازی شما می توانید به فکر سرمایه گذاری و پول درآوردن از تلگرام باشید.

 

دلار بخریم یا طلا

 

 

سرمایه گذاری در طلا 

دوستان بسیاری داشتم که از مثال بالای بنده در خصوص دلار ، قانع شدند اما تا آن بحث تمام شد گفتند که : ” خب طلا می خریم. ” . بله ، خرید طلا ، یکی از گزینه های خوب سرمایه گذاری در تمام دنیاست . اما یک سوال اساسی وجود دارد و آن این است که در همه جای دنیا ، پشتوانه ی ارزش پول رسمی یک کشور رو طلا در نظر می گیرند .

یعنی به میزان هر ریال پولی که در ایران به چاپ می رسد ، معادل آن نیز طلا در خزانه  ی بانک مرکزی وجود دارد . در واقع این اتفاق باعث می شه که یک برابری ارزش بین طلا ، ریال و ارزش جهانی آن بوجود بیاید . اما یک سوال بزرگ از شما می پرسم. آیا می دانید قیمت جهانی طلا ، در حال حاضر چه نسبتی با قیمت روز طلا در بازار تهران دارد؟

ارزش طلا با ارزش ارز کشور ، رابطه ی مستقیم دارد . اگر یک کیلو طلا داشته باشید به قیمت دویست دلار و مسکن در همان زمان متری 10 دلار باشد ، وقتی که طلا افت کنه و به قیمت صد دلار برسد ، مسکن هم به همان اندازه افت می کنه و به قیمت پنج دلار می رسد.

اما در ایران اگر کسی طلا داشته باشید و قیمت طلا پایین بیاید ، آنوقت آرزو می کنه که ریال داشته باشد ، چرا که اگر طلا پایین هم بیاید ، کالاها روز به روز گران تر می شوند و هیچ نسبت مستقیمی بین این دو وجود ندارد. “

پیشنهاد ما به شما : سرمایه گذاری طلا با کمترین ریسک

سرمایه گذاری در مسکن و خودرو 

مسکن و خودرو ، هر دو یک المان مصرفی هستند . هر انسانی به مسکن و سرپناه نیاز دارد تا در آن زندگی کنه و هر شخصی هم نهایت یک خودرو نیاز دارد تا به کارهای شخصی اش بپردازد و با آن مسافرت کنه و … .

اما متاسفانه این دو هم تبدیل به یکی از منابع سرمایه گذاری شده اند. البته دولت ، بر روی این دو موضوع بسیار سخت گیر شده است و حالا مالیات بر خانه هایی که کسی در آن ها اسکان ندارد و همچنین توقیف خودروها ، دو طرحی است که دولت بر روی این بازار به ظاهر سرمایه ، گذاشته است و کمی جلوی این سرمایه گذاری اشتباه رو گرفته است . 

شاید قبلا بهترین سرمایه گذاری با 50 میلیون خرید خانه بود  اما هم اکنون با این پول هم نمی شود یک خانه خوب اجاره کرد.

مشکل سرمایه گذاری در خودرو و مسکن

مشکل سرمایه گذاری در خودرو و مسکن ، بحث ورود به این نوع سرمایه گذاری است . 

زمین و سایر راه ها هم مبلغی مشابه نیاز دارند . پس ورود به این بازار ، کمی سخت است و نیاز به سرمایه تقریبا بالا دارد . اما حالا ما فکر می کنیم که شما این سرمایه رو هم دارید و می توانید به راحتی هم به این بازار ورود کنید . دو بحث دیگر مطرح می شه.

یک اینکه بازار مسکن در طول سالهای اخیر ، چقدر سود نصیب دارندگان مسکن کرده است؟ بازار خودرو چطور؟ بله رقمی بین 50 تا 100 درصد سود رو برای این دو بازار می توانیم در نظر بگیریم که البته در برخی مناطق بیشتر هم بوده است .

پیشنهاد ما به شما : تحلیل بنیادی در بورس

 

بهترین سرمایه گذارید در ایران

خب ، بهترین سرمایه گذاری با 100 میلیون در سال 1400 چیه؟

همانطور که گفتیم بهترین سرمایه گذاری در ایران ، در بورس است. نیازی نیست که جملات کلیشه ای در مورد بورس بگیم ، چرا که همه ی شما کم و بیش با مزیت های بورس آشنا هستید . اما من می خواهم این بار با دلایل و مثال هایی که دغدغه ی همه ی ماست ، بورس رو بعنوان بهترین سرمایه گذاری در این اوضاع به شما معرفی کنم .در این میان تکنیک های مدیریت زمان را هم فراموش نکنید.

  1. سودی فراتر از تورم

تا اینجای کار ، مردم ما تمام تلاششون بر این بوده است که پولشون و پس اندازشون رو جایی سرمایه گذاری کنند که حداقل تا جای ممکن ، از ارزش پولشون کم نشه و بتوانند به نوعی خودشون رو به تورم برسانند . اما این ایده برای ما که در تیم آموزشی ماهان تیموری مشغول به کار هستیم ، ایده ی خوبی نیست . چرا که ما قصد ما این نیست که از بازار عقب نمانیم . ما قصد داریم که چند قدم جلوتر از تورم باشیم و بتوانیم یک زندگی ایده آل داشته باشیم .

از این رو باید بگیم که بورس در سال گذشته و تنها در شش ماه آخر سال ، چیزی بیش از پانصد درصد سود نصیب سهامداران کرده است . البته این مقدار در بعضی سهم ها اعداد بسیار بالاتری رو ثبت کرده اند . بعنوان مثال ، می توانید به سهم غنوش مراجعه کنید و ببینید که چطور در سال 98 بیش از دو هزار درصد سود به سهامدارانش داده است . دو هزار درصد سود معادل بیست و یک برابر شدن پول شماست . یعنی اگر شما ده میلیون در این سهم سرمایه گذاری کرده باشید ، در شش ماه می توانستید سودی معادل حداقل دویست میلیون تومان کسب کنید .

نگاهی به تورم

خب ، حالا نگاهی به تورم بیاندازیم . تورم ما نهایت صد تا صد و پنجاه درصد رشد داشته باشد و همه چیز دو برابر و یا نهایت دو و نیم برابر شده باشد و این در حالی است که شما می توانستید با خرید این سهم ، بیش از بیست برابر سود کسب کنید . این یعنی اگر تورم هر سال هم دو برابر بشه ، شما پول تورم ده سال دیگر رو در شش ماه کسب کرده اید. پس می توان گفت که اولین دلیل ما برای انتخاب بورس ، بعنوان بهترین سرمایه گذاری درصد سود بالا و فراتر از تورم می باشد و بهترین سرمایه گذاری با 20 میلیون  و یا حتی بهترین سرمایه گذاری با 50 میلیون تومان باشد.

پیشنهاد ما به شما : ماهان تیموری بورس

  1. ضریب نقدینگی بالا

در بورس شما هیچ گاه منتظر خریدار نمی مانید . هر زمان که بخواهید می توانید سهم خودتان رو بر روی قیمت دلخواه تان بفروشید و برای آن خریدار هم پیدا می شه.

در واقع در بورس هیچ کالایی معامله نمی شه ، بلکه برگ سهم ها منتقل می شوند و کل این فرآیند در کمتر از سی ثانیه اتفاق می افتد . شما می توانید در سی ثانیه یک سهم رو بخرید و در سی ثانیه آن رو بفروشید. در حالی که اگر روی طلا و دلار و خودرو و مسکن سرمایه گذاری کنید ، باید حداقل چیزی بین یک روز تا چند ماه منتظر یک خریدار باشید.

این در حالی است که شما در بورس می توانید در کمتر از یک دقیقه مسیر موفقیت رو طی کنید . پس هنوز هم بورس ، دو بر هیچ ، بهترین سرمایه گذاری در این اوضاع ایران می باشد.

  1. سرمایه کم ، سود بالا

بر خلاف سایر روش های سرمایه گذاری ، شما در بورس پول زیادی برای سرمایه گذاری نیاز ندارید . شما برای خرید یک گرم طلا الان باید مبلغی بیش از یک میلیون تومان هزینه کنید. برای خرید مسکن و خودرو باید مبلغی بیش از صد میلیون سرمایه گذاری کنید . برای دلار هم حداقل باید ده میلیون سرمایه داشته باشید . چرا که هیچ وقت شما نمی توانید صد دلار خرید داشته باشید و بگویید که روی دلار سرمایه گذاری کرده ام .

نه صراف ها زیر بار چنین مبلغی می روند و نه این معامله برای شما سودی دارد. اما در بورس ایران ، شما می توانید از پانزده هزار تومان برای عرضه های اولیه و از مبلغ پانصد هزار تومان برای سهم های بزرگ ، شروع به سرمایه گذاری کنید .

بعنوان مثال ، عرضه اولیه ی غگیلا که برای شرکت پگاه گیلان بوده است ، چیزی حدود پانزده هزار تومان برای شروع سرمایه گذاری در بورس نیاز داشته است که تا امروز که این مقاله نگارش شده است ، چیزی بالغ بر سی درصد به شما سود تقدیم می کرده است و برای خرید شرکت های بورسی و فرابورسی ، شما حداقل به پانصد هزار تومان سرمایه نیاز دارید .  مثال بارز آن هم خرید سهم ایران خودرو است .

پیشنهاد ما به شما : آموزش بورس از صفر

اگر شما در اردیبهشت ماه ، سهم ایران خودرو رو می خریدید ، تا به امروز بیش از دویست درصد سود کرده بودید . دویست درصد در مدت دو ماه. یعنی شما امروز یک میلیون و پانصد هزار تومان بر روی پانصد هزار تومان سرمایه ی خودتان داشتید . این یک سود رویایی است . شاید هیچ کسب و کاری نباشد که سود این چنینی به شما هدیه کنه.همچنین شما باید مهارت مدیریت پول بالایی داشته باشید.

  1. همیشه سود دهی دارد

خیلی ها در این ایام شروع به صحبت از حباب بورس کرده اند و گفته اند که بورس با ریزش زیادی مواجه می شه . اما باید بگیم که بورس ، دارای نمودارهای تحلیلی است و نمودارها تا به امروز نشون از صعود بلند مدتی بورس در ایران دارند . همچنین بیش از 4 میلیون کد در همین شش ماه اخیر به بورس آمده اند و این رشد نقدینگی  باعث شده است که بورس به حق واقعی خودش در بازار سرمایه برسد . این در حالی است که بورس هنوز نسبت به شاخص  تورم جای رشد دارد و باید عدد شاخص بسیار بالایی رو ببیند. پس همچنان بورس ، بهترین سرمایه گذاری ایران می باشد.

پیشنهاد ما به شما  :  آموزش مدیریت سرمایه

  1. با هر استراتژی ای موفق هستید

بعضی ها معتقدند که بورس فقط در بلند مدت سود خوبی به آدم می ده . اما من می توانم بگم که اگر کسی بورس رو آموزش دیده باشد و قدرت بالایی در خرید و فروش پیدا کرده باشید ، می تواند ماهیانه بین سی تا پنجاه درصد به سرمایه ی خودش اضافه کنه.

یعنی اگر دلتان می خواهد که ماهیانه سود کنید ، میتوانید از بورس کسب سود کنید و اگر دلتان می خواهد سرمایه گذاری های بلند مدت هم داشته باشید ، می توانید به راحتی هر چه تمام تر با آموزش دیدن سود های رویایی داشته باشید .

با این اوصاف ، فکر می کنم که دیگر نیازی به تعریف از بورس و مزیت های آن بعنوان بهترین سرمایه گذاری ایران نباشد . چرا که همه چیز مثل روز روشن است که بورس با قدرت امسال هم می تواند بهترین سرمایه گذاری در این اوضاع ایران باشد.

 

اما چطور آموزش بورس رو شروع کنم ؟

برای شروع بورس ، باید آموزش ببینید . بورس ، دنیای نمودار و تحلیل است . البته خیلی ها ، فکر می کنند که آموزش بورس ، کار سختی است ، اما باید بگیم که هر کسی می تواند بورس رو آموزش ببیند . چرا که نیاز به سواد ندارد .

نیاز به علم اقتصاد ندارد و تنها باید یک مقدار تمرین کنه تا به مهارت بالا برسد . اگر کسی آموزش ندیده باشد ، اصلا نمی تواند خرید و فروش کنه ، چرا که هر سهمی رو باید در نقطه مناسب خرید و در نقطه مناسب هم فروخت . یادتان باشد که بازار بورس هم پر است از کلاهبردارهایی که از عدم اطلاع شما سو استفاده می کنند . پس بهترین راه برای ورود به بهترین سرمایه گذاری در ایران ، یادگیری بورس است .

 

آموزش بورس با محصول هوش بورسی استاد ماهان تیموری

تیم آموزشی ماهان تیموری ، یک دوره جامع آموزش سرمایه گذاری در بورس برای شما تدارک دیده است که شما از الفبای بورس ، یعنی از نقطه صفر تا صد بورس رو می توانید در این دوره بیاموزید .اما آن چیزی که این دوره رو برای شما منحصر بفرد می کنه موارد زیر است :

  • این دوره از نقطه صفر سرمایه گذاری در بورس شروع می شه و هر کسی با هر سطح اطلاعاتی می تواند از این دوره استفاده کنه .
  • تمام آموزش ها کاربردی بوده و استراتژی استاد ماهان تیموری در سرمایه گذاری در بورس نیز در این دوره تدریس می شه.
  • هزینه ی این دوره نسبت به سایر دوره های بورسی ، یک سوم تا یک پنجم است . یعنی شما می توانید با کمتر از یک میلیون ، تمام آنچه که باید در مورد سرمایه گذاری در بورس بدانید رو در این دوره کسب کنید. این در حالی است که دیگر مجموعه ها هزینه ای معادل دو تا سه میلیون تومان رو تنها برای دوره الفبای بورس از شما می گیرند و یادگیری کامل در سایر سایت ها برایتان چیزی حدود ده میلیون تومان هزینه بر می دارد.

پیشنهاد ما به شما : عرضه اولیه در بورس چیست؟

تورم و سرمایه گذاری

تورم روز به روز در حال افزایشه و این باعث شده که افراد زیادی به فکر سرمایه گذاری در سال جدید بیافتند..طبیعیه که هر کسی از کم شدن ارزش پولش ناراحت می شه.و فشار زیادی رو در زندگی تحمل می کنه،.اما از سمت دیگر ورود به بازار سرمایه و انتخاب یک روش برای سرمایه گذاری هم کاری است که باید با آموزش درست و صحیح انجام شه. تیم آموزشی ماهان تیموری به مدیریت استاد ماهان تیموری. درست مثل هر سال، در سال 1400 هم فرصت های سرمایه گذاری رو به شما معرفی می کنه.
و سعی می کنه که شما رو با بهترین سرمایه گذاری سال 1400 آشنا کنه..اما قبل از اینکه این آموزش رو شروع کنیم،.و به خودت جواب بدی که کجا سرمایه گذاری کنم ،یک نکته رو باید به شما دوستان گوشزد کنیم..
اگر می خواید سرمایه گذاری کنید و اگر دنبال یک مرجع معتبر برای آموزش سرمایه گذاری هستید،.حالا و در همین لحظه ، در بهترین مرجع آموزش مالی ایران قرار دارید و آنچه که ما به شما می گوییم،.می تونه خوشبختی شما رو برای سال جدید و انتخاب بهترین سرمایه گذاری در این اوضاع سال 1400 تامین کنه..چرا؟ 
اگر دنبال چرایی این قضیه هستید،.کافیه که نتایج دوره های ما رو ببینید..کافیه که ویدیو ها و آموزش هایی که درست پارسال در همین موقع براتونبه رایگان گذاشتم رو یکبار ببینید.

 

 

 

چقدر سود؟

بهترین سرمایه گذاری با 100 میلیون در سال 1400 اگر پارسال با آموزش های تیم ماهان تیموری وارد بازار می شدید،.می تونستید پونصد تا ششصد درصد به سرمایه ی خودتون اضافه کنید..البته این میانگین سودهایی هستش که ما در بازار سرمایه کرده ایم..
بلکه سرمایه گذاری هایی رو پشت سر گذاشته ایم که در شش ماه آخر سال 98،.بیش از دو هزار درصد به ما سود داده اند..این یعنی ما تونستیم بخشی از سرمایه خودمان رو با سود بیست و یک برابری روبرو کنیم..
و در همین سه ماه نخست سال، ما توانستیم، سیصد درصد روی سرمایه ی خودمان سود کسب کنیم..پس اگر دغدغه ی سرمایه گذاری دارید، این مطلب رو بخوانید و ویدیو های آموزشی بهترین سرمایه گذاری سال 1400 رو هم ببینید.و فرصت رو از دست ندید و به جمع اعضای تیم ما بپیوندید. 
اگر توصیه ی من، یعنی ماهان تیموری رو بعنوان یک مشاور و یک استاد بیزینس کوچینگ می خواید باید بگم.که: “هر روزی که کار سرمایه گذاری رو به تعویق بیاندازید، حداقل 5 تا 10 درصد از زندگی خودتون.در حوزه ی مالی عقب افتاده اید. پس یکبار برای همیشه،.تصمیم درست بگیرید و سالها خوشبختی خودتون رو تضمین کنید.”
اما برویم سراغ این آموزش..سوالی که این روزها از تیم آموزشی ماهان تیموری بسیار پرسیده می شه اینه که:

بهترین سرمایه گذاری سال 1400 چیست؟

بی شک باید بگیم که “سرمایه گذاری در بورس” بهترین سرمایه گذاری سال 1400 است..این رو همین اول کار گفتیم تا که خیالتان رو راحت کنیم که در اینجا قرار نیست.با تحلیل های کلی روبرو شید..
بلکه این جا جایی است که شما باید برای آینده ی تان هدف گذاری و برنامه ریزی درست داشته باشید.و تمام تلاش تیم ماهان تیموری نیز همین است که راه درست رو بسیار مستقیم پیش روی شما بگذارد..چرا که موفقیت شما ، باعث داشتن یک جامعه ی پویا تر می شه و این آرزو و هدف ما از روز اول تاسیس این تیم بوده است. 

چرا بهترین سرمایه گذاری سال 1400، بورس است ؟

پاسخ به این سوال رو در مقاله بهترین سرمایه گذاری در ایران به طور مفصل به شما دوستان ارائه کرده ایم، اما در اینجا هم برای سال 1400، یک  برنامه و یک استراتژی درست خدمت شما ارائه می کنیم که دلیل انتخاب بورس بعنوان بهترین سرمایه گذاری در این اوضاع سال 1400 برای شما کاملا واضح شه.
در ایران، خصوصا در این چند سال اخیر،.همه چیز تبدیل به بازاری برای سرمایه گذاری شده است..از مسکن که نیاز اولیه یک انسان است،.تا ارز که بهایی برای معامله کردن است، تا طلا که پشتیبان ارزش پول است،.همگی تبدیل به گزینه های سرمایه گذاری شده اند.
اما متاسفانه اتفاقی که این وسط افتاده است،.این است که افراد زیادی در این بازارها به قول خودشان سرمایه گذاری کرده اند.و زندگی شان رو گذاشته اند و حالا بدون سود مد نظرشان،.تنها چند قدم به تورم نزدیک تر شده اند و تونسته اند نیمی از ارزش پول هایشان رو حفظ کنند و هنوز سردرگم هستند و به خود می گویند که کجا سرمایه گذاری کنم ؟
اشتباهی که این میان اتفاق افتاده است،.عدم آگاهی به بازار سرمایه است. اگر شما به این آموزش آمدید تا بهترین سرمایه گذاری سال 1400 رو از طریق این آموزش یاد بگیرید،.پیش از هر چیزی باید به خودتون تبریک بگویید که قصد دارید با تحقیق به بازار سرمایه گذاری ورود کنید.و نمی خواید جز آن دسته از کسانی باشید که در سال 1400 نیمی از دارایی های میلیاردی خودشان رو در بازارهای فرعی سرمایه گذاری از دست داده اند.
پیشنهاد ما به شما : صندوق سرمایه گذاری

اصول اولیه بازار

هر بازاری برای سرمایه گذاری، یک سری از اصول اولیه داره که شما باید آن اصول اولیه رو بدانید..اگر قرار است طلا بخرید، اگر قرار است دلار بخرید و یا هر حوزه ی دیگر مثل مسکن و خودرو رو برای سرمایه گذاری انتخاب کرده اید، پیش از هر چیزی باید اصول سرمایه گذاری در این بازارها رو بدانید..اصلا مهم نیست که نظر شما با ما یکی باشه یا یکی نباشه،.مهم این است که شما برای سرمایه گذاری خودتون یک استراتژی داشته باشید..
اگر شما معتقدید که خودرو، می تونه سرمایه گذاری خوبی باشه،.اشکالی نداره،.اگر اطلاعات کافی دارید و تحلیل شما، دقت کنید تحلیل و بررسی اقتصادی شما این است که خرید خودرو،.بهترین سرمایه گذاری سال 1400 است، حتما این کار رو بکنید و به تحلیل خودتون احترام بگذارید..اما اگر درگیر هیجان هستید و به طور دقیق از بازار خودرو اطلاعات ندارید و طبق شنیده ها می خواید به این بازار ورود کنید،.باید بگیم که دیر یا زود، شما هم یکی از خسارت دیدگان بازار سرمایه خواهد بود. 

اما چرا باید در بورس سرمایه گذاری کنیم؟

1. سود بیشتر، در برابر ریسک کمتر

وقتی که شما در بورس سرمایه گذاری می کنید،.پیش از هر چیزی ریسک بسیار کمی رو  متحمل هستید..دامنه ی نوسان یک سهم در بورس ، روزانه بین +5 درصد تا -5 درصد است..یعنی شما حداکثر ، پنج درصد از سرمایه ی تان رو در روز از دست می دید و در مقابل هم می توانید پنج درصد به آن اضافه کنید.
اما در طلا و دلار که دامنه نوسان آزادی دارند،.اگر تاریخ معاملات رو نگاه کنید، می بینید که در یک روز نهایت با شش درصد رشد روبرو بوده اند و در زمان ریزش گاها تا 50 درصد هم در یک روز ریزش داشته اند..در واقع نسبت سودی که شما در بورس می کنید، بر اساس نتیجه  شاخص بورس ، بسیار بیشتر از ریسک سرمایه گذاری شماست..اما در معاملات طلا و دلار، شما ریسک بسیار بالا در برابر سود بسیار پایین دارید. 

2. پشتوانه ی قیمت هر نماد، تولید ملی است

شاید برای بسیاری از شما که وارد دنیای سرمایه گذاری شده اید،.مفهوم پشتوانه ی سرمایه ی گذاری آنچنان معنایی نداشته باشه..اما یکی از ابتدایی ترین اصول سرمایه گذاری این است که شما بدانید بر روی چه چیزی سرمایه گذاری کرده اید..
در بورس ایران، شما بر روی تولید کشور،.یعنی کارخانه های بزرگ ایران سرمایه گذاری می کنید . مثلا شما نماد فولاد رو که می خرید،.بخشی از سهام فولاد اصفهان به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان خاورمیانه رو خریده اید..
یا اگر سهم خساپا رو می خرید،.سهامدار شرکت سایپا شده اید و پشتوانه ی شما در واقع تولیدات یک شرکت است..طبیعی است که با وضعیت اقتصادی موجود،.که کشور وابسته به تولید داخلی است،.هیچ کدام از شرکت هایی که شما در آن ها سرمایه گذاری می کنید،.کاهش تولید نداشته و حتی بسیاری از آن ها افزایش تولید دارند.
اما دلار و طلا ، چه پشتوانه ای دارند. اگر بخواهیم به زبان ساده بگیم،.یک رئیس جمهور آمریکا، می تونه به کل قیمت دلار و طلا رو در کشور ما جابجا کنه..باز هم به زبان ساده تر ، هیچ گاه روی چیزی سرمایه گذاری نکنید که با یک حرف بالا و پایین می رود. 

3. ضریب نقد شوندگی بسیار بالا

بهترین سرمایه گذاری با 100 میلیون در سال 1400 بورس، برخلاف مسکن و خودرو، ضریب نقد شوندگی بسیار بالایی داره..شما در یک پروسه ی خرید و فروش در بورس،.کمتر از سی ثانیه زمان نیاز دارید، اما در باب فروش مسکن و خودرو،.شما باید بین یک هفته تا گاها یک ماه هم دنبال یک مشتری باشید..اما در بورس، شما در هر لحظه ای که بخواید می توانید سهمتان رو بفروشید و نقد شید. .یکی از ویژگی هایی که باعث شده است ما بورس رو بهترین سرمایه گذاری سال 1400 بدانیم،.دقیقا بحث نقد شوندگی است. 

4. استراتژی های مختلف بلند مدت و کوتاه مدت

بهترین سرمایه گذاری با 100 میلیون در سال 1400 یکی دیگر از دلایلی که بورس بهترین سرمایه گذاری سال 1400 است،.امکان ایجاد استراتژی های بلند مدت و کوتاه مدت در بورس می باشه..شما در طلا و دلار نمی توانید هیچ استراتژی کوتاه مدتی داشته باشید و باید به امید شش ماه تا یکسال آینده خرید دلار داشته باشید..
اما در بورس، وقتی که شما مبانی و اصول نوسان گیری رو بلد باشید،.می توانید ماهیانه سی تا پنجاه درصد به سرمایه ی خودتون اضافه کنید. و در بلند مدت هم که آمارها نشان میدهد که حداقل سود یک سهم در یک فصل،.چیزی بالای صد در صد است . 
با این اوصاف، فکر می کنم که دیگر قانع شده اید که بورس بهترین سرمایه گذاری سال 1400 خواهد بود.و سال 98 یکبار دیگر تکرار خواهد شد. اما این انتخاب شماست که به این بازار ورود کنید و از سود های عالی آن بهره ببرید یا اینکه هنوز در شک باشید..اما اگر تصمیم گرفته اید به بازار بورس وارد کنید و از سودهای بهترین سرمایه گذاری سال 1400 بهره ببرید،.باید بگیم که:
دوره جامع هوش بورسی استاد ماهان تیموری بهترین انتخاب برای ورود به بهترین سرمایه گذاری سال 1400 است. 

دوره جامع هوش بورسی چیست؟

تیم آموزشی ماهان تیموری به مدیریت استاد ماهان تیموری،دوره ای رو برای همه علاقمندان به سرمایه گذاری در بورس تدارک دیده است که تمامی اصول سرمایه گذاری و مبانی ورود به بورس،به عنوان بهترین سرمایه گذاری سال 1400 رو به شما آموزش میدهد. شما می توانید با شرکت در این دوره،از استراتژی و آموزش های استاد ماهان تیموری بهره ببرید و بتوانید به خودتون پاسخ بدهید که کجا سرمایه گذاری کنم ؟ آیا می توانم در بورس موفق باشم؟
هوش بورسی

مزیت های این دوره:

1. بعد از تهیه ی این دوره می تونین در کانال مخصوص هوش بورسی حضور داشته باشین.که انواع تحلیل های روز بازار رایگان در اختیار شماست.
2. این دوره برای همه کسانی که به بورس و بازارهای مالی علاقه دارند، مفید می باشه. 
3. هیچ نیازی به دانش قبلی نداره و همه مفاهیم از صفر آموزش داده می شه. 
4. علاوه بر آموزش تحلیل تکنیکال بازار، استراتژی های استاد ماهان تیموری نیز در آن بررسی می شه. 
5. قیمتی معادل یک دهم سایر محصولات بازار داره..سایر محصولات مشابه در بازار به قیمت های بالاتر از هفت میلیون تومان ارائه شده اند.و این بار خدمت جدید تیم آموزشی ماهان تیموری به مردم ایران،.این است که می توانند با کمتر از یک میلیون تومان صاحب سودهای بسیار بالا شوند. 
6. نقطه ی پرتابی برای رسیدن به یک ثروت چند میلیاردی است. 

نتیجه گیری

اگر ویدیوهای رایگان آموزش بورس و پیش بینی اقتصادی سال 1400 رو ندیده اید،.سری به آن ها بزنید . آنگاه متوجه خواید شد که برای رسیدن به یک سود میلیاردی،.گاهی فقط یک انتخاب درست نیاز است..یک انتخاب درست می تونه مسیر شما رو برای رسیدن به موفقیت هموار کنه..دوره هوش بورسی، یکی  از آن انتخاب های درست است. 

سوالات متداول

سرمایه گذاری در بازرا بورس مزایای مختلفی از جمله: نقد شوندگی بالا( هر زمان که بخواهید پولتان به پول نقد تبدیل می شود برخلاف خودرو و ملک)، امکان سرمایه گذاری با مبلغ پایین(حداقل ۵۰۰ هزار تومان)، کمک به رشد صنایع مختلف دارد. سود کردن در این بازار نیاز به کسب مهارت تحلیل به همراه توانایی مدیریت احساسات و هیجانات دارد

سرمایه گذاری در دلار باعث می شود که ارزش ریال در برابر دلار نسبت به الآن هم کم ارزش تر شود. کم ارزش شدن پول ملی یعنی سخت تر شدن شرایط برای خودمان و تمام هموطنانمان.

همین حالا شروع کن!

9 پاسخ

    1. سلام متین عزیز
      شاید یکی از امن ترین و قدیمی‌ترین سرمایه گذاری ها در کنار طلا و ..
      خرید ملک ، زمین و مسکن بوده
      که هم ریسک کمتری داره و هم در طول زمان سود آوری داره

  1. این که برای سرمایه گذاری چی بخریم و یا کجا سرمایه گذاری کنم.سوالی هست که شاید خیلی از آدما مثل من به دنبال جوابش باشند.دوستان اگر کسی تجربه ای داره ممنون میشم که به اشتراک بذاره.

  2. مطلب کاملا مفید بود
    البته به مظر من یک راه دیگه هم میتونست باشه داخل مظلب اون اینکه یک کسب وکار جدید کنار مار اصلی شروع منی تا دامنهی فعالیت بیشتر بشه
    اینجوری میتونی درامد بیشتری داشته باشی

  3. سلام با 15تومن یه وانت میخریم و با ده تومن یه انبار کوچیک اجاره میکنی و پنج تومن مابقی رو بار ضایعات خرید و فروش میکنی نقد میخری با قیمت مناسب و یکم گرونتر به عمده کار میفروشی و نقد دریافت میکنی خوبیش اینه که کارش نقده سودش هم خوبه بستگی به زرنگی خود ادم داره

دیدگاهتان را بنویسید