ایده‌های پولساز برای افزایش درآمد و راه اندازی کسب و کار

ایده های پولساز همیشه در درازای تاریخ برای همه ی جهانیان از اهمیت زیادی برخوردار بوده است تا جایی که همیشه یکی از ایده های ثروت ساز در درجه بالایی از احترام بوده است و همه ی افراد از دانشی که در این مورد دارند احساس خوشحالی می کردند اما ایده های خلاقانه ثروت ساز به همین موارد اکتفا نمی کند ودر فراسویی بیشتر و بزرگ تر نیز افراد را به خود جذب و جلب می کند تا جایی که همه ی افراد از رابطه ای که با این ایده ها دارند احساس رضایت دارند و دوست دارند آنها را در زندگی شخصی استفاده کنند اما موضوع به همین جا ختم نمی شود چون ایده های پولساز باعث می شوند

 

که افراد زندگی بسیار بهتری داشته باشند و در یک راستای بسیار قوی تری قرار بگیرند تا بتوانند به این موارد دسترسی داشته باشند و بتوانند به آن زندگی که همیشه آرزویش را داشتند نایل شوند و دست یابند اما موضوع به همین جا ختم نمی شود چون در برخی از موارد باید به گسترده ی این موارد نیز نگهی انداخت و بر حسب یده هایی که داده می شو قدم برداشت و راهی برای این چالش ساخت.

• ایده های پولساز 2021

ایده‌ های پولساز که کمک به افزایش درامد میکند

یه اتفاق خوبی که تو دنیای مدرن افتاده اینه که الان دیگه تقریبا شایسته سالاری توی محیط کار و راه انداختن یک کسب و کار از بین رفته. قبلا اینطوری بود که فرصت‌های شغلی بسیار محدود بود و تنها یه سری آدمی که حالا به دلایل مختلف، خودشونو شایسته تر از بقیه میدونستن، این کار‌ها رو تصاحب میکردن.

اما این روزا دنیا، کاملا شرایطشو تغییر داده و همه چیز داره میره سمت ایده. یعنی اگر شما بخوای یه کسب و کار راه بندازی، دو راه بیشتر نداری. یا اینکه بری تو همون قالب سنتی، با یه حقوق بخور و نمیر کار کنی و زندگی کنی.

 

 

 

یا اینکه یه ایده‌ی توپ داشته باشی و کسب و کار خودت رو راه بندازی. اما خب مسئله اینجاست که ما تو کشورمون، به این دلیل که سال‌ها تو فکر کسب و کار سنتی بودیم، قدرت ایده پردازی و کسب ایده‌های پول ساز رو نداریم.

البته اشکالی هم نداره. همینکه ما به این فکر بیفتیم که دنبال آن باشیم، یعنی نصف راه رو اومدیم. چون هر ایده‌ای از روز اول، با تحقیق کردن شروع میشه و این رو هم بهت بگم که همین حالا که اینجایی، یعنی داری تحقیق میکنی و میخوای به ایده های پولساز برسونی.

 

پیشنهاد ما به شما : آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی

 

همین انرژی، همین خواستن، میتونه تو رو به ایده‌های ثروت ساز برسونه. من تو این آموزش ایده‌های خلاقانه پولساز رو بهت میگم که خیلیاشون نیاز به مهارت خاصی ندارن و چند ماه آموزش دیدن برای رسیدن به این ایده های ثروت ساز و کسب و کارهای پولساز ازشون کافیه.

 

 

ایده های پولساز

اخیرا یه مقاله‌ای رو در مجله اقتصاد خوندم که اعضای تیم ماهان تیموری، برام ترجمش کردن و چند وقت روش کار کردم و اون‌ها رو به نوعی ایرانیزه کردم و حالا میخوام بهتون ارائه بدم. این رو بگم که برای رسیدن به ایده های پولساز، هیچ وقت نباید دست از تحقیق کردن بکشید. حتی من هم که یه کارآفرین نمونه تو کشور هستم، بازم میخونم، بازم تحقیق میکنم تا به ایده‌های ثروت ساز جدید برسم.

بصورت اشتراکی و همکاری در فروش فروشگاه بزنید

1) فروشگاه بزنید اما به صورت اشتراکی

اولین ایده‌ای که می‌خوام بهتون بگم و به نظرم یکی از کسب و کارهای پولسازو ایده‌های خلاقانه پولساز نه تنها برای امسال، بلکه برای حداقل یک دهه‌ی دیگه است، اینه که شما فروشگاه بزنید اما خودتون هیچ جنسی نداشته باشید. این از اون ایده های پولسازه که میتونه تو بستر اینترنت، به شما یه درآمد درجه یک بده.

خب حالا یعنی چی که ما یه فروشگاه بزنیم ولی جنس نداشته باشیم؟ مگه میشه؟ می‌خوام بگم اره میشه. بگذارید یه مثال براتون بزنم. مثلا شما فروشگاه آمازون رو توی آمریکا تصور کنید، یا چرا راه دور بریم، دیجی کالا رو توی ایران بهش فکر کنید.

 

پیشنهاد ما به شما : چگونه درآمد میلیاردی داشته باشیم

 

این فروشگاه‌های اینترنتی سالها زحمت کشیدن، هزینه کردن، انبارهای بزرگ دارن، سیستم توزیع درست دارن و از همه مهم تر اینکه یه برند عالی محسوب میشن. خب حالا ما برای اینکه با سرمایه‌ی کم یا حتی سرمایه‌ی زیاد بخوایم به این فروشگاه‌ها برسیم، چند سال باید زمان تلف کنیم؟

خب کسب وکار های پولساز دنیای مدرن، به ما میگن که به جای اینکه ما بریم هزینه کنیم و هزار دردسر بکشیم، تا ده سال دیگه بشیم، دیجی کالا. بیایم از سرمایه اون‌ها، قدرت اون‌ها، انبار اون‌ها، استفاده کنیم و پول در بیاریم.

 

 

 

چرا؟

به این دلیل که اگر ما بیایم یه روزی هم بشیم دیجی کالا، دیجی کالا که سر جاش ثابت واینستاده، اونم رشد میکنه، پیشرفت میکنه و باز هم ما چند قدم از اون عقب تر وایستادیم. خب حالا ما باید چکار کنیم؟ ما کافیه یه سایت بزنیم، یه فروشگاه اینترنتی بزنیم یا حتی یه صفحه اینستاگرام و شروع کنیم به فروش اشتراکی کنیم.

برای این کار کافیه یه سر به فروشگاه‌های بزرگ بزنید، لینک مخصوص به خودتون رو از محصولات پرطرفدار بگیرید و شروع کنید به تبلیغ کردن. اینجوری شما میتونید تو سود مربوط به فروش کالاها شریک بشید. همین حالا کلی سایت ایرانی هستن که به ظاهر فروشگاهن، اما وقتی ازشون خرید میکنید می‌بینید که تامین کنندشون دیجی کالاست.

 

 

 

البته یه راه دیگه هم من بهتون یاد بدم. این کار خیلی کار درجه یکیه. اما یه خرده نیاز به زمان گذاشتن داره. ولی وقتی که بگیره، به شدت میترکونه. اونم اینه که یه حوزه اختصاصی رو انتخاب کنید. مثلا لباس، یا مثلا گوشی هوشمند.

بعد برید با فروشگاه‌های بزرگ صحبت کنید. با مراکزی که تولیدی هستن صحبت کنن. چی بگید؟ بگید که من توی سایتم محصول شما رو میگذارم و تبلیغ میکنم و از روی هر فروش، از شما درصد میگیرم. اینجوری شما یه فروشگاه دارید که جنس نداره اما تو سودش شریک هستید.

اینم بگم که فرق این نوع فروشگاه زدن با دیجی کالا اینه که شما دارید تخصصی کار می‌کنید. اصولا فروشگاه‌های تخصصی تو ایران کم هستن که اگر روش کار کنید، میتونید درآمد‌های درجه یکی کسب کنید.

2) مدیریت پروژه‌های برون سپاری

یکی دیگه از ایده‌های ثروت ساز  امسال اینه که شما مدیریت پروژه‌های برون سپاری رو قبول کنید. چرا؟ خب اول بگذارید بهتون بگم که مدیریت پروژه‌ی برون سپاری شده، دقیقا چیه، بعد بهتون توضیح بدم که چرا این کار میتونه یکی از ایده‌های خلاقانه پولساز باشه.

ببینید، خیلی از چیزا، مثل طراحی سایت، مثل ترجمه، مثل نوشتن یک تحقیق درسی، مثل تایپ و خیلی چیزای دیگه، این روزها برون سپاری میشه. یعنی به کسی که تخصصشو داره داده میشه و انجام میشه. اما فرق برون سپاری با اینکه کارو به یک شرکت یا یه مجموعه بدید چیه؟ شما وقتی پروژه رو برون سپاری می‌کنید، یک سری از متخصصین که بطور مستقل، یعنی فریلنسری کار میکنن پروژه‌ی شما رو عمدتا با قیمت پایین تر به مراتب با کیفیت خیلی بهتری انجام میدن و شما امکان تعامل رو باهاشون دارید.

 

برون سپاری یکی از ایده کسب و کارهای پولساز!!!

خب حالا به نظرتون چرا این کار، یکی از ایده های پولساز امساله؟ خیلی ساده است. به این دلیل که امسال تقریبا همه‌ی فعالیت‌های دانشجویی، بیزینسی، آموزشی، شرکتی، تولیدی و… ، همشون درگیر کرونا شدن و همشون دارن به صورت دور کاری انجام میشن و بهترین گزینه هم برای کارفرماها اینه که پروژه هاشون رو برون سپاری کنن تا هم با هزینه‌ی کمتر و هم سرعت بالاتر انجام بشه.

خب حالا این وسط اگر شما یه مرکزی داشته باشید که پروژه دریافت کنه و پروژه‌ها رو به متخصصین بسپاره، فک میکنید چه اتفاقی میافته؟ شما روزانه بیش از هزار پروژه میتونید دریافت کنید و میتونید حداقل برای صد تا دویست نفر اشتغال زایی کنین.

خیلی‌ها میگن که ما خودمون مثلا کارمون ترجمه است یا کارمون گرافیکه و از این راه داریم پول در میاریم. خب چه بهتر. شما اگر خودتون یه مهارت خاص داشته باشید در واقع دو تا نشون رو با یکی از ایده های پولساز زدید.

راهکار…

کسب و کار های پولساز

هم میتونید پروژه بگیرید هم میتونید از سود برون سپاری پروژه‌ها به دیگران استفاده کنید. حالا یه راهکار هم بهتون بدم که خیلی بدردتون میخوره. اگر شما خودتون یک فریلنسر هستید و مدیریت پروژه به دست گرفتید، میتونید پروژه‌هایی که گرون تر هست رو برای خودتون بردارید و وقتتون رو، روی کارهایی بگذارید که در ازای کم، پول خوبی به شما میرسونه.

من خودم رفتم سراغ این کار و گفتم که باید تک تک ایده‌ ها که میگم رو نمونشو ببینم و موفقیتشو به چشم ببینم. تو یکی دو ساعتی که رفتم نمونه هاشو دیدم، فهمیدم که روزانه هر کدوم از این گروه‌ها و کانال‌هایی که اومدن و این ایده‌ها رو پیاده کردن، حداقل درآمدی بالغ بر ده میلیون تومن دارن.

باور نکردنیه، اما وقتشه که یه خرده دیدمون رو نسبت به کسب و کارهای جدید و کسب و کارهای پولساز این روزها تغییر بدیم. مطمئن باشید که اگر یه مقدار روی این کار وقت بگذارید میتونید هم درآمد شخصی خودتون رو بالا ببرید هم اینکه کارآفرینی کنید و از اون طریق سودای خوبی بدست بیارید.

3) مشاوره و آموزش آنلاین

یکی از راه های پولساز و کسب درامد مشاوره و آموزش دادن است

ایده‌ی بعدی که میخوام بهتون بدم، ایده‌ی مشاوره و آموزش آنلاینه. این روزها، مردم به دلایل خیلی زیادی، نمیتونن تو کلاس‌های حضوری مستمر شرکت داشته باشن. یا بدلیل وقت کمی که دارن، نمیتونن برن دانشگاه.

اما شما میتونید از همین طریق، یک فرصت عالی برای کسب ایده‌های خلاقانه پولساز داشته باشید و یک پایگاه آموزش آنلاین راه بندازید. یا اینکه حتی خودتون توی خونه کلاس خصوصی داشته باشید. این رو بهتون بگم که این روزها، تقریبا هر مهارتی آموزش محور شده.

یعنی از زبان انگلیسی بگیر. تا طراحی سایت. تا کلاس نویسندگی. تا برنامه نویسی. تا کنکور و حتی بیزینس، کلاس‌های زیادی رو میطلبن که اگر بری دنبالش و تو هر کدوم مهارت خوبی داشته باشی، میتونی کلاس‌های خیلی زیادی بگیری.

یه مثال ساده

 فرض کن که تو زبان انگلیسیت خوبه. یا توی یکی از درس‌ها مثل حسابان یا زیست، خیلی مهارتت بالاست و میتونی آموزش بدی. کافیه یه پیچ اینستاگرام برای خودت بزنی و شروع کنی به جذب شاگرد.

اگر بخوام یه حساب سرانگشتی داشته باشیم، باید بهت بگم که هر جلسه کلاس خصوصی بین 80 تا صد هزار تومانه. یعنی اگر روزی سه تا کلاس فقط داشته باشی. یعنی یه صبح کامل رو در اختیار آموزش بگذاری. یا نصفه بعد از ظهرتو بخوای به آموزش دادن صرف میکنی، میتونی روزی حداقل 300 هزار تومان درآمد داشته باشی.

سیصد هزار تومن رو ضرب در یک ماه کار کن. میشه حدودا 9 میلیون تومن. که حالا ما بیایم دیگه کم کمش رو حساب کنیم، میشه شش میلیون تومن. خب شش میلیون تو یه ماه، با نشستن تو خونه و یا تدریس آنلاین، اونم تازه پاره وقت کم پولیه؟ پس این میشه یکی از اون ایده‌های ثروت ساز درجه یک.

 

 

 

مشاوره 

اما یه بحث دیگه هم تو کسب و کارهای پولساز هست که بهش میگن مشاوره دادن. مشاوره دادن خب حالتای مختلفی داره. اگر پزشک باشی، میتونی مشاوره‌های درمانی بدی. اگر بیزینس کار کرده باشی، میتونی مشاوره‌های تجاری بدی. اگر کارت ورزشه، میتونی برنامه تمرینی و برنامه غذایی بدی. اگر هم که تو حوزه آموزش باشی، مشاوره تحصیلی میتونه گزینه‌ی خوبی برای کسب یکی از این ایده‌های پولساز باشه.

برای این کار کافیه فقط خودتو معرفی کنی. یک تبلیغ توی اینستاگرام یا توی تلگرام بری یا یه کانال یا یه وبسایت بزنی و شروع کنی به جذب کسایی که دلشون میخواد در حوزه‌ی تو پیشرفت کنن و نیاز به مشاوره دارن.

نمیدونم چقدر با هزینه‌های مشاوره آشنایی دارید اما اگر شما روزی یک دونه مشاوره داشته باشید و نصف قیمت جاهای دیگه هم دریافت کنید، ماهیانه حداقل میتونید بین 5 تا 7 میلیون درامد داشته باشید. البته هر چقدر که تخصص شما بیشتر بشه، طبیعتا تعداد مشاوره‌های بیشتری میگیرید.

از یه طرف دیگه هم باید بهتون بگم که مشاوره دادن نهایتش یک ساعت در روز به هر نفر باشه. یعنی زمانی که شما برای صرف یک وعده غذایی میگذارید رو میتونید باهاش کسب درآمد داشته باشید. پس تخصص خودتون رو جدی بگیرید.

4) تولید محتوا

برای کسب و کار خود تولید محتوا کنید

 

یکی از کسب و کار پولساز و ایده‌ها و یکی از شغل‌های درجه یک که هیچ محدودیت زمانی‌ای هم نداره و به نظرم از این به بعد هر سال توی لیست ایده‌های خلاقانه پولساز میبینیمش، بحث تولید محتواست. قبل از اینکه بخوام تولید محتوا رو بهتون توضیح بدم و بگم که چطوری میتونید از این راه پول در بیارید.

 

 

باید این رو به شما بگم که نیاز به تولید کننده محتوا در کشور ما رو اگر صد در نظر بگیریم، شاید به زحمت ده درصد نیروی متخصص داشته باشیم و 30 درصد از این ظرفیت پر شده باشه. پس این ایده رو از جمع ایده‌های ثروت ساز، جدی بگیرید.

تولید محتوا چیست؟

تولید محتوا، نوشتن، ضبط ویدیو، تولید پادکست و خلق عکس‌های تبلیغی و آموزشیه، که در بستر اینترنت توی وبسایت‌ها و صفحات مختلف اینستاگرام و تلگرام گذاشته میشه. بازم بخوام از این ساده تر بگم به شما، تمام ویدیو‌هایی که توی اینستاگرام ماهان تیموری می‌بینید، یا همین مقاله‌ای که دارید میخونید یه تولید محتوا محسوب میشه.

تولید محتوا، یکی از اون کسب و کار پولساز و ایده ها هستش که شما میتونید توش مشغول به کار بشید و درآمد عالی داشته باشید. البته تولید محتوا بر خلاف ایده‌های قبلی‌ای که بهتون دادم، یه مقدار نیاز به مهارت داره. یعنی شما باید یه مقدار خلاقیت رو به همراه چند تا هنر دیگه بلد باشید. مثل نویسندگی، مثل طراحی و مطالعتون هم خیلی بالا باشه.

اما اگر به این کار علاقه داشته باشی، میتونی ماهیانه درآمدی بین 3 تا 7 میلیون رو تضمینی داشته باشی. البته اگر یه خرده حرفه‌ای تر بشی، میتونی جز بهترین‌هایی بشی که از همین راه تولید محتوا ماهیانه 50 میلیون درآمد کسب میکنن. این یه واقعیته.

برای توسعه کسب و کار خود تبلیغ کنید

5) تبلیغ کنید

یکی از بازارهای داغ آموزش های پولساز و ایده‌ها امسال، یقینا کار تبلیغاته. چرا؟ به این دلیل که همه‌ی مجموعه‌ها تو مسئله‌ی بازاریابیشون به مشکل برخوردن. قبلا این شکلی بود که یه مجموعه‌ای داشت کار میکرد، یه بازاریابی و سیستم تبلیغاتی داشت و طبق اون سود سازی میکرد.

اما الان به کل قاعده عوض شده و مطمئن باشید که از این به بعد به کل قاعده عوض خواهد شد. اونی که بازاریابی حضوری میکرد که کاملا کارش از بین رفته. و اونی که بازاریابی اینترنتی میکرد، اینقدر رقیب براش زیاد شده که مجبوره از شیوه‌های جدید تبلیغات استفاده کنه.

اینفلوئنسر باشید

یکی از آموزش های پولساز و ایده‌هایی که شما میتونید داشته باشید اینه که یه اینفلوئنسر باشید. اگر به صفحه‌های اینستاگرام یا کانال‌های تلگرام نگاه کرده باشید، افرادی رو میبیند که فالورر‌های زیادی دارن و این فالوور‌ها، طبیعتا گزینه‌های خوبی برای جذب مخاطب هستند.

و برای یه شرکت یا یه برند بهترین راه اینه که از مخاطبی استفاده کنه که میدونه با یه اینفلوئنسر ارتباط مستقیم داره و این ارتباط مستقیم بهترین راه برای جذب مخاطبه. پس شما میتونید با فعالیت درست در اینستاگرام و تلگرام، کاری کنید که مخاطبتون بالا بره و تبلیغات بگیرید.

برای اینکه مخاطبتون رو بالا ببرید، فک نکنید که زمان زیادی نیاز دارید. کافیه که یه موضوع جذاب انتخاب کنید و شروع کنید به کار کردن روی موضوع، تولید محتوا کنید. اگر تکنیک‌های جذب مخاطب در اینستاگرام رو هم بلد باشید، میتونید توی شش ماه به جایی برسید که به راحتی تبلیغ بگیرید.

قیمت تبلیغ هم که مطمئنا خودتون بهتر میدونید و میدونید که این تبلیغات تلگرامی و اینستاگرامی چقدر ایده‌هایی هستند و تقریبا میشه گفت که اگر درست کار کنید و وقت بگذارید، میتونید تا روزانه 2 میلیون تومان یعنی ماهانه شصت میلیون تومان از این راه اون هم به صورت حداقلی درآمد داشته باشید.

یه خوبی دیگه هم این راه داره که بد نیست بدونید. اکثر کسایی که بعنوان اینفلوئنسر دارن کار میکنن، تو یه حوزه خاصی مشغول فعالیت هستن. بعضی هاشون توی طنز و بازیگری، بعضی هاشون توی سفر، بعضی هاشون تو مارکت دیجیتال و… .

خب پس میتونیم این نتیجه رو بگیریم که اگر شما توی یه چیزی تخصص داشته باشید و توی حوزه‌ی مورد علاقه خودتون بیاید تولید محتوا کنید و تبدیل به یک اینفلوئنسر باشید، میتوند راحت مشاوره به مردم بدید و براش پول دریافت کنید.

و اما حرف آخر

توی بسیاری از منابع معتبری که در مورد کسب و کار و آموزش های پولساز برای امسال صحبت میشه، بیش از صد عنوان کار ذکر شده که خیلیاشون طبیعتا نیاز به هزینه‌های بالا و مهارت‌های تخصصی داره. اما این کارایی که من براتون گفتم.

سعی کردم که از توی این کارا، هم کارایی رو بگم که سرمایه نیاز نداشته باشه و همینکه نهایت مهارتی که بخواد، یه تخصص ابتدایی باشه. پس هر کسی میتونه این کارها رو انجام بده و از اون بعنوان یکی از ایده‌ها استفاده کنه.

و نکته‌ای که خیلی مهمه و باید بهش توجه داشته باشید، اینه که شما امسال باید رویه‌ی کسب و کار خودتون رو بیشتر در بستر اینترنت داشته باشید. یعنی با توجه به اتفاقاتی که در دنیا افتاده، بهترین راه اینه که شما بستر کسب و کار خودتون رو بیارید تو فضای نت و از این راه به ایده‌های پولساز برسید.

سوال مهم

اما یه سوال هم میمونه که خیلی‌ها از من میپرسن و بهم میگن که خب ما چطوری از دل این آموزش های پولساز , ایده‌های پولساز، کسب و کار خودمونو انتخاب کنیم و به موفقیت برسیم؟ اینجا جایی که من باید بگم که برای رسیدن به موفقیت و رسیدن به ایده‌های پولساز، اول از همه باید روی رشد و توسعه فردی خودتون سرمایه گذاری کنید و بعد از اون باید از تجربیاتی که بزرگان بازار داشتند و تونستن روی پای خودشون به موفقیت‌های بزرگ برسن استفاده کنی.

من یه راه بهت پیشنهاد میکنم و تضمین می‌کنم که میتونی با این راه به موفقیت برسی و یکی از این ایده‌های پولساز رو از آن خودت کنی و از دلش یه درآمد عالی داشته باشی. هوش مالی پلاس تیم ماهان تیموری، یک محصول جامع برای همه کسانیه که دلشون میخواد تو مدت زمان کوتاهی، با کمترین هزینه، بیشترین بازدهی رو توی کار خودشون داشته باشن.

اگر سری به هوش مالی پلاس بزنی و بخش کسب و کار رو نگاهی بهش بندازی، میتونی ببینی که چطور میشه با ساده ترین روش‌ها و با استفاده از تجربیات و بالا بردن سطح دانشت، درآمدی رو کسب کنی که همین حالا برای خودت و برای خیلیا یک رویای دور و دست نیافتنیه. پس با من به هوش مالی پلاس بیا، بقیش با من.

 

سوالات متداول

برای خرید و فروش طلا، فقط یک چیز مهم هست و اون هم تحلیل ارزش طلاست. اگر شما قصد کردید که سرمایه گذاری در طلا داشته باشید، باید دو سه نوع تحلیل را در حوزه‌ی قیمت طلا بدونید. این سه نوع تحلیل به شما نشان می دهند که کی طلا بخرید و کی فروش طلا رو در اولویت کارای مالیتان قرار بدید

1)طلا تحلیل تکنیکال

2- تحلیل بنیادی طلا

3- تحلیل روانی بازار طلا

هر خبری که در دنیا میاد، میتواند به لحاظ روانی روی نرخ طلا و سایر نمادهای بازار سرمایه تاثیر بگذارد. اگر خبر بیاد که آمریکا یک معدن طلا کشف کرده، قیمت طلا  تاثیر به خودش میگیرد و اگر خبر بیاد که کرونا داره همه دنیا رو میگیرد، قیمت طلا تاثیر دیگری می پذیرد.

همین حالا شروع کن!

4 پاسخ

    1. سلام دوست عزیز امیدوارم عالی باشید
      اتفاقا این مساله ای که گفتید مشکل خیلی از افرادی هست که به ما مراجعه میکنند
      شما با شناخت دقیق و درست از خودتون ، روحیاتتون ، توانایی ها ، استعدادها و علاقه مندی ها میتونید بهترین کار و شغل رو مناسب خودتون انتخاب کنید تا بتونید در اون موفق بشید
      و البته این شناخت از خود مستلزم آموزش درستی در این زمینه هست
      دقیقا هدفی که مجموعه ماهان تیموری اون رو دنبال میکنه

  1. یکی از بهترین و تخصصی ترین کارها تولید محتواست که واقعا افرادی که در زمینه های خاص وقت کافی گذاشتن و متخصص شدن میتونن درآمد و شهرت زیادی کسب کنن. البته در کنار این داشتن دانش اینترنت و طراحی سایت میتونه به خود فرد کمک زیادی کنه که البته در صرفه جویی درآمدش هم خیلی خوبه

دیدگاهتان را بنویسید